četrtek, 30. januar 2014

79.del

''would you like to go to the cinema with me?'' je rekel potiho in nežno.

''I'd rather go to your house and watch A Walk To Remember with whole Bieber team..''

''I.. wanted to be alone with you, but okay if you want-''

''-oh, nonono, we can go to the cinema if you wanted this'' sem rekla in se nasmehnila. vrnil mi je nasmeh. 

''I'm not so sure right now..'' 

''what-about what?'' 

''If I'd wanted to kiss you right now, would you let me?'' zasmejala sem se.

''that's a ''yes'', righ?'' pobožal me je po bradi. potem me je poljubil. poljub je trajal dolgo. pokvarili so ga paparaci. bilo jih je ogromno in napadali so naju z milijoni vprašanj. Justin me je prijel za roko in za njim sem stekla s plaže. hitro sva pritekla do njegove hiše. spravila sva se v avto. 

''let's go to the cinema before they come here and stop us''

''yeah, okay'' a bilo je prepozno. paparaci so bili že tukaj. plezali so po avtu, da bi naju ustavili. zdaj sva hotela ven iz avta v hišo ampak so nama paparaci to preprečili. ven je prišel Kenny in jih začel odrivati, da bi nama pomagal. Justin se je nekako spravil iz avta, jaz pa sem ostala notri. ko sem hotela odpreti vrata so jih paparaci zaprli in me porinili nazaj v avto. potem je do mojih vrat prišel Justin in jih začel odrivati.

''back off ya'll! back off!'' je rekel. končno je bilo tam toliko prostora, da sem lahko prišla ven. 

''thank you'' na hitro se je nasmehnil. 

''now hold me, don't let me, okay?'' pokimala sem in mu dala roko. potem sva se zrinila med paparaci v hišo. tačas jih je Kenny odrival nazaj in na koncu še sam prišel notri. končno smo zaprli vrata.

''they can be so fucking annoying! are you okay? I'm so sorry babe''

''why are you sorry?'' 

''because you have to go thru all this because of me'' 

''ah, stop it.'' objel me je. potem sva šla v sobo. Justin se je ulegel na posteljo, jaz pa sem sedela na stolu. po nekem času tišine je rekel:

''Selly?''

''hm?'' 

''come here''  z roko je udaril po postelji zraven njega. nasmehnila sem se in prišla k njemu. ulegla sem se zraven njega, objel me je in tako sva ležala. 

''how long do you wanna stay with me?'' 

''what kind of question is that, Justin?'' bil je tiho. 

''I wanna be with you forever'' še bolj sem se stisnila k njemu. 

''but you know that if you wanna be with me foever you'll have problems with media all the time, right?'' 

''I don't care'' 

''doesen't it bother you?'' 

''no. cause I know I'm safe with you. as long as I'm with you I don't care about the media.'' dal mi je lupčka na glavo. 

''okay'' potem sva bila nekaj časa tiho in sva samo ležala. 

''hey! isn't it 31st of December today? it's New Year Eve tonight!'' 

''yeah, it is'' 

''let's go to my house to tell dad and Sam that we'll have New Year Eve dinner here'' 

''we'll do it later. if we go now, the paparazzis will follow us to your house and then your dad will have problems'' 

''yeah, you're right'' 

''I'm always right'' zasmejala sva se. 

''I'm kidding'' 

''I know you are'' sem se spet zasmejala in on tudi.

''do you wanna do a video on instagram in which we're saying ''happy new year'' to all the Beliebers?'' 

''oh my God, yeeessss'' zasmejal se je. 

''okay, let's do this'' dal mi je lupčka. vzel je telefon in šel na instagram. 

''but we'll post the first video that comes out, no matter what, okay? it doesen't matter how stupid it is, we won't fix it. the first one we make will be posted.'' 

''okay'' sem se zasmejala. potem sva začela snemati. video se je začel takole:


''come on Justin, we're recording'' sem se zasmejala. ooba sva se zasmejala. Justin ni hotel začeti, zato sem jaz preden je minilo 15 sekund (toliko je lahko dolg video na instagramu).

''so hey guys, we just wanted to say..'' 

''happy new year!'' <--- se mi je pridružil.

