četrtek, 12. december 2013

60.del :)

neko jutro sem se zbudila in vzela telefon. šla sem na twitter in tam sem imela sporočilo ( v zasebnem klepetu) od Fredota. začudila sem se in hitro pogledala.

Selly!

Selly! you need to answer me!

please, it's about Justin!! prej mu nisem mogla odgovoriti, ker sem še spala. ampak zdaj sem se močno prestrašila.

hey Fredo. what is it, tell me!:o

he's so sad. and exhausted. and when he doesen't sing he doesen't even want to talk to anybody..

oh God...is he gonna be alright?

I'm not sure. but it doesen't seems so..

can I do something? should I call him?

no.

then what?

come.   tukaj sem za nekaj časa nehala pisati. 

please. it's less than a month

I can't Fredo...

why?

please come. do you wish the best for him?

yeah, I do..

then come. because you're that best thing for him. if you come, I'll love you forever. actually I'll love you forever even if you stay in Canada because you are ours now. but you know what I mean.. 

yeah, I know what you mean, but..I.. I'm not sure..

he needs you. please. he's so miserable without you. he misses you so much. and I know you miss him too. and if you won't come, you two won't survive, I'm telling you. and me neither cause I don't want to se my bro sad. Selly, I'm begging you. come.

zdaj sem se odločila.

where are you guys?

ARE YOU COMING?

I don't know. maybe I'll change my stupid mind and I'll come.

OH MY BIEBER THANKS SELLY

you'll have to tell me where you are if you want me to come..

yeah, sure. we're driving to Spain. Justin will perform in Toledo(mesto v Španiji) tomorrow night. me and Scoot will buy you flying tickets and everything, you just have to come to the airport. then Pattie will wait for you at the Toledo airport and you two will come during a concert and when he finishes you'll surprise him, okay? it would be the best surpsrise ever. I'll only tell Pattie and Scoot that you're comming so he really won't know anything. so... is that okay?

yeah. I miss him. and I really want to come. that's great. thanks for everything Fredo.:)

no problem, really. thank you for comming. it would really mean a lot to all of us. 

I can't wait to see you guys. I really can't. 

you'll see us tonight. :) by the way, your flight is at 8 p.m. and you'll be in Spain in 4 hours.

sounds great to me. I'll just tell my dad and see you then. :)) oh gosshhhhh I can't wait :')

okay. I can't wait either. :)) now get ready for the flight:)*

okay. bye Fredo(:

byee Selly:))

potem sem odložila telefon. tekla sem v kuhinjo, kjer je oči že zajtrkoval.

''hey daaddyyyy!''

''oh, morning Selly.''

''dad? can I please, please, please go to Spain and stay with Justin and his crew till Christmas? please, please, please..''

''well... that's a big deal, Selly.. you would go to another country alone for the first time.. I don't know..''

''I swear I'll be okay. nothing will happen. I'll only be alone at the airport... then I'll be with Justin all the time and I'll come home with the bus..'' 

''sit here.'' usedla sem se, on pa si je popravil očala. postala sem žalostna, ker je kazalo, da ne bom smela iti. 

''I'll tell you so. you're old enaugh to make your own decisions. I just don't want that anything happens to you cause you know you and Sam are my everything. I know you'll decide right because there is no wrong decision in this case. but if you go please be careful. if somethig happens to you I swear I'll never forgive myself for letting you go..''

takrat sem se nasmehnila. 

''daddy. I swear nothing will happen. but please, please let me go. it would mean everything for me and Justin. Fredo said he is so miserable cause I'm not there. and I will come home at 25th of December so we'll celebrate Christmas together.''

''is that really what you want?''

''instead of my Christmas present?'' sem pokimala in se nasmehnila. takrat se je nasmehnil še on.

''then go sweetheart.'' 

''really?'' bila sem tako sreča, da se mi je skoraj vlila solza.

''of course.''

''thank you so so so much'' sem rekla in ga objela. 

''when is your flight?''

''at 8 p.m. I'm flying to Toledo in Spain..''

''oh that's such a beautiful town... you won't have snow there..'' 

''yeah... I can't wait to go there.''

''go and pack your things..'' je rekel in res sem šla. v eni uri sem spakirala tri kovčke. komaj sem vse kar sem hotela vzeti s sabo spravila notri, ampak je oči rekel, da so trije kovčki zvrhan dosti. poklicala sem Johnnyja.

''hey Johnny''

''hey Selly, what's up?''

''I'm going to Spain.''

''what? why?'' je vprašal presenečeno.

''I'll go to see Justin and the crew and I'll stay there.''

''oh Selly! I'm so happy for you! when are you back?''

''I'll be home for Christmas.'' 

''oh..okay..'' je rekel žalostno.

''I hope you'll have fun..but I'll miss you..''

