nedelja, 24. november 2013

50.del

ko je končal, sem ga objela. 

''I'll come home as soon as possible.'' je zašepetal.

''no.. just be there and have fun.'' 

''I will. but only for a half an hour.'' 

nasmehnila sem se in tudi on se je meni. 

''I'll go downstairs to see if mom is awake.'' 

''can I go with you?''

''what did you think?''
šla sva po stopnicah do dnevne sobe iz katere se je slišala televizija. na kavču je sedela Pattie. usedla sva se vsak na eno stran zraven nje in ji glave naslonila na rami. pozdravila sva jo in ona je naju nazaj. ona je gledala televizijo, midva pa sva gledala en drugega in se 'brez besed' samo s premiki ustnic pogovarjala. Pattie naju je videla.

''ohhh get a room!'' se je zasmejala. obema nama je dala lupčka na glavo.

''I'll make you some breakfast.'' je dodala in šla v kuhinjo. z Justinom sva se spogledala in se zasmejala. ulegla sem se na kavč in čakala, da je Pattie poklicala. Justin je gledal televizijo in imel moje noge v naročju. kmalu naju je prišla iskat. usedli smo se za mizo in jaz in Justin sva jedla, Pattie pa je zraven brala časopis. ko sva pojedla sva šla v Justinovo sobo. usedla sva se na posteljo in prižgala računalnik. pogovarjala sva se in odpisovala Belieberkam. potem sva spet postala lačna in Justin je rekel, da me bo peljal v McDonalds. preoblekla sem se in potem sva šla. do tja sva šla mimo plaže. prišla sva do McDonaldsa in si naročila za jest. vzela sva hrano in jo šla pojest na plažo. sedela sva na pesku in gledala morje, ko pa sva pojedla, sva še malo ostala na plaži in čas je mineval zelo hitro. kmalu je bila ura 6, ob 7ih zvečer, pa je mogel Justin biti na zabavi.

''I have to go now. will you stay here or do I walk you to your house?'' 

''no.... I'll call Jade and we'll go somewhere, but thank you.'' 

''okay.' 

poljubil me je. šel je in bil je že kar daleč stran od mene. potem sem se spomnila in stekla za njim.

''Justin!'' sem zaklicala in ustavil se je. prišla sem bližje.

''what is it?'' je vprašal in me prijel za roke. pogledala sem v tla.

''will... Selena be there?'' sem vprašala in zdaj pogledala njega.

zavzdihnil je:

''yeah. I guess so.''

pokimala sem in pogled vrnila v tla.

''but.. don't be afraid. nothing will happen. I won't even say hello to her.''

''say hello to her, be friends with her. just...''

''I know.''

''promise?''

''promise.'' 

''okay. have fun.''

''you too.'' je še rekel in me poljubil. potem je šel. malo sem se sama sprehajala po plaži, potem pa sem poklicala Jade. prišla je in šli sva v nakupovalni center.







Ni komentarjev:

Objavite komentar