ponedeljek, 9. december 2013

58.del

naslednji dan sem se zbudila zgodaj. preoblekla  sem se oblekla in šla ven. danes je bilo zunaj mrzlo. bilo je oblačno in pihal je veter.
sprehajala sem se po plaži in takrat zagledala Johnnyja. pomahal mi je in se mi nasmehnil in jaz sem naredila isto. prišla sva si bližje. 

''hey Johnny'' sem ga pozdravila.

''hey Selly! how are you?'' 

''I'm okay, you?'' 

''even if Justin left?''

''how do you know that? he told me that yesterday..''

''yeah, but you texted me, remember?'' se je zasmejal. omg čisto sem pozabila, ampak res sem mu povedala, da sva se z Justinom včeraj zadnjič videla. 

''oh I totally forgooottt hahahha'' sem se še jaz zasmejala. 

''yeah, I'm feeling great. cause I know that we're not apart because we fight, but because he has to perform.'' sem se nasmehnila.

''I'm so happy for you.'' je rekel in se nasmehnil.

''thanks. oh, and by the way, he wants to meet you.'' 

''oh, really?''

''really. tomorrow you'll come to my house and we'll skype with Justin, okay?'' 

''OH MY GOD, YES!!''

''I knew you'd like it but...  why are you sooo exited?'' sem bila presenečena.

 ''because I'm a fan?'' je rekel in se smejal.

''such a big fan? I mean.. I knew you are a fan but I didn't knew that you're so crazy about him..''

''okay that sounded gay'' 

''I know, I'm sorry'' sem rekla in oba sva se začela še bolj smejati. 

''yeah, I'm a quite big fan..'' 

''it's good to hear that.. which song is your favourite?'' 

''I likee...Be alright, Believe, One time.. I love all of them actually, you?''

''I adoooree One less lonely girl. but yeah I love them all..'' 

''yeah, One less lonely girl is really great..''

''I know right?'' sem se začela smejati in skakati naokoli. končno sem lahko z nekom fangirlala o Justinu. prej nikoli nisem imela pravih prijateljev, ki bi res oboževali Justina. Johnny ga je imel rad in zato sem imela jaz Johnnyja še raje. to sem mu seveda povedala, ker sem postala čisto hiperaktivna. potem sva se še kakšno uro pogovarjala o Justinu. potem sva se usedla na plaži in odločila sem se, da pokličem Justina. pa kaj, če bom imela ta mesec malo večji telefonski račun, ga bom že sama plačala. poklicala sem ga in, ko se je javil sem ga dala na zvočnik.

''heey Selly! aww it's so good to see your name on my phone screen when you're calling..'' je rekel in se nasmehnil.

''hey Justin! awww'' 

''how are you shawty?'' 

''I'm okay, you?'' 

''me too.'' 

''Johnny is here with me..''

''oh, hi Johnny!''

''is this... oh my fucking God.. did Justin Bieber just say my name?''

''Selly.. is he a Belieber?'' se je zasmejal.

''kind of, yeah hahahha''

''hahaha that's cool! I love you!'' vsi trije smo se zasmejali.

''so Selly, did you wanna say something?''

''nah.. I just missed you..'' 

''I missed you too.. but we can't talk on phones cause we'll have a lot to pay. we'll talk on skype later, okay?'' je rekel s prijaznim tonom.

''okay''

''bye baby.''

''bye Justin..'' potem sem prekinila. Johnnyja sem povabila k meni domov in seveda je takoj privolil. tako sva šla domov in Johnny se je usedel na posteljo. jaz sem se usedla za mizo in prižgala računalnik.pogledala sem na Justinov twitter in tam je bil nov tweet: first show of a new tour tomorrow. can't wait. missed you, Beliebers! x

retweetala sem in potem dala računalnik Johnnyju. on je šel na youtube in nama do konca na glas prižgal My World album. plesala sva, pela in se smejala. kmalu je bila že noč.

