petek, 10. januar 2014

73.del

kmalu se je zmračilo. z Justinom sva šla v mesto, da bi videla, če se kaj dogaja. bila je muzika in prižgane so bile lučke.
držala sva se za roke in se sprehajala po mestu. videla sem Petra. 

''oh, look Justin! that guy and his company! we hung out when you weren't here.. Peter!!'' sem ga poklicala. obrnil se je in se zasmejal.

''oh, look who's here again!'' je od daleč pozdravil. začel je hoditi proti nama. še preden je prišel blizu, je Justin rekel:

 ''is that the one who touched you?'' 

''no, no.. Peter is okay. and that one.. I think Luke is not with them right now..'' sem rekla in pogledala naokrog. 

''oh...okay.'' nasmehnila sem se mu in on meni. 

''heyy'' je rekel Peter, ko je prišel bližje. 

''heey'' sva rekla oba naenkrat.

''oh! you brought us Bieber today!'' zasmejali smo se. dala sta si roke.

''my pleasure to meet you.''

''you too. thanks for making company to Selly when I wasn't here.'' 

''oh, no problem! she's cool!'' zasmejala sem se.

''hey.. is Luke with you today?''

''no..we don't hang out anymore''

''why not? I mean.. if it's because of me.. I don't want to break fiendships..''

''it wasn't a friendship. look at him. I mean.. look how he acted to you.. you became our friend and friends don't hit eachother, right? and also he drinked too much. he was drunk almost all the time and we couldn't stand him anymore so we don't hang out now.''

''yeah.. he was a little weird.'' sem rekla in zasmejali smo se. potem so bližje prišli še vsi njegovi prijatelji. spoznala sem nekaj novih in vse sem predstavila Justinu. nekaj časa smo bili skupaj. 

''oh.. I forgot.. I guess you want to be alone now right?'' je rekel in se zasmejal. pogledala sem Justina. 

''well... if you don't.. mind..?'' je rekel, pogledal mene in nato še Petra. ta je zamahnil z roko.

''ahh.. Merry Christmas!'' 

''Merry Christmas!'' sva rekla oba in potem sva se ločila od njih.


nekaj sva se pogovarjala in kar naenkrat je Justin obrnil glavo nazaj in utihnil. še jaz sem pogledala nazaj, da bi videla kaj je gledal. obviously-.- 
<--mimo naju je šla pol slečena punca. razočarano sem pogledala Justina in odkimala z glavo. roka mi je počasi zdrsnila iz njegove in ni bilo videti, da bi to opazil. potem me je pogledal. 

''is something wrong?'' 

''no. nothing'' ustavil se je in me povlekel za rokav plašča, da bi ustavil še mene. obrnila sem se proti njemu.

''what is it?'' je rekel in mi položil svoje na moje čelo. odmaknila sem se in pogledala tisto punco. še on jo je pogledal. punca si je začela gristi ustnice in gledala je Justina. 

''h..what? her?'' pogledala sem ga. 

''what?'' je rekel in se zasmejal. 

''I don't know, you looked behind her and you stopped talking to me..'' 

''oh Selly..''

''what? she has those perfect skinny legs which I don't have and her hair..'' 

''you're much prettier Selly.. and I didn't look behind her because she's pretty because the prettiest girl in the world is right beside me and I'm so happy that she belongs to me. I looked at her because she's dressed slutty. I mean.. look at her, she only has a pullover. should I give her money for some jeans?'' butnila sem ga po rami. 

''stop it'' sem v smehu rekla. 

''well, it's true'' zasmejal se je tudi on. šla sva naprej in sprehajala sva se po stojnicah. na eni od njih so prodajali samo dreamcatcherje. 

''you definitely need one'' zasmejala sem se. potem sem izbrala enega zase in enega za Justina. vzela sva jih in šla naprej. 
potem so začeli pokati ognjemete. 

''oh..it's time for that suprise..count to three'' počil je en ognjemet in skupaj sva preštela: ''one'' . počil je drug in preštela sva: ''two'' . počil je še tretji. takrat so se vse lučke na nebu spremenile v napis: Merry Christmas Shawty. 

''three'' je rekel. nasmehnila sem se in ga močno objela.

''I love you so much.''

''I love you more'' 

''thank you for this'' 

''no problem baby, merry Christmas.'' 

''merry Christmas.'' potem me je poljubil. še nekaj časa sva gledala ognjemete in potem sva se končno odpravila domov. pogovarjala sva se in naenkrat sem slišala glas za seboj. 

''oh look at them. the fagot and his beauty.'' Luke. obrnila sva se. Justin me je pogledal. 

''yeah, that's the one'' sem zašepetala. kmalu je bil Luke čisto blizu naju. 

''you don't deserve her'' je rekel. 

''oh yeah? who does then?'' 

''I don't know.. me?'' 

''oh, of course. you're drunk every night and you say you deserve her. bravissimo.'' je rekel Justin in zaploskal. 

''you don't know me. and she's a bitch anyway..'' ko je to rekel, ga je Justin udaril. močno. tako, da je Luke padel na tla. 

''you can call me fagot, gay, girl, unsuccessful or I don't care what. but you won't call my girl a bitch.'' potem me je prijel za roko in me povlekel, da sva šla hitro naprej proti domu. zakričala sem, ker sem slišala jezne in hitre korake za nama. Justin se je obrnil in Luke ga je udaril toliko, da je Justin padel na tla, zaprl oči in jih nekaj časa ni odprl.

to so videli Peter in ostali in takoj pritekli na pomoč. takrat je bedak zbežal. 

''Justin! Justin wake up!please..'' začela sem jokati. Julie (Petrova prijateljica) me je tolažila in pomagali so mi ga odpeljati k njemu domov. tam ni bilo nobenega, ker so bili na božični zabavi. Justina so položili na posteljo.

''thank you so much guys. you can go now. thanks'' sem rekla.

''no problem, Selly.'' je rekel Peter in potem so šli. Justin je počasi prišel k zavesti. pobožala sem ga po licu. 

''are you okay? should I call somebody home?''

''no..I'll be okay. just.. stay with me tonight. okay?'' nasmehnila sem se in pokimala. šla sem v kopalnico po kozarec vode in vate. Justinu sem obrisala obraz. potem sem odnesla kozarec v kuhinjo in mu gor prinesla svežo vodo, da jo je spil. potem sem se ulegla zraven njega in gledala sva se. 

''I see why you hate him'' zasmejala sem se. 

''I'm tired. you aren't?'' 

''no..I'm tired too''

''let's go sleep?'' 

nasmehnil se je in me poljubil. ulegla sem se k njemu in počasi zaprla oči. 









Ni komentarjev:

Objavite komentar