torek, 10. december 2013

59.del

nekaj časa je bil tiho. 

''you were right... it really made it worse..'' je končno rekel. prijela sem se za glavo.

''I'm sorry..''

''no.. don't worry..''

''Justin?''

''please don't say it again..''

''I think we should end skype..''

''auch... I thought it'll be good news''

''there is no good news about not being with you''

''I know... but don't stop skyping with me, I'm begging you.''

''but listen. if we don't skype, we'll forget eachother and it won't hurt so much.''

''stop! you know we can't just.. forget!''

''it'll be better for both of us.''

''well.. maybe it'll be better for you. but it will be worse for me. do you think I can wait till the end of December without seeing you? without being sure you're okay?''

''we could just try for a few days or  month. and if we can't...''

''I'm telling you, I can't!''

''you're so stubborn(trmast)! I can't do this every day. I don't want to see you till the day you come back.''

''oh really?''

''I didn't ment it like this, Jus. I don't want to see you because it hurts. and if I don't watch you every day on skype cause I would miss you more every single second and that wouldn't work out.''

''I guess.'' je rekel čez nekaj časa. ''.. you're right again.'' 

''believe me.'' sem rekla in se čisto nežno nasmehnila.

''I do.''

''I'm sorry.''

''it's okay.''

''so... this is the last skype?''

pokimala sem, on pa zavzdihnil.

''I have to say it for the last time..''

''say what?''

''that I love you back.'' žalostno sem pogledala stran od računalnika. nekaj časa sem bila tiho.

''bye Justin.''

''already?'' je žalostno vprašal. pokimala sem. 

(zdaj poslušaj to:http://youtu.be/9PGOcQZjESY

''okay. I'll miss you shawty. but when I come back, I'll broke your bones cause I'll hug you so storng.''

''okay'' sem se zasmejala.

''I'll miss you too. have fun, Justin.'' en drugemu sva se smehljala.

''you too, sweetheart. bye'' je rekel in mi poslal lupčka. še bolj sem se nasmehnila. 

''bye'' sem rekla in pomahal mi je. naredila sem enako, potem pa končno prekinila. so this was a goodbye. 

*JUSTINOVO RAZMIŠLJANJE*

ko je prekinila sem spet začutil praznino. vedel sem, da ne bom mogel počakati do božiča, ampak če je tako hotela Selly, naj bo tako. samo, da je ona srečna. rad imam moje Belieberje in čisto vsak koncert uživam. ampak čeprav vem, da se še začelo ni, si želim da bi ta ''turneja'' minila takoj. ali pa, da je sploh ne bi bilo. ali pa, da bi šla Selly z mano. to bi bilo še najbolje. ulegel sem se na posteljo in še malo zaspal, ker sem imel zvečer prvi nastop. 

*konec Justinovega razmišljanja* 

ugasnila sem računalnik in se vrgla na posteljo. bila sem žalostna. počutila sem se tako samo. ni bilo Justina, ni bilo Jade. mojih najljubših oseb. saj imam rada Johnnyja ampak še vseeno. zaspala sem. zbudila sem se ob osmih zvečer. brala sem neko knjigo in šele ob enajstih zvečer sem se spomnila, da ima Justin danes koncert. ker je danes šele začel, sem mu hotela zaželeti srečo. šla sem na twitter in tweetala:

@justinbieber good luck tonight. thinking of you. :)♥  

potem sem še naprej brala knjigo. bila je tako dobra, da sem se čisto utopila vanjo. sploh je nisem mogla nehat brat. ob enih zjutraj sem dobila sporočilo, da je Justin odgovoril na moj tweet in ga retweetal. 

@SeeellyTheBelieber thanks baby. it would sound a lot better if you'd be here with me. miss you.♥

takoj, ko sem to prebrala, sem dobila velik nasmeh na obraz. retweetala sem in potem sem šla 'spat' ali, če tako laže razumeš sem bila še na telefonu. odgovarjala sem na tweete Justinovih Belieberk. 
(to je samo en od neštetih primerov)
@SeeellyTheBelieber @justinbieber awwww you're so sweet together. I'm really glad justin has a belieber for girlfriend. it just make it even cuter :3♥

@kidrauuhl awww thanks bby♥  <--- to sem ji odgovorila in jo followala, ker vem, da bi to meni na njenem mestu veliko pomenilo. in tudi njej je. takoj, ko je videla, da ji sledim mi je začela pisati v privat chat. najprej je norela in jaz sem jo mirila. potem mi je zastavljala vprašanja o nama z Justinom in to je bilo težko. ampak vseeno sem ji na vse odgovorila. potem sem ji rekla, da sem utrujena in, da grem spat. poslala mi je ''thank you for everything. say I love you to Justin in my name. please make him follow me:c nighty night♥'' 
vem, da je bilo to kar sem naredila grdo, ampak mogla sem. odjavila sem se s svojega twitterja in se prijavila na Justinovega. followala sem jo in potem sem se hitro odjavila. upala sem, da Justin ne bi izvedel. ampak za vsak slučaj sem mu povedala. šla sem nazaj na svoj twitter in mu napisala pod klepet:

hey Justin.. some Belieber asked me to tell you to follow her...and I didn't wanna annoy you so I did it myself... I hope you don't mind it:/

ni mi odgovoril. ups. potem sem zaspala. okoli štirih zjutraj mi je takooo naglas zazvonil telefon, saj je Justin odgovoril.

hey Selly. sorry I was so tired before and I fell asleep and I just woke up cause I can't sleep anymore -.-''and oh God Selly. you never annoy me. beside you did a great job. I guess I wouldn't follow her because many Beliebers ask me that and that's just too many. but yeah, thank you so much. now I'm gonna try to fall asleep again. night:)

okay. goodnight:)

potem sem res zaspala.

minevali so dnevi in ne bom vsakega posebej opisala, ker niso bili nič posebnega. veliko sem bila z Johnnyjem in takrat je bilo zabavno. z Justinom si že dva meseca nisva pisala, samo retweetala sva tweete en drugemu. vsak konec tedna sem pregledala vse videe od Justinovih koncertov, ki so jih objavili na youtubu. vedno bolj, ko se je bližal konec turneje, vedno bolj utrujen in žalosten je bil videti. na zadnjem koncertu se je poslovil tako: thank you Beliebers! you guys are amazing. night Selly. in žalostno pogledal. takrat sem spustila solzo. zdaj je bila že jesen, konec novembra in bil je samo še en slab mesec. :)
















Ni komentarjev:

Objavite komentar