petek, 31. januar 2014

80.del

po stopnicah sva šla v kuhinjo. Pattie je bila z roko naslonjena na pult in naju gledala. 

''sorry mom, she's crazy'' s prstom je pokazal name. 

''I'm crazy?'' sem se zasmejala. pogledal me je. 

''yeah, you're crazy!'' je rekel in se zasmejal. Pattie se je začela smejati. 

''alright guys, have fun, I'll make the desert'' 

''no,no Pattie, we'll make it. I promise'' 

''okay'' je rekla, se nasmehnila in šla iz kuhinje. Justin je prišel bližje meni. 

''dooon't do it again'' 

''come on, why not?''

''we have to do the desert'' 

''you're my desert'' 

''it's half past six, we have to hurry'' 

''guhhh okay'' nasmehnila sem se in on tudi. potem sva začela delati. 

končno sva končala. izgledalo je dobro. pozvonilo je.

''oh look, Sam and dad are here already'' 

''I'll opeeen!'' je iz dnevne sobe zavpila Pattie. šla sva za njo. 

''hi!'' 

''hey guys'' 

''heey'' sta rekla oba. 

''please, come in'' šla sta notri. usedli smo se za mizo in bilo nas je res veliko. začeli smo jesti. moj oči in Jeremy sta se zelo dobro ujela. kmalu smo pojedli. vsi skupaj smo se prestavili v dnevno sobo in igrali karte in druge igre. ura je bila že enajst in bil je čas, da smo Justin, Chaz, Ryan, Sam in jaz odpravili ven. 
bila sem oblečena tako: 
 
''oh God, you're so beautiful again'' 

''aww thanks Justin'' poljubil me je. potem so bili že vsi pripravljeni. z Justinom sva se prijela za roke in šli smo ven. prišli smo v mesto in začeli smo iskati Petra. končno smo ga našli.

''hey there, ginger hair!'' sem zaklicala. obrnil se je in me pogledal. 

''oh look at heeeer! hey guuurlll'' prišel je do mene in me objel.

''heey, how are you?'' 

''I'm okay. and you? I see you brought us a company today!'' 

''yeah I did! Peter, this is Chaz, Ryan, my brother Sam and you already know Justin.. guys this is Peter'' 

''hey Peter'' so rekli vsi. 

''hey, we were wondering if we could celebrate New Year with you guys'' je rekel Justin.

''oh, yeah! that's a great idea! wait I'll call my friends here. HEY GUYS!'' pomahal jim je. 

''COME HERE!'' prišli so k njemu. uhhhh jih je bilo veliko. to bo najboljše novo leto do zdaj :D spoznali smo se s tistimi, ki jih še nismo poznali. Peter nam je dal plastične kozarčke in nam notri natočil šampanjec, ki ga je imel s sabo. 

''we can't celebrate New Year without toasting, right?'' zasmejali smo se in dvignili kozarce. 

''cheers!'' smo nazdravili. stali smo tam v krogu in se smejali. 

''hey! we should all make our New Year's resolutions right now!'' 

''yeah!'' 

''you first Selly!'' 

''why me?'' 

''oh come on, just say something!''

''I'll sleep more than I did this year''

''you already sleep a lot, Selly'' je rekel Justin. zasmejali smo se in ga udarila po rami. 

''no I don't'' sem smeje rekla. 

''anything else? oh and please don't start with: ''oh, I'll be more with Justin'' because we really, really don't want to hear that'' vsi smo se zasmejali. 

''I won't. but I can say that I want to hang out with you guys more in new year'' 

''o, yeah,you've got that!'' nasmehnila sem se. potem so še vsi drugi na hitro povedali svoje zaobljube. še enkrat smo nalili kozarce. začelo se je odštevati od 20. 

''oh my God, already!'' pridružili smo se pri odštevanju. 

''15, 14, 13...... 5, 4, 3, 2, 1, HAPPY NEW YEAAAAAAAAAR!!'' 

Justin me je objel. pogledal me je in me močno poljubil.

''happy new year baby. I love you'' 

''I love you too. happy new year Justin'' nasmehnila sva se. dal mi je lupčka na čelo. potem sem se obrnila in objela Chaza in Ryana. ko sem končala z njima sem šla do Sama. objela sem ga in dal mi je lupčka na lička. 

''happy new year, bro'' 

''happy new year, sissy'' šla sem še do Petra in objela njega in njegovo družbo. 

''happy new year everyone'' nalili smo še šampanjca in še enkrat nazdravili. okoli treh zjutraj smo šli Sam, Chaz, Ryan, Justin in jaz končno domov. šli smo v kuhinjo. Justin je šel najprej k Pattie jaz pa k očiju. 

''happy new year, daddy. I love you'' 

''ohhh I love you too honey. happy new year'' dala sem mu lupčka na lice. potem sem šla do Pattie in naredila isto. šla sem še do Bruca in Diane in jima zaželela srečno novo leto. Jazzy in Jaxon sta na žalost že spala. voščila jima bom jutri. kmalu sem bila v objemu Kennyja, Fredota, Scooterja.. nazadnje sem šla še do Jeremyja. ko sva s tem odpravila, sva šla v sobo. Justin je že ležal na postelji medtem ko sem zaprla vrata. stekla sem do postelje in se s trebuhom vrgla na njegov trebuh. 

''ghooooooou Selly'' zasmejala sem se. 

''I'm sorry'' 

''it's okay'' gledal me je in mi dal lase za uho. 

''I'm so happy'' 

''why?'' 

''because I spent new year with a person I love the most'' nasmehnil se je in mi dal lupčka na nos. 

''I love you too'' poljubila sem ga. potem sem glavo naslonila na njegove prsi. božal me je po glavi dokler nisem zaspala. 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





































Ni komentarjev:

Objavite komentar