sreda, 1. januar 2014

69.del

cel dan sem lenarila v sobi. bilo mi je slabo. brala sem, bila na računalniku, spala. zvečer me je poklicala Jade. omgggg bila sem je tako vesela♥

''oh my Gooood, Jadeee''

''heeey Selly, what's up girllll? how are you?'' me je vprašala s tistim tonom, da sem vedela, da je za Johnnyja že izvedela. 

''well.. let's say I'm getting better with every day..''

''I'm serious. are you okay?'' 

''not.. yet'' zadrževala sem solze, ko sem se spominjala na Johnnyja. stisnila sem ustnice, spustila solzo in se pogovarjala naprej. 

''I am so sorry, Selly. this really shouldn't happen'' zahlipala sem.

''ohhhh honey, don't cry.. I wanna be in your room right now. I want to hug you and comfort you..''

nasmehnila sem se.

''but.. you have Justin, right? is he at your house right now?'' 

''no.. he's on a tour.. he's.. not here right now..''

''what? is he sick or anything? is he a total jerk? he's.. '' 

''no, Jade it's okay. of course he has to perform.'' sem jo prekinila.

''no, that's not okay, Selly. he should cancel all the shows and be with you right now. I mean.. he's your boyfriend?''

''it's not his fault..''

''noo, of course not. I'll break his neck when I come home'' je pihala v telefon.

''no, Jade..''

''good boyfriends don't leave their girlfriends alone when they need them the most'' 

''Jade, he wanted to go with me but I didn't let..''

''no! he should go! if I would be you, I'd break up with him long ago'' 

''stop talking like this! I chose who I'll have for my boyfriend. even if you're my best friend, you can't decide if I'll love Justin or not.''

''I know. I'm sorry. I was just pissed off because you don't have anyone except Sam and your dad beside you. but I just realized that I'm your best friend and I should be with you, not Justin. it's kind of the same thing..'' 

''Jade, you two are busy. you can't be here and I don't blame you, okay? beside, Justin comes home for Chritmas.'' 

''okay. I can't wait to see you..''

''me neither..hey, Jade. I don't want you to pay too much because of me so.. I'll go now, okay?''

''are you sure?''

''yeah. don't worry about me. I love you''

''love you too''

''byee!''

''bye sweetie'' prekinila sem. iz mesta se je slišala muzika. spet se nekaj dogaja. kaj če spet srečam Petra in ostale? preoblekla sem se v to:
povedala sem Samu, da grem ven in šla sem. prišla sem do mesta in tam so bili Peter in ostala družba. pozdravila sem jih in oni mene. Peter mi je predstavil nekega novega fanta.

''hey, my name is Luke''

''oh, hey Luke! it's nice to meet you''

''you too''

vem, da grozno razmišljam ampak ohhhhhhhh kako je bil Luke lep.. 

''I have to warn you..Luke doesen't like Bieber.. but I think he won't say bad things about him.. well, at least not in your company'' je rekel Peter.

''well.. not everyone has to like him.. but please don't talk shit about him.'' 

mi že ni bil več tako všeč. 

''no..I won't, I swear'' 

''good'' nekaj časa smo bili tiho. 

''so.. let's party?'' dvignili smo kozace s punčom in vsi na enkrat rekli:

''woooop!'' potem smo šli naokoli. Luke je veliko spil. v celem večeru smo vsi popili največ dva kozarčka, Luke pa je spil sigurno pol litra, ali še več punča. pil je tudi drug alkohol. prazne steklenice je metal po tleh in se drl čez celo mesto. 

''Luke.. you should stop drinking right now, you know?'' zarežal se je. pijan je prišel do mene.

''and you should stop dating that Bieber guy and start dating me'' je rekel. smrdelo mu je iz ust. fuj. začel se mi je prijemati boke in brado. hitro sem se odmaknila.  

''let's go somewhere and have some great time'' 

''okay Luke, stop now'' je rekel Peter. Luke je s flašo pokazal na Petra.

''I'm talking to her, not to you'' 

''Luke, you're drunk..''

''and you're dating a faggot'' me je prekinil. takrat mi je počilo. brcnila sem ga pod kolenom, kjer najbolj boli. potem sem ga z roko skušala udariti. prijel je moje roke in me odrinil stran. Peter me je prijel za boke in me vlekel nazaj, Luka pa so prav tako prijeli in ga držali, ker me je že hotel udariti. 

''he's not a faggot! say it once again and you'll end up in a hospital!!''

''faggy, faggy, faggy, faggy...'' strgala sem se iz Petrovih rok in tekla nazaj na Luka. začela sem ga tepsti. Luke je porinil vse, ki so ga držali na tla in stekel stran.

''COWARD!!'' sem se zadrla za njim. potem sem se umirila. 

''I'll go home now..'' 

