sreda, 20. november 2013

47.del

oči je šel odpret in slišalo se je:

''hey. is Selly home?''

''Selly? no. she went with...who's that boy...Chaz, I think. 15 minutes ago.'' 

bila sem že zelo blizu vrat, a Justin me še ni opazil. videla sem ga, kako se je prijel za glavo. 

''yeah, she's crazy about him...''

takrat je šel že malo predaleč.

''dad.'' sem rekla in mu dala signal naj se odmakne.

''I'm kidding you, bro!'' je rekel, ga udaril po rami in se smejal kot bedak. potem je šel nazaj v kuhinjo. pogledala sem za njim, se poslovila od njega, potem pa sem pogledala Justina. smehljal se je. 

''what?'' 

''nothing.'' se je nasmehnil. na glavo mi je položil venček belih in roza rožic, ki se je ujemal z mojo obleko. bil je tako lep. venček in Justin. oblečen je bil v črne hlače, belo srajco in črn rekeljc. imel je še črnega metuljčka. 

''you look beautiful. just like always.'' 

''stop it, Justin.'' sem rekla hladno. zdaj je pogledal žalostno. potem sem za sabo zaprla vrata in odpravila sva se proti šoli. ko sva hodila je bilo vse tako pusto in žalostno. prvič se nisva držala za roke po dolgem času. cel čas se nisva nič pogovarjala in bilo je tako... res nisem marala, ko si nisva imela nič za povedat. potem sva prišla do šole in tam je bilo tako zelo lepo. maturirali smo že zadnji dan šole, zato je bil danes na vrsti samo še ples. bil je večer in že se je mračilo. povsod so bili prižgani lampinjoni in bilo je romantično. zgledalo je, kot da sva malo zamudila, ker so skoraj vsi že bili tam. naša razredničarka je stopila na oder in nam zaželela lep zadnji večer cele srednje šole. rekla nam je, naj se zabavamo in, da nas ima vse zelo rada in nas nikoli ne bo pozabila. potem se je prižgala muzika in začeli smo plesati. najprej nisem prepoznala pesmi ampak potem sem zaslišala. First Dance od Justina. Justin je zavzdihnil, zavil z očmi in pogledal v tla. bil je žalosten. 
prijel je mojo roko in jo rahlo dvignil. drugo sem mu položila na ramo. plesala sva in bil je zelo dober.

''your songs always describe my feelings'' sem rekla in zavzdihnila. nasmehnil se je in potem sem mu glavo naslonila na ramo. oba sva potiho zraven pela. potem se je začela predvajati ta pesem: http://youtu.be/hjky7v7JIow (poslušaj medtem, ko bereš. komad je vreden, da ga slišiš. najboljši je. poleg Justinovih, of course). 
glavo sem odslonila in pogledala Justina. nekaj časa sva bila tiho in plesala, potem pa sem ga hotela poljubiti. komaj sem se zadrževala. seveda ga nisem mogla, če sva bila 'skregana'. mogla sem vsaj reči kaj.

''Justin?'' 

''yeah?'' 

''I can't...did you..oh my...''

''do you want to talk about yesterday?'' 

pogledala sem v tla in zavzdihnila. 

''yeah...'' 

''okay.'' je rekel potiho in se mi nasmehnil. potem je dvignil najini roki, me zavrtel, potem pa me je odpeljal na neko klop v bližini. lampinjoni so svetili okoli naju.

''just start... I don't know how to start so...you do it.'' 

''did you really ment..''

''no.'' 

''would you let me finnish or will I have to go home?''

''no. you're right. tell me.'' 

''did you really ment it when you said medias means more to you than me?'' 

''no Selly, of course not.'' 

''than why did you say it?'' 

''it was a bad day...'' 

''but that's not an apology..''

''I know. and I know you won't forgive me either. but at least I'll try. I know it's not gonna be easy but I want you to know that I really am sorry. I was just so stupid. and I knew it's gonna happen again someday. I really don't want to hurt you. you're not a jerk. I am. a big stupid jerk.''

''yeah. you are.'' 

pogledal je v tla in zavzdihnil. 

''but you're my jerk. and even if we fight sometimes I'll always love you.'' 

že takoj ko sem rekla tisti ''but''  me je v hitro pogledal. ko sem prišla proti koncu se je začel smehljati. nasmehnila sem se mu nazaj.

''so are we...'' je začel in tam tudi končal. videl je, da ne potrebuje več nobenih besed. pogledal me je od ustnic do oči potem pa me poljubil. to je trajalo takoo dolgo in bilo je najlepše. spet sem bila srečna. potem me je prijel za roko in me peljal nazaj na plesišče. 

