četrtek, 2. januar 2014

70.del

bila sem v sobi in začela sem zavijati darila. vsako čokolado, vsak bonbon in vse ostalo sem ločila vsakega v svoj papir, da je izgledalo več. gor sem nalimala imena in potem sem vse nesla v dnevno sobo pod smrečico. potem sem šla v kuhinjo in tam zagledala Sama.

''are you Santa, Selly?'' se je zafrkaval. začela sem se smejati in on tudi. 

''so.. Justin comes today?'' 

''no.. I guess he'll come tomorrow.'' 

''does he really have to? guhhh, then I have to buy more presents'' je rekel. pogledala sem ga. 

''are you serious? are you fucking serious? I'm waiting for him from November and you want him to stay on a tour just because of fucking gifts? don't buy anything to him! I'll.. I'll just celebrate Christmas at his house.'' sem bila jezna. Sam je padel v smeh in ni se mogel nehati smejati. 

''Selly, I was just kidding, are you crazy? of course I don't want him to stay there. I want him to come home as soon as possible. I miss Justin, even if I don't hang out so much with him which I'd love to.. but I don't know if he'd want to.. anyways, I want him to come home because I can see you how sad and alone you are if he's not here with you. I was kidding, okay?'' potem me je objel. 

''and I already bought you all presents for Christmas'' je rekel. šel je v sobo in prinesel darila. zložil jih je pod smrečico. šla sem v svojo sobo in nisem vedela kaj naj počnem. danes se bo sigurno dolgo vleklo. komaj čakam jutri..jooj. potem sem se spomnila, da imamo na podstrešju še ene lučke. hitro sem šla ponje. prinesla sem jih v sobo in se lotila dela. preuredila sem si sobo. premaknila sem posteljo, mizo, omare... potem sem na steno prilepila lučke in jih prižgala. na koncu je moja soba izgledala tako:

potem se vzela računalnik in se prijavila na twitter. napisala sem nov tweet:

can't wait for tomorrow. it's gonna be the best Christmas ever.♥

pogledala sem na Justinov profil:

I can't wait to see my babe again. this Christmas will be the best one.


retweetala sem, potem pa sem se preoblekla, da bi šla ven. zavpila sem očiju, da grem in šla sem. hodila sem po mestu. bilo je zasneženo, a danes ni padal sneg. hodila sem po ulicah in kar naenkrat sem nekje videla Luka. a resno? moraš zdaj? obrnila sem se, da bi šla stran od njega, a je bilo prepozno. pritekel je za mano in me prijel za roko tako, da me je zabolelo. 

''leave me alone!''

''no, I won't'' 

''I'll call somebody if you won't''

''like you dare'' govoril je s takim tonom, da sem se ustrašila.

''what if you'd be my girlfiend now?'' rešila sem si roko. 

''you know.. I think you could be a great guy if you'd stop drinking.. but no, you drink aaaall nights and then you bother people like this. leave me alone'' začela sem hoditi proti domu. kmalu sem zaslišala hitre korake za seboj. začela sem teči in tudi Luke je pospešil. spotaknila sem se in padla. Luke se je zlobno zarežal, potem pa kmalu postal resen. 

''ahhhh, like I need you..'' je zavil z očmi. potem me je brcnil, da je hudo bolelo in šel. komaj sem se pobrala in hitro šla domov. takoj sem šla v sobo in se ulegla na posteljo. potem sem zaspala. zvečer me je zbudil oči in rekel, da so po televiziji božični filmi. te smo z Samom in očijem vsako leto skupaj gledali. vstala sem in šla v dnevno sobo pred televizijo. skupaj smo pogledali najmanj tri filme. potem je bila ura toliko, da sem spet postala zaspana in šla sem nazaj v sobo. ulegla sem se na posteljo in poslala Justinu sms:

hey Justin.. are you near?I miss you so much..♥

hey baby.. no we're not.. I guess we'll come tomorrow.. but very late tomorrow. I'm sorry:( I miss you too♥

oh...okay :c see you tomorrow.. can't wait:)

me neither. I love you;* goodnight sweetheart♥

nighty night honey♥

potem sem res zaspala. prej, ko zaspim, prej bo jutri, ne? 

zjutraj sem se zbudila z nasmehom na obrazu. OMGGG DANES VIDIM JUSTINA♥ 
oblekla sem ta pulover in črne pajkice. potem sem šla v dnevno sobo, da bi s Samom in očijem odprli darila. onadva sta bila že tam. sedela sta na tleh in se pogovarjala medtem, ko sta me čakala. pozdravila sem jih in onadva mene. potem sem se usedla zraven njiju in še malo smo se pogovarjali. potem se mi je zazdelo, da... o.moj.bog. izza smrečice je prišel.. čakaj, ali sanjam? JUSTIN? oh my God. vstala sem.

