sobota, 2. november 2013

37.del

*ŠE VEDNO JUSTINOVO RAZMIŠLJANJE*

prijel sem jo za roko in še naprej sva hodila po pokopališču. medtem sem jo gledal. roko sem ji dvignil višje in ji jo poljubil.

''mmm, I missed this so much'' sem zamrmral smehljaje.

''me too.'' je rekla, me pogledala in se mi nasmehnila. potem sem pogledal naprej. kar hodila sva, čeprav nisva vedela kam. bilo je tako lepo in bil sem tako vesel, da ne morem povedati. potem sem se ustavil in jo še enkrat močno objel in dal lupčka na lase. tako sva bila zelo dolgo, potem pa sva šla do njenega očija. v resnici ga bom zdaj prvič 'uradno' spoznal. videl sem ga le takrat v bolnišnici, a sem bil tako žalosten in na robu joka, da se nisem mogel pogovarjati. bil sem živčen, saj je najbrž vedel, kaj sem narobe naredil. Selly me je videla.

''what's wrong?''

''nothing...it's just...''

''my dad? you two are going to be okay, don't worry. he loves you because I love you for such a long time. ''

''it's actually not such a long time...and we had that...fight... I mean...''

''yeah...Justin, you didn't know I exist before we met. but I did. and I loved you from the beginning. remember? I'm a Belieber.'' je rekla, gledala naprej in se smehljala.

''yeah, I guess that's true...but I love all of my Beliebers and always did...so basicly, I always loved you.''

''I think I loved you more than you loved me before we met.'' je rekla in začela sva se smejati. potem sem jo na hitro poljubil, preden sva stopila do njenega očeta. stal je tam pred babičinim grobom ves objokan. prišel sem bližje in mu dal roko, da bi se spoznala in, da bi mu izrekel sožalje.

''Justin, right?'' je rekel in hlipal.

''yeah that's me. I'm so sorry for your lost.'' ko sem to govoril, sem videl kako žalosten je bil. potem sva imela v mislih isto. objel sem ga in v joku mi je rekel:

''thanks for making my daughter happier.'' 

''anytime.'' sem mu zašepetal. potrepljala sva en drugega po rami in potem sem se odmaknil.

''so...'' je začel in se obrisal pod nosom. ''are you two okay now?'' objel sem jo okoli rame in jo pogledal. prijela me je za mojo roko okoli njenega vratu in z rahlim nasmeškom pokimala. nekaj časa je bil tiho in me grdo gledal. oh gosh kaj bo zdaj. potem se je začel smejati.

''oh thank God you two are back together. my daughter loves you like no one else.'' je rekel in naju skupaj objel. bil sem tako vesel. 

''I'm... I'm so sorry for hurting her before.'' sem potiho rekel med objemom. 

''It's okay...I think, ask her. I'm not that kind of father who hates my baby girl's boyfriends.''

''boyfrined.'' sem ga hitro popravil. '' there will always be only one.'' sem dodal in bil bolj resen kot nasmejan. pogledal sem Selly, ki me je prav tako gledala in se mi smehljala.

''that's my boy.'' je rekel in se mi nasmehnil. dal mi je roko in jo stresel. 

''come to our house today and sleep over. I want to meet that 'Bieber boy' my daughter is always talking about.'' je rekel in šel. pogledal sem Selly in se ji zasmejal. tudi ona se je smejala in šla sva do Jade.

''ooooh..so you two...are better now?'' 

''all better.'' sem rekel in se ji nasmejal. 

''thanks Jade.'' sem dodal in jo objel. obe sta se začeli smejati. 

''Selly? could you still take me home please?'' 

''of course Jade, what did you think, I'm just gonna leave you here?''

''yeah but Justin came now so I thought you're gonna take him home or I don't know...' se je zasmejala. 

''oh, no, I came here with my car so...''

''oh, okay...'' je odgovorila.

''hey, Selly, I'll go now and call me when you'll come home okay?'' 

