sobota, 21. december 2013

64.del

kmalu je bila ura toliko, da smo mogli iti do dvorane. tam smo bili eno uro pred koncertom in stali smo v zaodrju. Belieberji so notri že divjali in odštevali minute. Justin je v zaodrju na hitro povadil s plesalci. bilo so še 3 minute in zdaj je bilo v dvorani noro. nasmehnila sem se. pogrešala sem to. to, da sem za vsakim videom, ki ga je objavil na instagram ali objavi na twitterju cvilila, skakala, jokala... zdaj ga vsak dan vidim in seveda ni več tako kot je bilo. ne rečem, da moje življenje ni popolno, saj sem officially Justinova punca, ampak pogrešam svoje življenje Belieberke. Justin me je s svojo ramo malo sunil v mojo, ker sem se zasanjala. 

''are you okay?'' me je vprašal. 

''totally. I love you, good luck.'' sem mu odvrnila. poljubila sem ga in potem je mogel iti. ko je prišel v dvorano so začeli še bolj kričati. pogledala sem Pattie in šla sem ji bližje. 

''Pattie? can I go there and act like I never met Justin before? please.'' nasmehnila se mi je. 

''of course you can. have fun, sweetie.'' je še rekla. objela sem jo potem pa šla iz zaodrja v četrto vrsto ali nekaj podobnega. nikoli še nisem bila na Justinovem koncertu. pridružila sem se drugim Belieberjem in začela sem vpiti, skakati, peti... imela sem se najboljše. hitro je minilo in kmalu je bilo konec koncerta. ampak nekaj ni bilo čisto prav. tekla sem nazaj v zaodrje in tam našla Justina. 

''Justin!'' 

''hey Selly.'' hotel me je objeti ampak sem se odmaknila.

''no, not now. you forgot One less lonely girl! you have to get back on stage!'' 

''calm down. I didn't forget it, baby. I'm going back now.'' je rekel. prišel mi je bližje in me poljubil. pobožal me je po ličku. 

''but you'll have to go with me today. I decided you'll be my One less lonely girl on today's performance.'' 

najprej sem kar zažarela, potem pa sem se spomnila.. 

''noo, Justin. I can see you every day and I can hug you every day too. but Beliebers can't. I can't be the OLLG because today's OLLG belongs to a lucky girl in the crowd. please, go back and make some Belieber's life better.'' sem rekla in nasmehnil se je. 

''whatever you wish. but when we come to the bus, I'll make you know you're my One less lonely girl.''

zasmejala sem se.

''okay. now go'' sem rekla v smehu. še on se je zasmejal, potem pa je šel na oder. v zaodrje je prišla neka punca, ki je bila stara približno toliko  kot jaz. ko me je videla, se je začela še bolj jokati kot se je že. šla sem do nje in jo objela. 

''have fun on the stage.'' sem ji zašepetala in v joku je pokimala. potem je mogla na oder. usedla se je na stol in Justin je začel peti. na glavo ji je dal krono in v roke ji je dal rože. objemal jo je in tisti trenutek je bila ona najbolj srečna punca. takoj za mano. kmalu je bilo konec OLLG in Justin je prišel nazaj v zaodrje. bil je utrujen, a ko me je videl se je nasmehnil. šla sem do njega in ga objela. 

''you were great'' sem mu rekla in komaj me je slišal, ker so bili Belieberji tako glasni. 

''thanks. that's because you're here.'' 

pogledala sem ga in se nasmehnila. potem je šel na M&G. to je trajalo takooo dolgo. končno je bilo konec. prijel me je za roko in tekli smo do avtobusa, da nas niso dohiteli paparaci, fani itd., ker tako nikoli ne bi končali s podpisovanjem. z avtobusi smo se odpeljali dosti daleč stran od dvorane v kateri je Justin nastopal. potem smo se ustavili in končno smo imeli mir. z Justinom sva šla v sobo. takoj se je vrgel na posteljo, se razkomotil in globoko zavzdihnil. zasmejala sem se, zaprla vrata in se ulegla zraven njega. objel me je in mi dal lupčka na čelo. nekaj časa sva bila tiho.

''I wasn't at the backstage today.'' 

vprašujoče me je pogledal, jaz pa sem se zasmejala.

''I was in the crowd, singing your songs and being a Belieber again.'' 

''really?'' nasmehnil se je. 

''yeah. and it was my first concert.''

''did you have fun?'' 

''of course I had.'' 

pogledal me je in se nasmehnil. spet me je pobožal po ličku. 

''you were amazing.'' 

''that's because of you.'' nasmehnila sem se.

''I love you.'' 

''I love you too.'' nekaj časa sva bila tiho. 

''can we go to sleep? or do you want to talk?'' zaprla sem oči. 

