torek, 28. januar 2014

78.del

zbudila sem se zvečer, ko me je Justin božal po ličku in laseh. ko sem odprla oči, se je nasmehnil.

''hey shawty''

''hey'' 

''are you ready to go out?''

''did you talk to Chaz?''

''yeah''

''okay'' nekaj časa me je gledal.

''what?'' 

''no-nothing.. well yes.. I love you'' nasmehnila sem se.

''I love you too'' še naprej me je gledal.

''what now?'' prijel me je za roki in nama prekrižal prste. dal mi je lupčka na roko. dvignil mi ju je h glavi in se ulegel nad mano. začel me je poljubljati. prijel je moje lase in jih začel navijati okrog prsta. 

''I just adore your hair'' je zašepetal in zasmejala sva se. še nekaj časa sva ležala. 

''let's go out now'' sem rekla potiho. 

''okay'' 

oblekla sem se tako in imela sem tako frizuro. še Justin se je preoblekel in šla sva ven. gledala sva, če bi kje našla Petra ampak ga ni bilo. namesto tega sva našla kup deklet, ki so imele velik dekolte, kratke hlače in žabe. jej. spet. -.-
Justin je hotel, da ostaneva z njimi, saj bo tako bolj zabavno. seveda, jaz nimam jošk on se bo pa zabaval s tremi pari velikih balonov-.- nisem hotela delati drame zato sem seveda priklonila. začel me je ignorirati. okoli enajstih sem rekla, da bom šla domov, saj že nekaj časa nisem videla Sama in očija. Justinu sem rekla lahkonoč. nisem ga objela ali mu dala lupčka, niti ni izgledalo kot, da bi on to hotel. samo rekel je lahkonoč in potem sem šla. wtf? -.- jezna sem prišla domov, šla v sobo in se vrgla na posteljo. šla sem na twitter in napisala:

have fun @justinbieber potem sem telefon dala na nočno omarico in zaspala. zjutraj me je zbudil vonj čaja. v sobi je bil oči, ki mi je prinesel zajtrk. nasmehnila sem se mu.

''hey''

''hey''

''how are you?''

''I'm okay... you?''

''I know when my girl is hiding something'' je rekel.


''no dad, I'm really okay'' sem rekla in se zasmejala. 

''okay. but you know you have me when you need someone to talk, right?'' 

''sure'' nasmehnila sem se.

''okay'' potem je šel iz sobe. pogledala sem skozi okno in videla, da pada sneg. potem me je poklical Justin. javila sem se.

''yeah?'' 

''hey, Selly.. I know you're mad right now'' 

''no-why do you think so?''

''I use twitter quite a lot'' 

''yeah, so?''

''don't make me a fool, Selly. you tweeted me''

''did I?''

''stop pretending. you said ''have fun @justinbieber'' I know what's going on here''

''tell me''

''you were jealous when I wanted to stay with those girls''

''I wasn't jealous''

''you're lying to yourself. and you're lying to me'' 

''how do you know I was jealous?''

''I saw your face'' 

''why didn't you fix it then?!'' 

''stop yelling at me'' obstala sem z odprtimi usti. pogledala sem v telefon in prekinila. če se hoče pogovoriti naj pride do mene. klical me je še velikokrat ampak se nisem oglasila. potem je pozvonilo. pogledala sem skozi okno. bil je Justin ampak me ni videl. oči je odprl. okno sem čisto malo odprla, da sem slišala kaj sta se pogovarjala. 

''hi.. is Selly home?'' oči je vedel, da je bilo nekaj narobe.

''no..I think she didn't come yesterday.. she said she's going to visit her friend.. I think'' Justin je vedel, da sem doma. ampak vedel je tudi, da se nočem pogovarjati z njim. pogledal je v moje okno. gledala sva se. kmalu sem se obrnila in on tudi. šel je. takoj sem dobila sms:

can we please talk?

tomorrow

no, I need to see you today

I'm not sure

please

I hate myself cause I can't say no to you

I love you soooo muuuuuuuchhhh when? where?

you tell me

at the beach, now?

see ya

thanks babe ♥

zavila sem z očmi. preoblekla sem se in šla na plažo. tam je Justin že čakal in gledal v morje. notri je metal kamenčke. slišal je, da sem hodila proti njem in se obrnil. objel me je, a nisem sodelovala. 

''Selly please stop acting like this'' pogledala sem v tla. 

''look I'm sorry for yesterday.. but I knew one of those girls and I thought you'd be cool if we hang with them for one night'' 

''Justin, a girl is never okay if her boyfriend hangs with girls who have big balloons'' 

zasmejal se je.

''I know, I'm sorry. I shouldn't stay with them'' nekaj časa sva bila tiho.

''will you forgive me?'' 

''I already said I can't say no to you'' nasmehnil se je in me objel. zdaj sem ga objela nazaj.








































Ni komentarjev:

Objavite komentar