''okay... see you later'' je rekla in se mi nasmehnila. hitro sem jo poljubil potem pa šel. 

*konec Justinovega razmišljanja*

*jaz*

nekaj časa smo še bili na pogrebu, potem pa sem očiju začela težiti, da hočem domov. malo...seveda sem hotela domov zaradi Justina, ampak tam na pogrebu je bilo tako žalostno, da sem tudi zaradi tega hotela domov. tudi oči, Sam in Jade so hoteli domov, zato smo šli. ko smo se peljali, smo spotoma odložili Jade. kmalu smo prišli domov in takoj sem poklicala Justina.

''hey, babe'' me je pozdravil.

'heey... we're home now, you can come whenever you want..'' 

''I'll be there in a moment. byee'' 

''okay.'' sem se zasmejala.

''see ya.''  sem še rekla in prekinila. usedla sem se na posteljo in vzela računalnik. pogledala sem čez okno in videla Justina, ki je že hodil proti naši hiši. šla sem dol, da bi ga pričakala. odprla sem vrata in skoraj je že bil pri meni. prišel je do mene in me objel. 

''hi shawty'' je rekel s stisnjenim glasom.

''ohh..'' sem zajamrala.

''what is it?'' je vprašal in takoj izgubil nasmeh.

''nothing, you just...didn't call me like that for a long time now...'' začel se je smehljati. 

''shawty'' je rekel počasi in prišel malo bližje.

''shawty'' in prišel še bližje.

''shawty...shawty, shawty, shawty...'' je rekel malo hitreje vsaj desetkrat in se smejal. tudi jaz sem se začela smejati in potem me je prijel za glavo in me poljubil. ko je končal je še enkrat rekel 'shawty' in se nasmehnil. 

''it's okay now.'' sem rekla in se mu nazaj nasmehnila. potem sva šla v kuhinjo kjer je moj oče bral časopis od danes zjutraj. 

''hey dad, Justin came'' sem rekla in se mu nasmehnila. oče je vstal in pozdravil Justina in mu dal roko.

''so...are we always gonna shake our hands?'' je vprašal oči.

''no'' je rekel v smehu. ''let's stop it hahaha'' je še dodal in vsi trije smo se zasmejali. potem smo se vsi usedli in oči je Justina spraševal vse mogoče. potem se je naveličal in rekel, da zdaj lahko greva v sobo in sva šla. prišla sva gor in Justin je vprašal, če si lahko sposodi računalnik in seveda sem mu dovolila. jaz sem bila na telefonu in bila sem naslonjena na njegovo ramo. nekaj je tipkal in kmalu sem na telefon dobila sporočilo iz twitterja, da je Justin napisal ♥. nasmehnila sem ga in pogledala. pogledal me je nazaj in me poljubil. potem sem se odmaknila in malo me je začudeno pogledal. potem sva se vrnila na računalnik in telefon in jaz sem zdaj ležala. kar naenkrat je iz heca 'zarjovel'. čudno, v smehu sem ga pogledala. odložil je računalnik in me 'napadel'. ulegel se je nad mano in me začel poljubljati a sem se zelo kmalu odmaknila.

''what's wrong with you today?'' je vprašal. to ni rekel s tistim tonom kot, da bi se kregala, ampak samo malo začudeno.

''is something wrong?'' sem vprašala.

''you've always wanted to kiss me but you are pushing me away now. what's wrong?'' 

''I just...'' sem rekla in tukaj končala. pobožal me je po laseh.

''tell me, please'' je rekel z rahlim nasmeškom.

''I don't want you to get enaugh of my kisses and go kiss another girl...''

''oh, come on. you know I love you the most and Selena was an accident. could you please forget her already? beside, you kiss the best.''

ko je rekel, da se najboljše poljubljam, se je nasmehnil. nekaj časa me je samo gledal potem pa poljubil.














Ni komentarjev:

Objavite komentar