sobota, 1. marec 2014

83.del

nekaj časa sva igrala karte, potem pa do zvečer gledala filme. zaspala sem prej kot Justin.

zjutraj sem se zbudila in videla, kako je Justin buden, hitro zaprl oči. gledala sem ga in začela sva se smejati.

''why are you always pretending you're sleeping?''

''because I love watching you sleeping'' nasmehnila sem se in on tudi. dal mi je lupčka. 

''are you feeling okay?''

''yeah, I'm great'' 

''cool. want some eggs for breakfast?'' 

''sure'' nasmehnil se je in šel iz sobe. tačas sem šla za mizo in prižgala računalnik. odločila sem se, da bom gledala Justinove shranjene posnetke. kliknila sem na mapo in jih začela gledati. smejala sem se. potem pa sem kliknila na nek drug posnetek. opis je bil: 'sel'. na posnetku je bila Selena, ko je na koncertu pela Love will remember in jokala. še jaz sem začela jokati. Justin je s krožniki prišel v sobo. 

''here you go... Selly, what's wrong?'' 

hitro je odložil krožnike in prišel k mizi, da bi videl kaj delam. 

''Selly, I can explane.. Chaz just wanted to show me this concert and..''

''no.. Justin.. stop talking shits.. it's okay.'' začudil se je, jaz pa nasmehnila. 

''why are you crying then?'' nekaj časa sem bila tiho. 

''you love her.'' sem ga z objokanimi očmi z nasmehom pogledala.

''no.. baby I..''

''stop. you love her. and it's okay. I just want you to be happy. and you were happy with her.'' 

''not as much as I am happy with you'' zavzdihnila sem. vstala sem in ga objela. potem sem ga pogledala in se nasmehnila. 

''what?'' 

''bye Justin'' hodila sem proti vratom sobe.

''Selly.. wait.. wait!'' je rekel in tekel za mano. še jaz sem začela teči in čimprej izginila iz njihove hiše. nisem jokala. nisem jokala, ker sem se zavedla, da sem bila jaz ovira, da bi bil Jus srečen. počasi sem hodila domov in končno prišla v svojo sobo. šla sem v posteljo in zaspala. popoldne sem se zbudila in šla na računalnik. prijavila sem se na twitter in pogledala tweete.

whore!

see what you did here?!? Selena cries because of you!!

break up already, you don't deseve him!!!

Justin. be smart and leave her already..

...

kamorkoli sem pogledala je bil tisti link, ko Selena poje Love will remember in joče. 

Selena and Justin belong together! she proved that last night!

čakaj. to je bilo včeraj? huh? zlagal se mi je.. ? zaspala sem pred Justinom. zakaj mi ni enostavno povedal? oči so se mi napolnile s solzami. saj je vseeno. konec je. obrisala sem solze in šla nazaj v posteljo. poslušala sem muziko in pozno ponoči zaspala.

zbudila sem se pozno. Sama in očija ni bilo doma. na telefonu sem dobila sporočilo, da je Justin nekaj objavil na twitterju. pogledala sem.

calm down Beliebers.. leave Selly alone.

spet sem spustila solzo. 

2 tedna sem preživela sama v sobi in veliko sem se sprehajala po plaži. Justin je na twitter objavljal slike iz zabav. vedno je bila z njim Selena. po dveh tednih sem dobila sms od Justina.

meet me on the beach. now

nasmehnila sem se. zunaj je bilo toplo. oblekla sem se tako:

hitro sem šla na plažo. Justin je že bil tam, obrnjen proti morju. prišla sem za njim.

''so.. you wanted to see me?'' obrnil se je in nasmehnil. nekaj časa me je gledal.

''what?''

''I just.. really want to hug you right now'' nasmehnila sem se in objel me je. potem sva se usedla na pesek in gledala morje. 

''why didn't you tell me?'' zavzdihnil je. 

''cause I knew you'd be upset.. and you were ill so I really didn't want to..''

''you know.. I'd be happier if you'd tell me the truth.'' 

''I kno- I'm sorry'' je rekel in me pogledal. 

''Selly.. I want you back.'' 

''I thought you already date Selena'' zavil je z očmi. potem sem jezno vstala.

''do you, or don't you?'' še on je vstal.

''what?'' 

''date Selena'' 

''I.. I don't know.. kind of.. I guess'' 

''and you want me back?'' hitro je zavzdihnil. potem sem spet obrnila na prijazno stran. 

''look Justin. sometimes, when you really love a person you want that person to be happy. even if you have to let it go.'' 

''I just hope we can still be friends'' nasmehnila sem se. 

''I'm not a toy, Justin. I have feelings too.'' obrnila sem se in šla stran. nisem jokala. začela bom na novo. Justina bom pozabila. bila je samo neka ''summer romance'', ki se je bolj ali manj zmanjševala z toploto poleti. ko se je začela jesen, sva se samo še kregala. ko sem prišla domov, sem dobila sms. OD JADE!!

pick me up at the beach tomorrow at 12 a.m. ;** začela sem se na glas smejati.

YOU'RE COMMING HOME? oh my God Jade I can't tell you how happy I am right now:'')

see ya babe;**<3 xoxo  bila sem takoooooo veselaaa <33




















Ni komentarjev:

Objavite komentar