četrtek, 19. december 2013

63.del

''oh, baby... you know I'd do anything for you..'' še enkrat me je poljubil. nasmehnila sem se mu in on meni. hotela sem se mu zahvaliti za vse kar je karkoli naredil zame ampak nisem mogla. če bi se lahko, bi se najbrž zahvaljevala dve leti. pa sem ga 'poznala' komaj slabe pol leta. ampak najlepše pol leta mojega življenja. točno to sem mu povedala. 

''you don't need to thank me, Selly. cause I do all this things to make you happy. and when I see you're happy it's enaugh for me. you don't have to thank me. I have to. thank you Selly.''

''why do you have to thank me? I didn't do anything..'' sem se zasmejala. 

''yeah. you did.'' 

''what did I do?'' 

''you came in my life.'' to je rekel takooo lepo.. objela sem ga in on mene. 

''I know I said it a million times but..''

''don't worry. I'll never get enaugh of this sentence.'' vedel je kaj sem hotela. 

''I love you.''

''I love you too. now say it again.''  zasmejala sem se.

''I love you, I love you, I love you and I'll always love you.'' 

''me too. now that I have you, I can't imagine life without you. it just... sucks.'' nasmehnila sva se. poljubil me je. in še enkrat. in še enkrat. 

''oh right! I have to practice today!'' 

''practice like...?''

''...doing push- ups and things, yeah.'' 

 ''yeah, right. and I bet you can't even make 50 push-ups.'' 

''oh yeah?'' 

''I dare you!'' sem rekla in se zasmejala. 

''oh yeah?'' ta je bil resen. 

''are you.. a baby? don't you dare to bet with a girl?'' jaz sem se še vedno smejala, on pa je bil še vedno resen. 

''lay down.'' je rekel po nekaj trenutkih tišine.

''why?'' 

''you.. just do it babe!'' ulegla sem se na tla. kmalu se je ulegel nad mano. začel je delati sklece nad mano in vsakič ko se je z rokami spustil in z glavo prišel bližje meni, mi je dal lupčka. za vsakim lupčkom je preštel: ena, dve tri... ko je prišel do tri, sem ga vprašala:

''what are you doing?'' zasmejala sem se. 

''four... well, I need some motivation if I'm gonna do all this!'' zdaj se je še on zasmejal. tako je delal sklece. ves čas sva se smejala, čeprav za to ni bilo veliko časa, saj je bil vedno hitreje na mojih ustnicah.

''forty- seven, forty- eight, forty-nine..''

''fifty!'' sva zadnjega preštela skupaj. prekucnil se je zraven mene in oba sva ležala zadihana. jaz zato, ker med lupčki nisem veliko dihala, Justin pa... no saj je logično, da je zadihan, če je naredil 50 sklec. zasmejala sem se in rekla:

''so I guess I lost my bet.. I have to..''

''a kiss would be enaugh'' je rekel in se že obrnil proti meni. 

''another one?'' nasmehnil se je in pokimal. potem me je poljubil. ampak ta je trajal dlje kot tisti med skleci. potem se je odmaknil in me še nekaj časa gledal in se smehljal. 

''do you want to go to the city for a shoping and a tea?'' 

''yeees let's goooo, pleasee'' v Parizu nisi velikokrat, ha?

''okay.'' prijela sva se za roke, povedala Pattie kam greva in šla. prišla sva... sem. :')

ja. to je bil Le Forum des Halles. ja. to je največji nakupovalni center v Parizu. in ja. tukaj sem jaz zares bila. 

''so... let's start!'' je rekel. zacvilila sem in ga objela, on pa se je zasmejal. 

(poslušaj: http://youtu.be/qKCGBgOgp08 da boš lažje brala (: + probej met komad čimbolj na glas hahah :D )

držala sva se za roke in hodila, skakala, tekla in se smejala po celem centru. vsi so naju gledali in se nama smejali. nabavila sem si miljooon stvari. prišla sva do neke male stojnice kjer so risali tatuje (lažne). usedla sva se na stol in pustila, da so nama nekaj narisali. najprej sploh nisva gledala in sva tatuje videla šele, ko so bili narejeni. meni so na zapestje narisali srčkasto ključavnico, Justino pa na isto mesto (na tisti roki, ki ni bila potatuvirana) ključek. 

''aww that's so sweet. thank you so much.'' sem se zahvalila tistemu, ki nama jih je narisal. zahvalil se mu je še Justin in mu plačal.

''I think you two have a great love.'' nasmehnila sem se in pogledala Justina, ki je delal isto. 