''to all the Beliebers. have a great night, we love youuuuuuu'' potem je bilo konec videa. 

''they'll love you even more after this video.'' 

''yeah, or I'll get more hate'' sem rekla. 

''I don't get those people. how could anyone hate you? I mean.. you're the best person I've ever met, you have the biggest heart in the world.. how can they hate you?'' nasmehnila sem se. dal mi je lupčka. potem sem pogledala skozi okno. 

''did they go?''

''yeah..'' 

''let's go to your dad then'' pokimala sem. 

prišla sva do očija. 

''heey daddy''

''hey sweetie!'' 

''dad, Pattie said that we can have New Year Eve dinner at their house, all together. and than you and all the others will go somewhere to celebrate New Year, Justin, Chaz, Ryan and I will go out to celebrate it with our friends. is that okay?'' 

''yeah! sure! and Sam?''

''he'll be with us too?'' 

''okay. deal.'' 

''okay. be at their house at..'' pogledala sem Justina. 

''7.oo p.m?'' 

''yeah, that's cool'' 

''okay. be there at 7.oo''

''see you there!'' oba z Justinom sva se nasmehnila. potem sva šla nazaj k njemu domov. Justin je iskal katero glasbo bomo poslušali zvečer, jaz pa sem Pattie pomagala vse skuhati in pripraviti. pri koncu je v kuhinjo prišel Justin in rekel, da mi bo pomagal pripraviti sladico, ona pa naj počije. Pattie je šla iz kuhinje. takrat me je Justin pogledal in mi pomežiknil. 

''o-oh'' prišel je čisto do mene in me začel poljubljati. ughh prosim ne nehaj. nehal je. prijela sem ga za lica in ga potegnila nazaj k meni. takrat se je nasmehnil. potem me je začel poljubljati na vseh mestih od ustnic do vratu. začela sem se smejati. v roki sem imela sladko smetano in začela sem jo špricati nanj. ves obraz je imel od smetane. še naprej sem se smejala on pa je bil resen. potem se tudi on ni več zadrževal. vzel je smetano in mi vrnil. 

''say ''I'm sorry, I won't do it again'' ''

''noooo'' sem se smejala. spet je me je posprejal s smetano. 

''say it!'' 

''I'm sorry, I won't do it again!'' sem hitro rekla. potem me je končno izpustil. smejala sem se in tekla v kopalnico. odprla sem umivalnik in si začela umivati smetano iz obraza in las. slišala sem, da so se odprla vrata v kopalnici. oči sem imela mokre in zaprte zato nisem nič videla. vzela sem brisačo in si jo položila na obraz. 

''Justin get out!'' sem smeje rekla in ga udarila po prsih. prijel me je za roke in šel proti meni. potisnil me je k steni. prijel je brisačo in jo dal stran. začel se je igrati z mojimi lasmi. pobožal me je po ličku.

''you know, you don't have to wait for my permission everytime you want to kiss me. you can just do it''

''who said I want to kiss you?'' pogledala sem v tla, bilo mi je nerodno. 

''honey, you know I'm kidding. I want to kiss you every moment of my life'' prijel me je za brado in mi dvignil glavo. skoraj bi me že poljubil. 

''oh.. wait a sec'' šel je iz kopalnice. ugasnila se je luč. hotela sem že  iz kopalnice in stekla sem do vrat. takrat se je Justin zaletel vame in me začel divje poljubljati. zaprl je vrata v kopalnici in jih zaklenil. spet sem bila ob steni hahhah. poljubljal me je. trajalo je dolgo. vrat, lici, čelo, ustnice. povsod. don't you dare ever stop this. pleasee don'ttttttt. 

''guuuuuyyys! why arent you making the desert?'' je zaklicala Pattie. nee!! 

''just pretend we didn't hear it'' 

''noo..we can't. she'll come here anyway'' 

''we're locked'' je rekel in me spet poljubil. pogledala sem ga in ga pobožala po bradi. 

''guuuys!'' 

''oh Goddd'' 

''come on, let's make that desert'' 

''we should do this more often'' 

''I agree'' sem se zasmejala. nasmehnil se je. dal mi je lupčka.

''we're comming mooom!'' 






















Ni komentarjev:

Objavite komentar