''ahhh you won't... we can talk on phones'' sem ga potolažila. tako sva se vsaj pol ure pogovarjala. potem sem poklicala še Jade ampak se ni javila. najbrž je bila zasedena. potem sem šla nazaj na telefon, da bi videla če je Fredo še kaj napisal in imela sem prav.

so...you're comming, right?

I've already packed my things :)

oh it's such a relief to hear Justin's gonna be happy again..

but...Fredo?

yeah?

what if he doesen't want me to come?

what shit are you talking? why wouldn't he want you there with him? don't you watch concerts? he says ''goodnight Selly.'' every single night... believe me. he wants you to come. 

tukaj sem spet zajokala.

he says that... every night?

don't you watch him over youtube? hahaah :D

of course I do... but I only heard that once..

well he says it every night. 

:'(

and when he sang Be alright yesterday he stopped for a while and cried. and then he went and calm himself down and came back on stage.

oh my God, Fredo... I haven't watch yesterday's video but... did he really do this?:'c

go.. watch it yourself. but I'm serious. you have to come.

wait a sec, I'll just watch it. 

pogledala sem ga. Justin je bil tako žalosten, kot, kakor jaz vem še nikoli. res. na sredini Be alright je šel z odra in čez pol minute prišel nazaj. potem je odpel naslednjo pesem. ko sem ga gledala sem še sama zajokala. ko je bilo konec sem šla na twitter.

fuck it.

what?:oo

what if he hates me because I didn't go with him?

noo! Selly he understood why you didn't go with us. he didn't tell anyone but he said he understands you. please don't change your mind. :c

I won't. after what I saw and heard how he feels.. I'm comming tonight. 

good girl. thank you :)

no. thank you for telling me this. I love you Fredo. 

no problem. love you too. see you tonight:)

see you :)

ura je bila že 6 popoldne in nisem vedela kaj naj počnem še to urico. potem sem se odločila, da bom še malo brala knjigo. v kovček sem dala še dve knjigi iz iste zbirke, potem pa sem se počasi preoblekla. 
oči in Sam sta šla z mano in vsak od nas je nesel en kovček. kmalu je bila ura 7.45 p.m in počasi smo morali v letalo. zložili smo kovčke, poslovila sem se od očija in Sama, ju objela in potem šla na letalo. seveda sem se usedla zraven okna, da bi lahko ves čas gledala ven. pomahala sem očiju in Samu in jima poslala lupčka. Sam se je, čeprav ga nisem slišala, ampak sem razbrala iz njegovih ustnic, rekel ''have fun sis''. nasmehnila sem se. potem sta onadva šla, jaz pa sem se naslonila nazaj. kmalu smo se začeli vzpenjati. ko smo bili v zraku, je sonce ravno zahajalo in bilo je takooo lepo.. ves čas sem gledala ven. potem sem brala knjigo in jo prebrala do konca. telefonov na letalu ne smeš uporabljati, zato nisem mogla poslušati muzike :c vzela sem še drugo knjigo in prisežem, da so bile knjige iz te zbirke res najboljše knjige, ki sem jih kdaj brala. potem sem še malo gledala skozi okno in premišljevala o Justinu. kar naenkrat je stevardesa rekla, da se bomo začeli vzpenjati. začeli smo se pripravljati, da bi šli ven iz letala. ko smo bili že na tleh in so že odprli vrata, sta tam prva v vrsti čakala Pattie in Kenny. Pattie je bila takooo nasmejana, vesela je bila in mahala mi je. hitro sem stekla do nje in jo močno objela. 

''oh sweetie, I'm so happy that you're here'' je rekla in še vedno sva bili v objemu.

''me too. you can't imagine how.'' še bolj se je nasmehnila. potem sem skočila še na Kennyja. objela sem ga in on mene. 

''I'm happy to finally meet you''

''me too..'' potem smo šli po kovčke. Kenny je vse tri zložil v limuzino in vsi smo se usedli vanjo in se odpeljali do mesta, kjer je imel Justin koncert. Pattie je sedela zraven mene in zdaj je izgledala žalostna.

''what's wrong, Pattie?''

''nothing.. it's just...Justin is so miserable and sad all the time and he looks really tired.. thanks for comming Selly, that will lift him up..''
nasmehnila sem se ji in ona se je meni. končno smo prišli. začela sem teči noter in zaletela sem se v Fredota. ko sem se zavedla, da je on sem ga tako močno objela, da je že mene zabolelo. 

''Selly!! oh God, you're here!'' je rekel in mi vrnil objem. 

''I'm so happy to be here. thanks for convincing me Fredo.'' 

''thank you for comming. it's really great to see you. and you really are that pretty as Justin said..'' je rekel.

