ponedeljek, 23. december 2013

65.del

tako sva še dolgo ležala in počasi sem zaspala. zbudil me je Justin, ki je prišel v sobo in me začel božati po ličku. ko sem odprla oči, sem ga videla objokanega in v rokah je držal telefon. ko je videl, da sem se zbudila, je še bolj zajokal. prestrašila sem se. 

''what happened?'' sem se hitro usedla in ga vprašala. 

''I.. I..can't'' je hlipal. ''Sam will tell you'' 

''Sam?'' prestrašila sem se, da ne bi bilo kaj narobe z očijem. Justin je v joku pokimal in mi dal telefon.

''Sam? hello? what happened?'' 

''hey Sel..hey Selly'' slišalo se je, da je tudi on jokal. 

''Sammy? calm down. stop crying and tell me.'' 

''I..you... you have to believe me, okay? don't think..'' 

''of course I'll believe you. just tell me already.'' 

''Johnny... Johnny di..''

''what? what happened to Johnny?'' 

''he died.'' je zajokal. bila sem tiho, potem pa sem se dvomljivo zasmejala. 

''Sam... you know it's not okay to make jokes with this things.'' takrat je Justin na novo padel v jok. prijel se je za glavo. 

''he's not joking Selly'' 

''I'm not joking, I swear. I know.. I know it's hard to believe but..'' oh. my. God. I wanna die.

''YOU TWO STOP MAKING FUN OF ME AND TELL ME THE THRUTH!!!'' Justin je prišel do mene in me objel. vmes je jokal. tudi Sam ni rekel nič, le jokal je. malo sem bila tiho in potem vprašala..

''wait...you two are serious... aren't you...?'' Justin me je pogledal, zahlipal in pokimal. sploh nisem vedela, ampak solze so mi začele teči kot dež. neobvladljivo. sploh jih nisem čutila ampak cela sem bila objokana. nič mi ni bilo jasno in hotela sem zakričati. 

''I'll...I'll be home tonight. bye Sam'' potem sem prekinila. telefon sem vrnila Justinu. bila sem čisto trda. sploh se nisem mogla obvladati. kaj? ne. ne. to ni bilo res. to so bile samo sanje, saj sem še spala, kajne? 

''shake me and wake me from this bad dreams.'' v joku se je zasmejal. 

''I'm so..'' je spet zajokal. ''I'm so sorry baby'' je rekel. objel me je in takrat sem začela še bolj jokati. 

(http://youtu.be/c43cHJ4z3kA- poslušaj, ko bereš) 

''I'm going home today. where can we stop? where are we? I'll fly at the nearest airport around'' sem komaj povedala. 
odmaknila sva se iz objema. Justin me je žalostno pogledal in rahlo pokimal. 

''I'll tell Kenny, okay?'' pokimala sem. dal mi je lupčka na čelo in šel iz sobe. vrgla sem se na posteljo in začela še bolj jokati. v sobo je prišel Chaz. usedel se je zraven mene na posteljo. 

''Selly... I am so so so sorry. that shouldn't happen. I'm so sorry, really'' usedla sem se in objel me je. vrnila sem mu objem. 

''do you need anything?'' 

''no, thanks'' sem rekla in odkimala. 

''okay. I'm always here if you need me, okay?'' 

''thank you'' sem rekla in se nasmehnila. še enkrat me je objel in potem šel iz sobe. začela sem pakirati. bolele so me roke. nisem se mogla premikati. v sobo je prišel Justin. prestrašeno me je pogledal. 

''oh my God. are you.. okay?'' je rekel. pritekel je do mene in me prijel. usedel se je in me položil v naročje. 

''you're shaking! your skin is pale and you're cold! fuck!'' prijel mi je glavo, mi jo položil na njegova prsa in me objel. 

''no.. I'm okay.. I just.. can't believe..he was..'' 

''I know. don't talk, I guess that would be better for you right now.'' pokimala sem. 

''now lay, okay? I'll pack your things.'' 

''no.. I'll do it myself.''

''no, Selly. you're not feeling okay..'' 

''okay, stop! I'll be okay, I just have to come home as soon as possible'' bila sem jezna in vstala sem iz njegovega naročja. odprla sem drugi kovček in vanj basala obleke. vstal je za mano. hotel me je objeti, ampak nisem pustila. izmikala sem se mu in pakirala naprej. 

''please don't act like this'' je rekel. 

''like what? like one of my best friends would die?'' sem zoprno rekla in spet zajokala.

''I know it's wrong and hard for you. but it's hard for me too. I never met this boy and you know I wished to. and I know how much you loved him and still do and I know I'll never see you as happy as you were before he.. we heard he..'' ''tu se je ustavil. 

''but you don't need to act like this to me, Selly..'' prijela sem se za glavo.

''I know. I'm sorry.'' šla sem do njega in ga objela. 

''I'll go home with you'' je rekel po nekaj minutah tišine. 

''no..Justin..'' 

''I want to.'' 

''no.. you have to stay here and finish the tour.'' zavzdihnil je. 

''I wish this tour never happened'' 

''me too'' spet sem zajokala in on tudi. 

''I have to pack now''

''I'll help you''

''okay'' 

zložila sva moje obleke in ostale stvari v kovčke in potem je v sobo prišel Ryan. prišel je do mene in me objel. spet sem se zjokala. 

''I'm so sorry Selly.'' posmrkala sem in pokimala. še nekaj časa me je držal, potem pa se je odstranil. 

''so...you're going home?'' spet sem pokimala. 

''okay. we love you and we're always here for you, okay?'' nasmehnila sem se. 