''Johnny?''

''yeah?''

''do you wanna sleepover?''

''can I?''

''yeah..''

''of coursee!!'' bil je takoo vesel in začel se je smejati. potem me je kar objel. 

''I never had a better friend''

''awww Johnny!''

''but it's truee..''

''you're the best.''

''no, you are.'' ko je to rekel sva se zasmejala. potem sva Johnnyju naštimala jogi in odeje na tla in se počasi odpravila spat. seveda še dolgo nisva zaspala, saj sva se še pozno v noč pogovarjala. bilo je takooo zabavno. sploh nisem vedela, da so lahko fantje (poleg Justina, seveda) tako pozitivni in vse. še dobro da imam Johna. končno sva zaspala. naslednji dan sem se dosti zgodaj zbudila, glede na to, da sva šla spat ob pol štirih zjutraj. na telefonu sem imela že sporočilo.

hey Sellyyyyy, skype? 

yeah sure:)  s postelje sem stopila tako, da sem ''ponesreči'' na rahlo stopila na Johnnyja, ki je še spal.

'khaaaaa, you're crazyyy'' se je zasmejal.

''I know.'' sem mu smeje se odgovorila.

''come on, let's skype with Justin.'' 

prižgala sem računalnik in poklicala Justina. 

''HAAAY shaawty'' je rekel z tistim raztegnjenim nasmehom in glasom. oba z Johnnyjem sva padla v smeh in potem se je začel smejati še Justin.

''hey Justin'' 

Johnny je bil samo tiho in imel je odprta usta. pogledala sem ga in ga butnila v ramo.

''Johnny, wake up! you can see him every day if you want''  sva se oba z Justinom zasmejala.

''okay, deal!!'' je ves srečen rekel in zdaj smo se vsi smejali. potem smo se nekaj časa pogovarjali. 

''I wish I could be there with you guys..'' je žalostno rekel. takrat sem tudi jaz žalostno pogledala. ko je minilo nekaj časa tišine sem rekla:

''yeah... I wish that too...''

''but I love skype!'' 

''me too'' zasmejali smo se. potem je mogel Johnny na stranišče. ko je zaprl vrata, sem vprašala.

''Justin?''

''sweetheart?'' 

''do you think we can wait till Chrismas?'' 

''truth?'' 

''yeah..''

''I don't know... I really don't.. I wanna watch you everyday, every minute, I wanna touch your hair and I want to hold your hands. and I can't do this by skype. I wanna come home and it's not been even a day.'' 

bila sem tako žalostna. obrisala sem si solzo, preden bi mi zdrsnila po licu. 

''I miss you''

''I miss you more''

''you can't.. it's not possible..'' 

''believe me or not, it is.'' nekaj časa sva bila tiho. zdaj sem mogla. nisem si mogla več pomagati.

''I know I shouldn't say that but..''

''what?'' se je malo nasmehnil. 

''I lo...'' v tistem je notri vstopil Johnny in hitro sem utihnila. Johnny je nekaj govoril in šlo mi je čez eno uho notri, čez drugo pa ven. samo gledala sem tja prazno v računalnik in Justin je delal točno tako kot jaz. 

''what did you want to say?'' 

''I..I forgot'' sem se zlagala in Justin je to vedel. ni hotel vrtati vame pred Johnnyjem. 

''hey Selly?'' je rekel Johnny.

''yeah?'' 

''I'll go home now.'' 

''oh.. already?'' 

''yeah.. I have to... do some things..'' je rekel in vedela sem, da je hotel iti, da bi naju pustil sama.

''okay.'' sem se zasmejala. ''see you later?'' 

''see you!'' je rekel in šel. 

''I know you didn't forget'' je rekel, se nasmehnil in mi pomežiknil.

''no.. I didn't'' 

''tell me.''

''it'll make it worse, Justin..''

''no.. I insist.'' 

''I... I love you''




















Ni komentarjev:

Objavite komentar