''we do. and thank you so much again.'' 

''wait! could you please sign this for my daughter?'' 

''of course. what's her name?'' povedal mu je ime in Justin je podpisal. še enkrat sva se zahvalila in potem šla. 

''Selly?''

''yeah?'' 

''we'll have real ones someday, right?'' je vprašal medtem, ko sva se še naprej sprehajala po centru. nasmehnila sem se.

''of course.'' 

''okay.'' je rekel in se mi nazaj nasmehnil. mislim, da ko pogledaš sliko (ki sem jo prej nalepila), najprej opaziš tisti rdeči vrtiljak. no ja, seveda sva tudi tja šla. sedela sva na tistem konju ali karkoli je že bil- edina med ostalimi otroci ahhaha.. spet sva naredila na milijone slik. kupila sva kokice, sprite, bonbone in še veliko drugih stvari. tam je bilo seveda tudi veliko fanic in Belieberk. Justin se je slikal z njimi in se jim podpisal. nekatere punce so začele objemati še mene in se hotele slikati še z mano. ena je vsa histerična rekla:

''oh my God. I love you, your hair, your eyes, your face, your style oh my God you're perfect!!!''

razumela sem jo in jaz bi najbrž naredila isto. neka druga je rekla:

''thank you so much for making my idol happier.'' objela sem jo in potem se je k objemu pridružil še Justin. počasi se je že večerilo in s polnimi vrečami sva šla do plaže. bilo je prelepo. 

''I want you to keep your first Paris in your memory forever.''

''I will. I promise. there's no way to forget it.'' nasmehnila sva se. potem sva šla počasi domov. ko sva prišla v avtobus, je bil avtobus prazen. zgleda, da sta šla Chaz in Ryan kam ven. šla sva v sobo in vrgla sem se na posteljo. Justin je zaprl vrata in se ulegel zraven mene. gledala sva se in nekaj časa sva bila tiho. 

''Justin.. do you know when you said to keep Paris in my mind?'' 

''yeah?''

''well.. let's do something to make it unforgettable..'' pogledal me je z vprašljivim pogledom. 

''it's a city of love, right?'' sem se zasmejala. 

''are you sure?'' pokimala sem. 

''okay'' je zašepetal. ulegel se je nad mano in me začel poljubljat. iz ustnic se je prestavil na vrat. 

''oh, oh, oh, wait!'' 

''I knew you're not so into this things..'' je rekel in se zasmejal.

''oh really?'' 

''I don't know.. are you?'' se je nasmehnil in mi pomežiknil. 

''I just wanted to warn you, the doors are unlocked..''

''oh, right..'' vstal je, šel do vrat, jih zaklenil in potem prišel nazaj k meni. in spet začel. najprej me je poljubil na usta, na vrat, na ramo. potem je šel malo nižje in mi toliko dvignil majico, da me je poljubil še na trebuh. potem mi je slekel žabe in to mu ni šlo najbolje, zato sva se začela smejati. potem je prišel nazaj do mene in začela sva se poljubljati na usta. in potem... 

vmes je nekdo hotel v sobo a ni mogel.

''we're sleeping!'' se je Justin zadrl, da je šel tisti pred vrati stran. začela sem se smejati in samo upala, da ni bila Pattie. 

potem sva končala. ležala sva v postelji z namenom, da bi počasi zaspala. 

''so, I'm not into this things, ha?''

''I was wrong, I'm sorry'' je rekel, se zasmejal in mi dal lupčka na lička. s hrbta sem se obrnila na bok, da sem ga lahko gledala. pobožal me je po ličku in jaz sem se nasmehnila.

''so, we'll remember Paris, ha?'' je rekel in zazehal. ko sem ga videla zazehati, sem mogla seveda še jaz. med zehanjem sem rekla : ''mhm'' in potem sem se ulegla bližje Justinu kot sem bila prej. objel me je, mi dal lupčka na glavo in rekel:

''I love you'' 

''I love you too'' sem mu odgovorila in potem sva zaspala. 

naslednji dan sem se zbudila, ko je bil Justin že pokonci na telefonu. 

''oh, hey baby'' 

''morning'' pretegnila sem se in pogledala k Justinu v telefon.

''what are you doing?'' 