''heeey'' je rekel in se zasmejal. vstala sem.

''Justin? oh my God!!'' tekla sem do njega in se mu zaletela v objem. spolzela mi je solza, ampak sem jo obrisala v Justinov pulover. še vedno me je držal in me nasmejano pogledal. 

''you said you'll be late'' 

''I wanted to surprise you'' nasmehnila sem se. dal mi je lupčka na lička, bolj desno, še malo in potem na usta. 

''I missed you so much'' sem rekla in zajokala. 

''don't cry baby, I'm here now'' spet me je objel. močno sem ga stisnila. 

''khm.. should we open the presents?'' je rekel Sam. 

''no, no, no, no, no... I just wanted this for Christmas'' sem rekla. Justin se je zasmejal in me pobožal po laseh. 

''you'll have time for this later, okay? I'm just so exited'' z Justinom sva se zasmejala in se končno spustila. usedla sva se na tla in začeli smo odpirati darila. sedela sem čisto zraven Justina in imela sva prekrižane noge. od Justina sem dobila bolano dober pulover: 

*o* od njega sem dobila še veliko drugih majčk in dve verižici. objela sem ga in mu dala lupčka. Sam je dal pod smrečico zavito eno darilo za oba naju z Justinom. 
odprla sva ga in notri je bilo-->
začela sva se smejati in zahvalila sva se Samu. bilo je še veliko drugih stvari. vsi so bili zadovoljni z darili, ki sem jih kupila jaz. potem sva šla z Justinom v sobo. 

''wow.. what did you do to your room?'' 

''well.. I changed it a bit.. don't you like it?'' 

''I love it'' prišel je bližje meni in me poljubil. potem sem ga objela.

''I love you so, so, so much, Selly'' 

''I love you more'' 

''you can't'' 

''I do'' nasmehnil se je. spet me je poljubil. 

''oh..look, I forgot to give one present under the Christmas tree''

''Justin, I don't need anything but you..''

nasmehnil se je in mi dal škatlico. odprla se jo.
''Justin...those are soooo cute, thank you so so much'' sem rekla in ga objela. 

''one day it'll be real one in there'' nasmehnila sem se. joj, kako ga imam rada. 

''really? you really want to spend your whole life with me?'' naredil je začuden obraz.

''is that.. is that a question?'' 

''no.. I didn't mean.. I'm just not so sure sometimes.. ''

''about loving me?'' je žalostno vprašal.

''no, of course not! I love you. and I want to be with you forever.. I just.. sometimes I wonder if you really want to..'' 

''Selly...you're so silly sometimes'' je rekel in zasmejala sva se. nekaj časa sem bila tiho. pogledala sem v tla.

''what are you thinking right now?'' pogledala sem ga.

''why me? why did you choose me?'' zavzdihnil je. 

''because. I fell in love with you the first time I hugged you. remember? in front of my house when you cried because you met me. you were so cute. your face was wet, your eyes were just so beautiful.. and your hair.. oh God.. and then I wanted to know you better, so I invited you to a dinner. and you drove me crazy. your voice was perfect and those words that came from your mouth.. I fell in love with that. and your lips.. I wanted to feel them every day, every minute, every second. and then we went to your home and I just couldn't help myself. why would we wait? I mean.. it would be the same, right? and so I kissed you. and in that moment I knew I wanted to be with you forever. I was never so in love before. and remember when you had that birthday party.. when I didn't call you and anything till then? well.. that was because Jade told me to do this. if Jade wouldn't be there I'd call you already. and Selly.. if you don't want to be with me, okay. but I will always want to be with you. and everytime we fight, I feel pain..and I get this feeling.. like I won't see you ever again..and if that would happen, I swear to God, I couldn't live anymore. so please. if I'm a jerk sometimes, please, don't take anything I say seriously, okay? because I don't mean anything I say. I'm just mad because I make us fight.'' ko je vse to povedal, so mi tekle solze. imela sem nasmeh na obrazu. pobožal me je po laseh. 

''I still adore your hair'' je rekel in se zasmejal. potem je zajokal. 

''why are you crying?'' 

''because I missed you so much and because I'm so happy to be with you again'' takoj, ko je končal stavek, me je okoli vratu in me poljubil. 

''I love you so much'' objela sem ga.

''I love you too'' dal mi je lupčka na čelo.
























Ni komentarjev:

Objavite komentar