torek, 17. december 2013

62.del

zjutraj sem se zbudila, ko smo se že peljali. Justin je še spal. vstala sem tako, da ga nisem zbudila. šla sem v 'dnevno sobo' na avtobusu in tam sta Chaz in Ryan igrala video igrice. pozdravila sta me in naredila prostor na kavču, da sem se lahko še jaz usedla. nekaj časa sta igrala, potem pa je prišel Justin. vstala sem s kavča in šla do njega. 

''morning babe'' je rekel.

''good morning'' potem me je poljubil

''are you okay?'' sem vprašala. nasmehnil se je, potem pa prikimal. prijel me je za roko in me peljal v sobo. začela sem se smejati.

''what is it?'' sem smeje vprašala, ko sva prišla v sobo.

''I just want to be alone with you.'' se je nasmehnil. 

''okay.'' sem rekla in spet me je poljubil. 

''where are we traveling today?'' 

''that's a surprise.'' je rekel, se nasmehnil in mi pomežiknil. 

''ohhhh don't do this to me, pleeease'' sem zajamrala in začela sva se smejati. potem smo si skupaj s Chazom in Ryanom naredili zajtrk in ga pojedli medtem, ko smo gledali televizijo. hoteli so me spraviti ob živce, ker sem bila edina, ki nisem vedela kam gremo danes. ves čas smo se smejali. kmalu smo se ustavili z obema avtobusoma, da smo se lahko pozdravili z ostalim Bieber Crew. potem smo se vrnili nazaj na avtobuse in se še naprej peljali. postalo mi je slabo in Justin je rekel naj grem v posteljo in malo počivam. kmalu je prišel za mano in se ulegel zraven mene. gledala sva se in se smehljala. potem sem zaspala. ko sem se zbudila Justina ni bilo več v postelji. pogledala sem skozi okno in...OMG..TO NI RES. EIFFLOV STOLP? PARIZ? FRANCIJA? tekla sem iz sobe in skočila na Justina. 

''are we really in Paris?'' 

''yeah baby, we are.'' je rekel in se zasmejal. objela sem ga še bolj močno in vrnil mi je objem. 

''so.. I guess you like France, ha?'' 

''ya think?'' zasmejala sva se. 

''will we go and see the Eiffel Tower?'' 

''of course.''

''thank you'' sem zašepetala. 

''no problem babe.''

''I love you so much''

''I love you too sweetie.'' potem me je spet objel. 

''you know.. actually we can see the Eiffel Tower in less than an hour..'' ko je rekel to sem vzkliknila, on pa se je zasmejal in me poljubil. 

''I'm so happy right now.''

''and I'm happy when I see you happy.'' je rekel in se mi nasmehnil. potem sva šla nazaj v Justinovo sobo. prižgal je računalnik in šel na twitter. jaz sem bila medtem na telefonu in skupaj sva objeta ležala na postelji. zazvonil mi je telefon in to je pomenilo, da je Justin nekaj objavil na twitter. hitro sem pogledala:

my baby is with me again :') Paris- ville de l'amour with @SeeelyTheBelieber ♥

pogledala sem ga in se mu nasmehnila. vrnil mi je nasmeh in me poljubil. 

''shall we go?'' pokimala sem. preoblekla sem se v ta pulover, modre oprijete kavbojke in te 







bulerje.  

''I can't handle this anymore.'' 

''what?'' sem se ustrašila. 

''your beauty.'' 

''you scared me'' sem se zasmejala.

''you're so beautiful it hurts'' 

''oh stop it..''

''beauty queen'' 

''nooo!'' 

''of course you are.'' začela sem se smejati in kmalu se je smejal tudi Jus. potem smo šli Fredo, Justin in jaz skupaj peš proti Eifflovem stolpu. ko smo prišli smo plačali vstopnico in šli do vrha. naredili smo milijon slik. imeli smo se najboljše in ves čas smo se smejali. ko smo prišli dol s stolpa smo se še parkrat vsi skupaj slikali. veliko slik sem naredila sama z Justinom in nekaj sama z Fredotom. po treh urah smo šli nazaj na avtobus. z Justinom sva dala slike na računalnik in jih kopirala na najine telefone. tiste, ki so nastale najboljše sem jih objavila na twitter in zraven napisala: today it was really the most wonderfull day of my life. Paris, Eiffel Tower with @AlfredoFlores and @justinbieber. thank you so much♥
oba sta retweetala in tudi onadva objavila slike. šla sem na instagram in hotela objaviti sliko, ko sem videla, da jo je že Justin. objavil je tisto, na kateri sva midva sama in se res iskreno smejiva, ne tisti 'fake smile' za sliko. potem sem prebrala opis. 

she is my angel, my everything. I don't know what I'd do without her. when I only look at her in the morning while she's sleeping, I know I wanna do this till the end of my life. she made my life better. it's not possible to love somebody like I love her. it's just.. not. Fredo, I'll always be thankfull for making up the plan for bringing her to Spain. you can't imagine how happier I am now when I have her with me. I love you so much Selly. #Jelieber ♥

začela sem jokati. pogledala sem ga in on je takrat mene že gledal. objela sem ga in mu zašepetala:

''I love you too. so much, Justin.'' nasmehnil se mi je in potem me je poljubil. 

''thank you.''

''for what?'' 

''for everything'' 

                                  











Ni komentarjev:

Objavite komentar