petek, 6. december 2013

57.del

naslednje jutro sem se zbudila pozno, saj je bila sobota in ob sobotah sem imela službo od 1ih popoldne do 6ih zvečer. oblekla sem se v:

potem sem pojedla zajtrk in se odločila, da grem pred službo še na sprehod po plaži. bilo je tako lepo. nebo je bilo brez oblačka in pihal je topel veter. bila sem sproščena in vesela, ker sem zdaj vedela, da mi Justin ni za vedno zameril. dobila sem sms od Johnnyja:

hey Selly! are you here somewhere?

oh hey Johnny! yeah I'm at the beach.

okay I'll find you. see ya! 

malo sem se še sprehajala, potem pa me je dohitel John. 

''Sellyyy!''

''oh, here you are! how are you?''

''I'm okay, you?''

''yeah, me too.'' 

''so. you and Justin...?''

''no.. and I think we'll only stay friends. but it's enaugh to me.''

''liar.'' je rekel in se zasmejal. zasmejala sem se mu nazaj.

''yeah I am. I lie all the time.''

nekaj časa sva bila tiho. 

''so... did you two make things clear yesterday?''

''yeah.. but..''

''what?''

''he... he has to go to a smaller tour.. and he wanted me to go with him.''

''will you go?'' je vprašal žalostno in prestrašeno.

''n...''

''please, don't go. you're my only friend. other people thinks I'm a freak and I don't know what. now that I hang out with you, they're just.. pussies. stay here, please.'' je prosil. oh God. to je rekel tako, da se mi je zasmilil. 

''I'm not going anywhere.'' sem rekla in se mu nasmehnila. 

''thanks Selly. you really are a great friend.'' 

''you too.'' 

''so..''

''he said we can only stay friends if I'm not going with him.'' 

''oh, Selly. I didn't know that. then go with him. I'm sorry.'' 

''ahh stop it. I didn't think I'll ever say that but.. I think he..''

''he's not worth it.'' 

''that's what I wanted to say. but I would lie again. I sould never say that cause he is.'' 

''he is worth of it as an idol. but not as a lover, Selly'' potem sem bila tiho. v bistvu.. je bilo tudi Justinu težko. in vsega sem bila v resnici kriva jaz. in jaz sem to vedno spregledala. in se smilila sama sebi. what a bitch. pogledala sem na uro.

''we gotta run now.'' hitro sva tekla do slaščičarne. danes je bilo polno kupcev in skrinje s sladoledi sva menjala kot menjaš spodnje hlače. končno je bila ura 6 in končala sva z delom. potem sva šla še na sprehod in potem vsak v svoj dom. zvečer me je poklical Justin.

''hey Selly''

''hey Justin.''

''how are you?''

''I'm okay, you?''

''I'm not okay. not even close.''

''what? why? what happened?''

''I just found out that I'm leaving tomorrow, not in one week.''

''oh crap.'' sem se ustrašila. 

''you said that crap so funny'' je rekel in se začel smejati.

''it's not funny, Justin. not funny at all.'' zavzdihnil je.

''I know. could we meet before I go?'' 

''yes. yeah, sure'' 

''where?'' 

''but Justin...what if we...'' (mislila sem, kaj če bi se spet kaj zgodilo.)

''we won't. I promise. I'll try... to control myself'' 

''okay.''

''so.. at the beach?'' 

''okay. now?'' 

''now.'' 

''see ya.'' sem rekla in se nasmehnila. 

''see ya.'' se je poslovil s tistim sladkim glaskom. čutilo se je, da se je tudi on nasmehnil. 

seveda sem se preoblekla in šele potem šla od doma. ko sem hodila, sem imela roke v žepih in gledala sem v tla. naenkrat sem se zaletela v človeka, ki je bil, ko sem ga pogledala, Justin. 



''oh, sorry hahahah'' 

nasmejal se je. pogledal me je s tistimi očmi, za katere je lahko vsaka Belieberka razbrala, da je tisti trenutek srečen. nekaj časa sva se samo gledala.

''you seem so happy.'' 

''I do?'' je vprašal in ves čas sva se smehljala. 

''yeah, you really do.'' 

zasmejal se je. 

''well I guess that's because I really am happy.'' 

''why? cause you're leaving?''

''of course not!'' 

''then why?'' 

''cause I can see you again. cause you're here, talking to me.'' 

''Justin, you said you'll...''

''but I can't. I lied. I love you Selly.'' 

pogledala sem v tla. čutila sem, kako so se mi nabirale solze. 

''why do you have to go?'' sem čisto potiho zašepetala. 

''sorry?'' je vprašal, ker me ni slišal. potem sem ga objokana pogledala in glasneje ponovila.

''why do you have to leave?'' še enkrat sem se zaletela vanj, le da sem ga zdaj objela. 

''oh honey.'' je zajamral in mi vrnil objem. zdaj je zajokal še on. 

''I can't do it no more, Selly'' je rekel v joku. 

''me neither.'' sem ves čas hlipala. 

''I want you back.'' posmrkala sem. počasi sem se umirila. še vedno sva bila v objemu. 

''I wanna stay in those arms forever.'' 

''stay.'' v solzah sem se zasmejala in on tudi. 

''I love you.'' 

''I love you too. so much. but if we...'' 

''I know. and you were right. the best way is if we wait till Christmas.'' 

''yeah..'' 

''I'm so sorry.''

''why?'' 

''cause I have to leave.'' 

''me too.''

''I'll miss you so..'' -tu je spet zajokal- ''so much'' zdaj nisem rekla nič. samo še bolj sem ga objela in zahlipala. zledalo je, kot bi se sto let objemala. ampak bilo je lepo in vse bi dala, da bi Justin ostal tukaj. potem sem Justinu rekla naj gre domov in si odpočije do jutri. še enkrat me je poljubil na čelo in potem sva se res poslovila in šla domov. doma sem takoj šla v posteljo in v solzah zaspala.











Ni komentarjev:

Objavite komentar