sobota, 28. december 2013

68.del

ko sem se zbudila, je bila ura toliko, da je Sam že večerjal. jaz še vedno nisem mogla jesti. šla sem v kuhinjo in ga pozdravila.

''hey Selly. eat now.'' je rekel in mi naložil na krožnik. usedla sem se za mizo in začela jesti. bila sem zelo počasna. brskala sem po krožniku tako, kot da mi hrana ne bi bila všeč. malo sem vseeno pojedla. potem sem krožnik odložila na pult in šla nazaj v sobo. ležala sem na postelji in naenkrat sem začutila čuden občutek v trebuhu. tekla sem v kopalnico in izbruhala kosilo. hitro sem spila vodo. Samu raje nisem omenjala. šla sem nazaj v sobo in bila na telefonu. napisala sem nov tweet:

so. it really is over. thank you for everything Johnny, I'll never forget you. I love you♥

potem sem napisala Justinu direktno sporočilo.

hey Jus, are you there?

čez par minut je odgovoril.

yeah, I'm here babe. and I have great news

tell me!

look at the date.

na telefonu sem pogledala katerega smo danes. 

oh my God. 

..

it's 18th already are you kidding me? I'll see you in... 1 week oh my Goooooooooddddddd♥♥

I knoooooooowwwww I can't wait♥

me neitherrr♥

I can't wait to hug you and when I do I won't ever let you:)

deal.

deal.♥ honey? I have to get ready for my concert now. talk to you soon. bye♥

okay. bye♥

nazaj sem zaspala. zbudila sem se šele zvečer. bilo mi je vroče. hotela sem ven. sigurno se v mestu kaj dogaja? oblekla sem se v to in šla v mesto. 
 

tam je bilo polno ljudi. vrtela se je muzika. šla sem tja, kjer je bilo največ ljudi. tam je nekdo vrtel tiste palice z ognjem. muzika je bila tako glasna, da si se mogel dreti, če si hotel, da te je nekdo slišal. nekega random človeka sem potrepljala po rami in ga vprašala, kaj se dogaja. 

''I don't know what's happening! I guess we're having a... before Christmas party!''   (ko na koncu napišem ''!'' pomeni, da se derejo ker drugače en drugega ne slišijo)

''it's one week till Christmas!''

''ahhh who cares! we only wanna have fun!'' 

''aah.. okay'' 

obrnil se je nazaj k tistemu, ki je imel ''predstavo'' in naprej ploskal in navijal. potem me je še enkrat pogledal.

''is that Bieber girl?'' zasmejala sem se. 

''oh my God! hey everybody...'' udarila sem ga po hrbtu.

''don't tell anybody.. I don't want any attention, put it on.. fire player or whatever this man is'' sem se spet zasmejala. 

''okay.. as you wish'' je rekel. 

''I'm not a Bieber fan so I don't really know your name..'' 

''I'm Selly'' 

''nice to meet you Selly! I'm Peter!'' 

''nice to meet you too!'' bil je tako čuden. imel je malo daljše lase, ne vem.. rjavo- oranžne? nekaj čudnega hahah. zgledal je kot zabaven tip. predstavil mi je še nekaj družbe in na mojo srečo nihče od njih ni bil Justinov fan. pa ne, da nebi hotela, da bi bili. hotela sem samo, da bi bila sprejeta v neko novo družbo zaradi mene, ne zaradi tega, ker sem z Justinom. povsod smo šli skupaj in bil je zabaven večer. odmislila sem Johnnyja in vse ostale slabe reči. ves večer sem se smejala. plesali smo in pili punč ali nekaj podobnega. danes nisem pretiravala, prisežem. ura je bila eno in počasi sem se poslovila od družbe in šla domov. bila sem utrujena in sem šla takoj spat. 
naslednji dan sem se zbudila pozno. šla sem v kuhinjo, da bi poskusila pojesti zajtrk. naredila sem si toast. ko sem ga pojedla, sem šla gledat televizijo. potem me je spet prijelo. tekla sem v kopalnico in bruhala. slišala sem, da je Sam tekel po stopnicah. hitro sem vstala in potegnila vodo. prišel je v kopalnico.

''Selly? are you okay?''

''yeah.. I'm cool, why?'' 

''I don't know.. I thought you ran to the bathroom..'' 

''yeah, that's because I drank a lot of water..'' 

''ahhh, okay'' nasmehnila sem se in potem je šel ven. jaz sem šla v sobo. zazvonil mi je telefon. klical me je Justin. awww to je narisalo nasmeh na obraz. 

''hey Juuuusss''

''heey Selly'' 

''hey.. how are you?'' 

''I'm okay now..'' 

''what? is something wrong?'' 

''no.. no.. I just missed your voice and I wanted to hear it..''

''awww'' 

''do you know how much I miss you?'' 

''I miss you too.'' 

''this Christmas will be the best one ever. I never waited for it so long..'' 

''yeah.. we're actually waiting for this Christmas from summer, right?'' 

''yeah..'' nasmehnila sem se.

''how was your show yesterday?'' 

''oh.. so many Beliebers, so many. they screamed so much. I really love them..''

''I know..you're the best idol, you know that, right?''

''well.. I...''

''believe me, you are'' sem ga prekinila.

''I love you''

''I love you too. hey, Justin, I don't want you to pay a lot so..''

''don't worry about that..'' 

''we have twitter, right?''

''yeah, but I can't hear you if we only chat on twitter..'' 

''ahh come on.. Christmas will be here.. soon'' sem rekla in se zasmejala. 

''that.. ''soon'' word..''

''yeah, that ''soon'' word would be quite okay if you wouldn't ever write it on twitter, ha?''

''I guess so..''

par trenutkov sva bila tiho. 

''Justin?'' 

''yeah?'' 

''have a nice day'' 

''already?'' 

''yeah..'' 

''okay. I love you'' 

''love you too. byee''

''byee''












Ni komentarjev:

Objavite komentar