''okay'' 

''have fun. byee''

''byee'' so rekli vsi skupaj. hodila sem domov in upala, da ne bom srečala še kakšnega pijanca. končno sem bila v hiši. ura je bila pol enih zjutraj, zato je Sam že spal. šla sem v sobo in bila na telefonu. hotela dobiti Justina na twitterju. 

hey Justin, are you here?

yeah, hey babe je napisal po petih minutah.

hey.. how are you?

tired.. you?

oh..:(( I'm so pissed off-.-

why? what happened?

I was out with some.. people I met like.. 2 or 3 days ago and there was some idiot and when he heard I'm with you he said you're a faggot.. -.-

oh.. like I care..

well.. if you don't okay.. but I do..

ohh just ignore them.. there are too many haters who wants attention and you shouldn't give it to them..

I gave him a lot of attention..

what did you do?

I kicked him and I wanted to hit him but he pushed me away. and he was drunk and he was just.. an idiot...

that's ma girl hahahaha:D he didn't do anything to you, right? because if he'd only touch you once I guess I'd kill him..

he came very close to me and he started to.. I don't know, he started to touch my chin and hips but I moved away.. don't worry, he was a coward and he just ran home to his mommy hahahah:D

ohhhhhhh I'm gonna find him as soon as I come home..

aahh..he's not worth of it..

still

no really.. by the way, how was your concert today?

same as always. 

that means...?

the best:)

good. ahahaa:)

6 days... :)



♥♥♥

I'm tired.. I'll go to sleep now, okay?

me too. goodnight sweetheart♥

night baby♥

pospravila sem telefon na nočno omarico in se ulegla nazaj na posteljo. razmišljala sem o Luku. more biti tako nesramen? kakšni ljudje obstajajo, guhhh.. končno sem zaprla oči in zaspala.

naslednji dan sem se zbudila dosti zgodaj, glede nato, da sem zaspala okoli 1ih zjutraj. šla sem k kuhinjo in...

''daddy? what are you doing here?'' za mizo je sedel oči in jedel njegov vsakdanji zajtrk- jajca. vstal je in jaz sem ga objela. 

''hey princess! well.. I came a bit earlier'' 

''yeah.. why? is grandpa okay?''

''yeah, he's better now. he got a nurse(=negovalka) and she'll take care of him..''

''oh, that's cool. does he still have a good taste of humor?'' sem se zasmejala.

''oh yeah'' se je smejal nazaj. potem je dol prišel Sam, ki je očija že prej videl. skupaj smo do konca pojedli zajtrk. potem sva šla z očijem pred televizijo. 

''how are you, Selly?''

''well.. I was quite okay till yesterday''

''and what happened yesterday?''

''I was out and some guy came and said I'm dating a faggot'' 

''oh God.. they're so silly.. you just have to ignore them..''

''yeah.. Justin said the same..''

potem je bil nekaj časa tiho.

''okay this might sound stupid but I miss Bieber'' 

''awwwwh daddy it's not a bit stupid'' sem se nasmehnila in mu dala lupčka na lička. zasmejal se je. 

''when does he come back?''

''for Christmas.. that's in 6 days oh my gosh I can't waaaaittt'' spet se je zasmejal. potem sem šla gor v sobo in bila na računalniku. ves čas sem si urejala tumblr. oh God, kako je to zapleteno. ampak na koncu sem bila zadovoljna. 
(http://depressive-princess-choco-lover.tumblr.com/  lahko followaš če hočeš ahhahaha;D)

potem sem šla v mesto, da bi kupila darila za božič. bila sem v vseh trgovinah in vse so bile že božično okašene. bilo je takoo lepo.. za očija in Sama sem kupila kape njune najljubše firme, potem pa sem si vzela čas za Justina. kupila sem mu obey kapico:

če je ne bo nosil on, jo bom jaz hahahaha. videla sem bolano dobro verižico in jo seveda vzela. kupila sem mu še par drobnih stvari. vsem sem vzela še veliko čokolade in bonbonov. potem sem se še malo sprehajala. padal je sneg in bilo je pravljično. še lepše bi bilo, če bi bil zraven Justin. šla sem na plažo in gledala v morje. vse je bilo zasneženo do neke meje in potem- mirna voda. bilo je prelepo.
spominjala sem se poletja in Johnnyja. pihal je veter in mi mršil lase. nasmehnila sem se. potem sem obrnila in šla počasi domov.
prišla sem domov in šla na računalnik. vklopila sem se na twitter in napisala:

shopping some Christmas presents. shops, snow, sunny, cold day- magical. 

potem sem brala knjigo in okoli desetih zvečer sem šla spat. 

naslednji dnevi so hitro minevali. nič posebnega. računalnik, televizija, druženje s Samom in očijem, pogovarjanje z Justinom po twitterju... 
kar naenkrat je bil tu 24. naslednji dan pride Justin. AAAAAAAAA*wwwwwww*


























Ni komentarjev:

Objavite komentar