''thank you'' vrnil mi je nasmeh in šel iz sobe. potem je notri prišla Pattie. cela je bila objokana. 

''oh my God, Selly'' prišla je do mene in me močno objela. 

''I'm so sorry. I can't imagine how hard this must be but remember I love you, okay?'' 

''okay'' še enkrat me je objela in mi dala lupčka na lice. 

''Kenny said we'll leave you at the Belgium airport and you'll fly home. we already called there and ordered tickets for your fligh. you're flying in one hour. is that okay?''

''yeah. okay. thank you.'' 

''no problem sweetie. I love you. and I'm sorry, again. I'll leave you alone now, okay?''  pokimala sva. Justin je prišel do mene in me še enkrat objel. 

''I'll never get this. how could he just... die?'' sem zahlipala. dal mi je lupčka na glavo. 

''I know...''

potem sva bila nekaj časa tiho. še so mi uhajale solze, ampak tako, da Justin ni slišal, da jokam. 

''I'll miss you.''

''I'll miss you more'' objela sem ga močneje in on tudi mene. potem me je pogledal. čisto potiho mi je zašepetal:

''I hate to see you crying.'' obrisal mi je solze. ulegel se je na posteljo in šla sem za njim. ležala sem proti njemu in zaprla sem oči. božal me je po glavi. ne vem koliko časa je tako minilo, ampak najbrž veliko. ko sem se že čisto pomirila, sem spet pomislila... zjokala sem se kot majhen otrok. začela sem se dreti in solze so mi tekle tako močno, da sem Justinu posteljo naredila čisto mokro že po parih sekundah. Justin me je hitro prijel in objel. zdaj nisem mogla nehati jokati. 

''oh my Goood.'' sem hlipala. ''he was my best friend'' sem zacvilila. ''I can't imagine life without Johnny'' to sem zašepetala, ker več nisem mogla dati iz sebe.

''I know baby'' je rekel in s hripavim glasom. 

''I know it's not exactly the same, but you always have me, okay? I'm here for you whenever you need me. and I want you to know this.'' v joku sem pokimala. 

''I know.'' 

''I love you''

''I love you too'' spet sem zahlipala in se zjokala. ne morem opisati kako žalostna sem bila, ne morem. najraje bi se ugreznila v zemljo, da me ne bi bilo več. ne. ne morem več. avtobus se je ustavil. pogledala sem ven in videla, da smo na letališču. Justin je pogledal na uro. 

''noo..'' je zajamral. ''you're already leaving'' žalostno me je pogledal. ''we were together like... 3 days?'' 

''I'm sorry'' 

''don't be. go home, and calm down. but the same second as you come home you have to call me. I have to know you're okay. promise?'' 

''I promise.'' prijel me je za roko in šla sva ven iz avtobusa. prišla je še vsa ostala Bieber team. poslovila sem se in vsakega posebej objela. Fredotu sem se še posebej zahvalila potem pa sva šla z Justinom notri po letalne karte. ko sem jih dobila sva šla skupaj na letalo. še enkrat sva se objela. 

''Justin.. I know I said you have to finish the tour and you really have to.. but I don't know if I can do this without you'' spet sem se zjokala. sama sebi sem bila tečna. kašna jokica. 

''I can come with you Selly'' 

''no..you can't because Beliebers need you. I'm sorry. I'm just stupid and I cry too much'' 

''please don't say that. cause you're not stupid and it's normal you cry right now.'' spet sem zajokala.
''Selly?'' 

''yeah?''

''can I kiss you?'' s solzami sem se zasmejala. 

''of course, you idiot'' roke sem mu dala za okrog vratu in poljubila sva se. nisem hotela stran. to je trajalo takoo dolgo. hotel je že nehati, ker je mislil, da mi je neprijetno. 

''don't stop yet'' sem rekla in ga potegnila nazaj. potem so poklicali naj se potniki za moje letalo vkrcamo. 

''no. no. no. nooo. I can't let you go.'' 

''I have to... I'm so sorry.'' objela sem ga tako močno, da je malo manjkalo, da ni zacvilil. objem mi je vrnil.

''I love you, I'll miss you. I'll call you, okay?'' sem hitro govorila. 

''I love you too. yeah, call me.'' še enkrat sem ga na hitro poljubila.

''bye Justin.'' 

''I hate this... bye Selly'' še vedno me je držal za roko. bila sem že tako daleč, da sva imela roki že čisto iztegnjeni. poljubil mi je roko. nasmehnila sem se mu in on se je meni, potem pa me izpustil. poslala sem mu lupčka in on tudi meni. potem sem tekla na letalo. usedla sem se in pogledala skozi okno. zunaj je stala cela Bieber team in med njimi tudi Justin. vsi so mi mahali in jaz njim nazaj. Justin mi je še enkrat poslal lupčka in jaz vsem njim nazaj. on je stal za vsemi drugimi. dobro sem ga pogledala in.. jokal je. hitro sem iz torbice vzela zvezek in flomaster in napisala: DON'T CRY JUSTIN. I LOVE YOU♥. prebral je in se nasmejal. z rokami mi je pokazal srčka. potem se je letalo začelo premikati. postala sem žalostna in začela sem panično mahati vsem. takoj, ko smo vzleteli sem dobila sms od Justina:

don't be afraid baby. everything's gonna be alright♥ 

I love you♥

potem je do mene prišla stevardesa in mi tako kot nekomu v šoli vzela telefon in rekla, da mi ga bo vrnila, ko pridemo na cilj. hvala. res hvala. mogoče ne kažem na ven, ampak od znotraj skačem od veselja. -.- 


















Ni komentarjev:

Objavite komentar