''thank you'' sem rekla in se nasmehnila. tudi on se je meni. potem smo šli v zaodrje in tam se končno spoznala še Scooterja. tudi njega sem objela in ga ''spoznala''. bila sem tako vesela, da se mi je spet ulila solza. kaj bo šele, ko bom videla Justina... zdaj je ravno pel One less lonely girl. zapel jo je tako lepo, da sem spet zajokala. sploh si nisem mogla pomagati. tako je odpel še zadnjih par pesmi in končno končal. v trebuhu sem začutila tisti občutek *omg, zdaj bo*, ko te vse začne zvijati. 

''Thank you Spain! night Selly.'' spet sem začutila solze, a sem jih hitro obrisala, saj nisem hotela solz pokazati Justinu. ali pač. o moj Bog. spet sem ga videla. skrivala sem se za neko škatlo in izza odra je prišel ves žalosten in utrujen. 


vsi so se obnašali, kot da ne bi bilo nič in 'normalno' naj bi se šel preobleči. jaz naj bi počakala, da je prišel do garderobe, a ko sem ga videla v takem stanju kot je bil, si nisem mogla pomagati. skočila sem pred njega. začela sem jokati, kot če bi bila še vedno samo Belieberka in bi končno prišla do M&G-ta. 

''Selly?'' je začudeno vprašal. v joku sem mu pokimala. dobesedno sva se zaletela drug v drugega in se objela. potem je začel še on jokati. 

''I missed you so much'' je naglas jokal. ne, ne da bi skrival, zares je jokal. tako, da so ga lahko vsi slišali. 

''I missed you too. I missed you so so much'' sem rekla in lahko bi se opisala tako, kot sem v zadnjem stavku opisala Justina. tudi, če bi se hotela spustiti, se nisva mogla. objemala sva se najmanj 5 minut skupaj. potem me je s solznimi očmi pogledal, se nasmehnil in me pobožal po laseh.

''how are you, are you okay?'' se je še vedno v joku zasmejal.  

''I'm okay, you?'' 

''yeah, I am okay now. but I wasn't before. not even close to okay.'' je rekel in mi spet v joku naslonil glavo na ramo. roko sem mu položila na lase in ga pobožala. 

''I love you.'' sem zahlipala in ga pogledala. 

''I love you too.'' še sva bila tako in potem je rekel:

''don't you dare ever leave me alone again.'' zasmejala sem se.

''I won't.'' potem je dvignil glavo in me pogledal. obrisal mi je solze in se zasmejal. potem jih je obrisal še sebi. prišla sem mu še bližje in ga poljubila. končno. spet tisti občutek, ko imaš najljubšo osebo spet ob sebi. trajalo dolgo, ni se hotel odmakniti. ko sva končala, je rekel.

''i missed that so fucking much.'' nasmehnila sem se mu. 

''you'll tell me everything in bus, okay?'' 

''okay.'' še enkrat me je poljubil. Bieber crew je že zdavnaj v celoti odšla na avtobus. prijel me je za roko in zdaj sva šla na avtobus še midva. imeli smo dva avtobsa: v enem so bili Pattie, Scooter, Fredo... v drugem pa smo bili Chaz, Ryan, Justin in jaz. ko sta me Chaz in Ryan videla, sta oba vstala iz kavča in me objela. vprašala sta me kaj delam tukaj in hotela sem jima odgovoriti, ko me je prekinil Justin.

''can I have her just for myself at least for one night?'' bil je na pol jezen. Chaz in Ryan sta razumevajoče pogledala, pokimala in se usedla nazaj na kavč in igrala xBox (pomojem, da se tko napiše). midva sva šla v Justinovo sobo. Justin je šel za mano in zaprl je vrata. šel je proti meni in me spravil na posteljo. ulegel se je nad mano in me še enkrat poljubil. 

''how and why did you get here?'' me je vprašal, medtem ko se je igral z mojimi lasmi. 

''Fredo told me that you were sad and tired of everything. and he said it would mean the world to you if I'd come..''

''it would.. it does actually. you don't know how happy I was when I saw your face at the backstage and how happy I am because I can touch you again. you really are the world to me.'' 

pobožala sem ga po laseh in se mu nasmehnila.

''I love you'' sva naenkrat zašepetala in se zasmejala. ura je bila že okoli pol enih zjutraj. Justin je zazehal in res je bil videti utrujen. odgrnila sem odeje in spravila sva se pod njimi. obrnila sva se en proti drugemu in se samo gledala.

''you're tired, ha?'' sem se nasmehnila. 

''no. I'll wait till you fall asleep.'' 

''I'm already sleeping.'' sem rekla. zasmejal se je in mi dal lupčka na čelo in na nos. pod odejo me je prijel za roko in zlezla sva čisto skupaj. potem sva zaspala. prvič po treh mesecih sem naspala z nasmeškom na obrazu, namesto s solzami v očeh.














Ni komentarjev:

Objavite komentar