''I'm publishing our Paris memories.'' je rekel, mi na hitro pokazal telefon, se mi nasmehnil in mi dal lupčka na čelo. potem je naprej objavljal. na vseh slikah sva se smejala, niti ene nisem našla, ko se ne bi smejala na njej. šla sem na svoj telefon na instagram, da bi videla katere slike je objavil Justin. bila je samo ena, ampak na tisti je bilo združenih več slik iz nakupovalnega centra. spet sem prebrala opis in spet me je razveselil:

Le Forum des Halles, Paris, Selly --> heaven. best time ever. thanks babe. we'll remember that Paris, ha? ;D♥

pogledala sem ga in se začela smejati. isto je naredil tudi on. potem me je poljubil. 

''do you wanna go somewhere today before the concert starts?''

''hmmm.. we could just go for a walk in town and maybe go for a coffee?'' 

''sounds perfect to me.'' 

''okay then.'' 

''okay.'' 

dala sem mu lupčka na lička in se šla preobleč. ko sem prišla preoblečena..


''you're so damn pretty again..'' 

''noo... stop talking this shiiiiit'' sem rekla, šla do njega in ga poljubila. 

''no, seriously. you are beautiful.''

''thank you.'' 

''anytime sweetheart'' nasmehnila sem se. 

''I love you''

''I love you too.''

''I know that..''

''how?''

''cause you told me that yesterday...and two days ago... and three months ago...''

''what if I'd change my mind?'' 

''you wouldn't''

''how do you know that?'' zasmejal se je.

''because...I..''

''don't worry. I didn't change my mind'' me je prekinil, ko je videl, da mi ne gre.

''that's good.'' 

nasmehnil se je in jaz tudi. še enkrat sva se poljubila in potem šla ven. prijel me je za roko in sprehajala sva se po mestu. kar nekje se je ustavil. 

''what?''

''can I please, please, please take a picture of you?''

''noo Justin'' sem se zasmejala. 

''you're always beautiful but today... you're so pretty I swear'' 

''come on... let's gooo'' sem v smehu rekla in ga potegnila za roko, ampak ni šel. 

''I'm not moving until you say I can take a picture of you.'' malo sem bila tiho. 

''alright. but only one picture, okay?'' 

''grazie!'' je rekel in me v smehu objel. vrnila sem mu nasmeh in tudi objem. potem me je slikal. 
 rada sem se slikala z drugimi ljudmi, da pa sem bila sama na sliki- to mi je bilo butasto. ko je slikal je prišel do mene in rekel:

''you can't say you're not pretty! look at this photo! you're perfect.'' 

''you're my boyfriend. you have to say that no matter how ugly I am.''

''but you truly are beautiful I swear.'' 

''let's talk about something else..''

''okay'' nekaj časa sva hodila in se pogovarjala.

''oh look! there's a coffee shop. shall we go there?'' 

''okay.'' usedla sva se in naročila čaj. daleč od naju je bilo nekaj paparacov. pomahala sva jim in se nasmehnila, naprej pa ignorirala. kmalu so odšli. potem so prišle 4 fanice. z vsemi skupaj smo se slikali in Justin se jim je podpisal. ena je dobila idejo, da sem se ji podpisala še jaz in tako sem se morala potem seveda podpisati vsem. potem so šle.

''you're already famous.'' 

''noo.. they just.. naah'' 

''you're sooo funny when you don't know what to say'' se je zasmejal in tako sem naredila tudi jaz. kmalu sva spila čaj in šla domov. ko sva prišla sva imela dovolj časa, da sva še malo počila pred koncertom.

''Selly?'' je kar naenkrat hitro prestrašen rekel. 

''yeah?''

''you'll go with me, right? you won't stay on bus?'' 

''ooh, of course I will. what did you think?''

''I don't know. but thank you.'' 

poljubila sem ga. potem sem šla na instagram in ravno sem osvežila stran, ko...


nobody can say she's not perfect. she's sooo beautiful it hurts. was the best day today. I love you forever, selly.♥

(to sliko je Justin naredil takrat v mestu, in ja, nisem vam še pokazala slike sebe, ampak to sem jaz.) 

''no you didn't!''

''I did.'' 

''whyyyyyy I hate you'' sem rekla in mu z glavo nabila v ramo. 

''did you see how many people comented that you're beautiful?'' 

''that would probably be because it's Justin Bieber's profile and Beliebers think what you think''  

''trust me. you're beautiful. and don't say any word. we finished this conversation, okay?''

''okay'' poljubil me je. 

''I'll get ready for the concert.'' 

''you don't have to change a thing. actually I beg you, stay like this. don't dress different cause I love this sweater...for meee?'' 

''okay.'' sem se zasmejala ''I won't.'' 

''thank you..'' vstal je iz postelje, mi dal lupčka na lička in se šel preobleč za koncert.
























Ni komentarjev:

Objavite komentar