torek, 7. januar 2014

72.del

ležala sva in kmalu sva zaspala. potem je v sobo prišel Fredo in naju začel rukati, da bi naju zbudil, ker je bilo kosilo že pripravljeno. počasi sva se zdramila in šla dol na kosilo. usedla sva se tako, da sem jaz sedela med Justinom in Jazzy. začeli smo jesti in bilo je tako dobroo.. Jazzy me je ves čas držala za lase in jih vlekla na vse strani. medtem, ko smo čakali na sladico sva se igrali. kmalu smo končali tudi s sladico. Pattie je začela zlagati krožnike, a sem hitro vstala.

''sit down, Pattie.. I'll clean up today'' 

''ahh, don't.. I'll do it'' je rekla in zamahnila.

''no really. I will'' sem odgovorila in se nasmehnila. vstal je še Justin.

''I'll help her'' je rekel in dal Pattie lupčka na lička. Pattie se je usedla in nasmehnila.

''thank you guys.. you're the best'' nasmehnila sva se. potem sva prijela krožnike in jih odnesla v kuhinjo na umivalnik. jaz sem začela pomivati, Justin pa je šel še po ostale stvari na mizi. ko je prinesel vse, je zaprl vrata kuhinje in se mi nasmehnil. 

dal mi je lupčka na vrat in mi začel pomagati. imela sem penasto gobico(za pomivanje) in dobila sem idejo. 

''I can't.. '' delala sem se, kot da nečesa ne morem očistiti. 

''what? let me do it'' hotel je vzeti posodo in gobico, v tistem pa sem mu nos namazala s peno. naredil je resen obraz, jaz pa sem se začela smejati. potem se je zasmejal še on. peno iz nosa si je dal dol in jo dal meni na lase.še bolj sem se smejala. potem me je poljubil. ko je končal, sva nadaljevala s pomivanjem. končno sva končala. šla sva v dnevno sobo, kjer sta se Jazzy in Jaxon igrala, Bruce in Diane pa sta sedela na kavču. usedla sva se zraven Jazzy in Jaxona in se igrala z njima. potem sva šla v sobo. usedla sem se na tla, pred tisto ''moje'' okno. Justin se je usedel zraven mene. 

''cards?'' 

''sure.'' vzel je karte in jih razdelil. odigrala sva par iger.

''I need to go to the bathroom.. I'll be right back''

''okay'' sem rekla in se nasmehnila. ko je zaprl vrata, sem zavzdihnila. potem sem videla kitaro, ki jo je imel pospravljeno v omari, ki je bila odprta. vzela sem jo. ko sem bila stara 12 let sem se jo učila 4 leta in nisem še pozabila kako se igra. 

zaigrala sem http://youtu.be/OAHsloXi5SY. to sem se naučila že zdavnaj. bilo je konec pesmi in Justin je šele zdaj prišel v sobo. 

''you.. you're so good! why didn't you tell me you can play a guitar?''

''I don't know.. I don't.. play it as good as you do so I didn't want to.. I don't know.. it doesen't matter'' sem se zasmejala. 

''nooo.. baby you should tell me.. you are so good.. when did you learned it?''

''when I was 12 I started and I learned 4 years..'' 

''if I'd knew.. we could play and sing together'' spet sem se zasmejala.

''I can't sing..'' 

''yes you can! your voice is perfect.'' prišel je bližje in me poljubil. potem je šel iz sobe. ? nazaj je prišel z drugo kitaro. 

''that one is from Chaz'' usedel se je nasproti mene. 

''which one?'' 

''Be alright.'' 

''okay.'' začela sva igrati. pel je samo Justin in, ko je to videl se je ustavil.

''sing with me'' je rekel in se nasmehnil. začela sva še enkrat od začetka. ko sva končala, je Pattie začela ploskati. sploh nisem vedela, da je prišla v sobo:o 

''Selly, you're so good!'' zasmejala sem se in odkimala. 

''yes you are. come on! play another one'' pogledala sem Justina in on je gledal mene. potem je pogledal Pattie.

''mom?'' dvignila je roke.

''okay! I'm already out'' je rekla, se obrnila in šla iz sobe. vsi smo se zasmejali. ko je zaprla vrata sem nekaj časa gledala Justina. potem sem se zvalila k njemu v naročje. 
nekaj časa sva bila tiho. 

''let's go out tonight'' je zašepetal. pokimala sem.





Ni komentarjev:

Objavite komentar