ponedeljek, 6. januar 2014

71.del

nekaj časa sva bila v objemu. 

''you know.. Bieber team misses you..''

''awww'' sem se zasmejala.

''and they all have some presents for you'' 

''oh... they shouldn't..''

potem me je poljubil, da me je utišal. zasmejala sem se in on tudi. 

''do we have to go there right now?''

''naah... I don't feel like letting you from my arms yet'' nasmehnila sem se. po dolgem objemu sva se končno odločila, da greva res še k Justinu. hotela sem se preobleči. prijela sem pulover in ga dala dol.

''Selly! are you crazy?'' ustrašila sem se.

''what?''

''did you even eat anything after you came home?'' začela sem se smejati.

''I..I'm serious''

''why?''

''cause you lost your waight a lot.. I mean..'' potem sem se spomnila.. zdajle približno dva tedna že nisem nič jedla, če pa sem, sem vse izbruhala.

''what did you do?''

''well.. last week I wanted to eat something but I threw everything up..and the next day again, and the next day again.. and then I didn't want to throw up more so.. I didn't eat a lot..'' 

''are you okay? should we go to the doctor?''

''noooo Justin, stop making drama..''

''I'm not making drama! I'm just worried about you. we'll have a Christmas lunch today at our house. and you'll eat a lot today. okay?''

zasmejala sem se.

''okay'' spet me je objel in mi dal lupčka na čelo. potem sem se šla končno preobleč. oblekla sem:

Justin si je dal na glavo 'I'm an unicorn', jaz pa 'Mermaid' kapico (iz prejšnjega dela).

''you're beautiful'' je rekel, se nasmehnil in me poljubil. potem sva šla ven in se sprehodila po celem mestu, in šele potem sva šla do Pattie in ostalih. takoj, ko sva pozvonila, je Pattie pritekla do vrat, jih odprla in me objela. 

''heyyyy sweetieee.. I missed you so much''

''I missed you too''

''how are you?'' je rekla, ko me je spustila.

''I'm okay, you?''

''me too'' 

''will you let other people hold her?'' je v zafrkanciji rekel Fredo Pattie.

''heeeeeey Fredoo!'' sem se ga razveselila.

''heeeyy'' me je pozdravil, se zasmejal in me objel. potem sta prišla še Chaz in Ryan in tudi njiju sem objela. tam so bili tudi JEREMY, JAZZY IN JAXON!! objela sem še njih. 

''we've got a little surprise for you today, young lady'' je rekla Pattie. zasmejala sem se. Pattie me je prijela za roko in me odpeljala v kuhinjo. tam sta sedela...DIANE IN BRUCE!!!OMGGGGGG KONČNOOO!!

''oh my God, FINALYYYYYYY'' sem zavpila. vstala sta od mize in prišla do mene. objela sem ju. potem me je Diane pogledala. 

''he was right.. you are really beautiful'' zasmejala sem se in jo še enkrat objela. potem sem pogledala Justina, ki je stal čisto zadaj nekje. zasmejal se je s tistim njegovim sladkim glasom in mi poslal lupčka. naredila sem enako. potem smo šli do smrečice z darili in jih odprli. dobila sem zapestnico s pravimi poldragimi kamni. omg kako je bila lepa *w*
dobila sem še veliko sladkarij. 

''you really shouldn't'' sem rekla Pattie, medtem ko so se drugi pogovarjali. 

''well.. Santa did it!'' je rekla in zasmejali sva se. 

''thank you so much'' sem rekla. 

''you're welcome baby'' je rekla in se nasmehnila. vsi so se pogovarjali, jaz pa sem jih samo gledala, in premišljevala kako srečna sem lahko, da jih imam. pogled se mi je ustavil na Justinu. tudi on je mene gledal in se mi smehljal. nasmehnila sem se mu nazaj. z glavo mi je pokazal proti vratom kuhinje in to je pomenilo, če greva v njegovo sobo. nasmehnila sem se in vstala. prišel je za mano in me za hrbtom prijel za roko. hodila sva po stopnicah v njegovo sobo. pred vrati sem se ustavila in se obrnila proti njemu. 
(sem dala zanalašč na tako na veliko hihi:$)
odprl je vrata in šla sva v sobo. potem jih je zaprl in jaz sem se vmes usedla na posteljo. prišel je do mene. začela sva se poljubljati in počasi sva se ulegla tako, da je Justin ležal nad mano. še naprej sva se poljubljala in trajalo je dolgo. 

''I have a surprise for you too'' je zašepetal.

''I don't need anything else, I swear..you already gave me what I wanted when you came home..''

''psshhh'' je rekel in me pobožal po ličku.

''after the lunch, okay?'' pokimala sem.

''I love you'' 

''I love you more'' nasmehnila sem se. še enkrat me je poljubil.













Ni komentarjev:

Objavite komentar