''no, I wanna sleep'' zasmejal se je, mi dal lupčka na lička in potem sva objeta zaspala. 

naslednji dan sem se zbudila, ko smo se z avtobusoma že peljali. to je bilo dosti pozno. obrnila sem se proti oknu in gledala skozi. potem me je Justin od zadaj objel in tako sva nekaj časa ležala. 

''morning beautiful'' nasmehnila sem se. 

''morning weirdo.'' ko sem to rekla, se je zasmejal. 

''why am I weirdo now?'' 

''because you're weird.'' 

''obviously'' se je smejal. dal mi je lupčka na ramo in potem vstal iz postelje. 

''where are you going?'' 

''I don't know..'' 

''away from me, ha?'' 

''right'' sva se hecala. 

''noooo, stay with me. come here'' sem rekla in z roko potolkla po postelji. nasmejal se je in prišel nazaj k meni. spet me je objel od zadaj in tako sva ležala še nekaj časa. po nekem času tišine je rekel:

''I wanna talk with you'' 

prestrašeno sem obrnila glavo nazaj, da sem ga lahko videla.

''about what?'' 

''nothing special. we just... we don't talk like friends, don't you think?'' 

zdaj sem se cela obrnila k njemu.

''well... we can't just.. talk like friends.. or what? I don't get what you mean..''

''talk with me like you talk to Jade... or Johnny.'' zasmejala sem se. 

''I can't talk to you like I talk to them.. I mean.. Jade is a girl. and Johnny? well we talk jokes to eachother, we don't talk like I talk to Jade.''

''then talk to me like you talk to Jade.'' 

''I don't know what you mean.... start a topic and we can talk.'' 

''okay.... let's hmmm... talk about your ex boyfriends..'' 

''Justin... there's no ex boyfriends'' sem se zasmejala. 

''yeah right. I can't believe this beauty didn't have any boyfriend till she turned 18'' spet sem se zasmejala. 

''okay. there was one. but he's not worth of being called a boyfriend..'' postala sem žalostna in glavo sem obrnila stran od Justina, tako da sem gledala na tla. z roko mi je glavo spet dvignil in naredil žalosten pogled. 

''what... why?'' 

''I.. don't really want to talk about him..'' malo je počakal in bil tiho. 

''please?'' 

zavzdihila sem. 

''I was... first year of high school when I fell in love with him. he was the last year. and he was the main dude in our school. he played basketball and...'' 

''oh.. now I know why you're so good at basketball'' zasmejala sem se. 

''so yeah... every girl fell for him and of course I was one of them. he was cute and everything. and then someday he just... asked me to go to prom with him because none from his class ''wasn't good enaugh for him''. that was two months before the prom. of course I said yes. then the teacher said we have to practice dancing and I was at every lesson with him. we danced and he slowly fell in love with me. then someday he asked me out after our dancing class. we went to the beach and that day he asked me to be his girlfriend. and yeah.. I said yes. again. and then we kissed and things. then the prom came and I went there. there was an hour till prom and he came. he said he wants... you know..'' tukaj sem se skoraj zjokala. 

''don't cry baby. it's okay. tell me'' je rekel in mi obrisal solzo. 

''yeah, I know what he wanted. go on'' 

''of course I didn't want to do it with him and this young. I said no. he wanted to convince me but he couldn't. then he...'' zahlipala sem. 

''he slaped me on my face. he said I wasn't worth it any way and then I ran from that prom.'' Justin me je objel medtem, ko sem jokala. 

''don't worry. it's over. he's an idiot and he didn't deserved you.'' 

pokimala sem. 

''I'd never treat you like that'' 

''I know.'' nasmehnil se je in jaz tudi. še vedno me je držal. 

''I'm so sorry for being a jerk sometimes'' 

''you're not.. a jerk.'' sem rekla in ga pogledala. 

''you're everything but a jerk and I'm so sorry for calling you like that when I was mad'' 

''noo.. don't be sorry. I deserved that'' 

''no you didn't. I was stupid.'' 

''oh stop it. you're not stupid, baby'' spet me je objel. 

''but you're my one less lonely girl.'' zasmejala sem se in on tudi.

''I love you so so so much.'' 

''if you'd want me to hug you as strong as I love you, I'd probably broke your bones'' zasmejala sem se. dal mi je lupčka na čelo, potem na nos in potem na ustnice. potem sva bila nekaj časa tiho in sva ležala.

''when's your next concert?''

''tomorrow. I guess...'' 

''where?'' 

''in Holland'' 

''that's great.'' 

''mhm..'' 

''Justin?''

''yeah?''

''can we lay here all day?'' zasmejal se je. 

''yeah, we can'' 















Ni komentarjev:

Objavite komentar