''ohh...so much better now.'' 

''agree..'' je rekel in zasmejala sva se. vrtele so se počasne pesmi in zdaj je bilo vse še lepše. 

''Selly?'' 

''yeah?'' 

''you really do look beautiful tonight.'' 

nasmehnila sem se in pogledala v tla.

''so do you.'' sem rekla in se z očmi vrnila nazaj na njega. 

''you always do.'' 

''you too.'' sem mu odgovorila. objel me je. 

plesali smo zelo pozno v noč in bil je res najlepši maturantski ples na svetu. potem smo šli Justin, Jade, Tom in jaz na sok v bar na plaži. pogovarjali smo se in potem smo se poslovili. Justin in jaz sva šla v svojo smer, onadva pa v njuno. zdaj sva se držala za roke. skupaj sva šla dokler se je dalo, ko pa je prišlo do razcepa poti, kjer je šla ena pot do njegove hiše, druga pa do moje, sva se ustavila.

''do you want to sleep in our house?''

odkimala sem. 

''do you want me to sleep in your house.'' 

nasmehnila sem se in rekla:

''not today, Jus.'' 

pogledal je v tla. 

''sorry.'' sem še dodala. 

''no..no, I totally understand.'' 

''thanks'' sem se nasmehnila in kmalu se je tudi on meni. poljubil me je na lička.

''night, girl.'' 

''goodnight.'' 

še vedno sva se držala za roke, čeprav sva lezla narazen. nisva jih spustila, dokler nisva bila že predaleč. potem sva šla vsak svojo pot. ko sem prišla domov, sem v dnevni sobi videla očija. 

''hi daddy.''

''oh, hi princess. how was it?'' 

''the best night of my life?'' 

''oh...I get it..you and Justin...am I right?'' 

nasmehnila sem se. 

''night daddy. I love you.'' 

''I love you too.'' 

šla sem v svojo sobo in iz kopalnice je prišel Sam. 

''heey. how was it?'' 

''how do you think it was?'' 

''awww.. I knew it. just believe and everything's gonna be alright, right?'' 

nasmehnila sem se in pokimala. prišel je do mene in me objel. 

''I love you, little sis.'' 

''I love you too.''

''goodnight.'' 

''night.''

šla sem v posteljo in vzela računalnik. šla sem na twitter in tweetala: best prom a girl could ever imagine :). @justinbieber ♥

isto sekundo, ko sem objavila, sem dobila sporočilo na telefonu, da je Justin tweetal: best night in whole life. @SeeellyTheBelieber ♥

kot bi bilo zanalašč. en drugemu sva retweetala in potem sem ugasnila računalnik in zaspala. sredi noči sem dobila sms od Justina. 

hey shawty.

what's your problem?

I can't sleep without you...

how did you sleep yesterday?

I didn't.

liar.

I'm serious.

then don't sleep tonigh

I can't. so...I guess I won't sleep tonight either.

do I have to sing for you? :)*

yes please. 

I was kidding.

but I wasn't

twinkle, twinkle little star..

how I wonder where you are

in my bed, I want to sleep.

...

can't find a rhyme to 'sleep'?

..you guessed.

but you're a singer!

but you confused my head..

why?:o

cause I love you and I don't think about anything else than you.

same here:)

I love you.

I love you more

but you can't..

why do you think so?

cause I love you the most. 

:)

night shawty♥

night Juju♥

odložila sem telefon na nočno omarico in nazaj zaspala. ko sem se zjutraj zbudila, sem najprej pogledala na telefon in spet sem imela sms:

call me as soon as you're awake. 

prestrašila sem se in hitro poklicala Jusa. javil se je že po prvem pisku na telefonu in zdaj sem bila še bolj prestrašena.

''hey babe, what's wrong?'' sem rekla začudeno.

''he...what should be wrong?'' 

''I don't know, you tell me. you said I have to call you.''

''eeehhhh noo'' je rekel in se zasmejal. ''I just missed you..'' je še rekel, še vedno v nasmehu. 

''Jussstiiinnn'' sem rekla in se začela smejati. 

''whaat?'' 

''you scared me.''

''sorry.'' 

''I love you.''

''I love you too.'' je rekel. nasmehnila sem se.

''so. where can I take you today?'' 

''hummmm... I don't know. you decide today.''

''are you sure?'' 

''yeah.''

''so..you don't care where?''

''no. I just wanna be with you.'' 

''okay. then I'll make a surprise.'' 

''okay.'' 

''I'll call you when I decide, okay?'' 

''deal.''

''okay. see you.''

''see you.'' prekinila sem. čez pet minut me je spet klical.

''already?'' 

''yeah.''

''tell me.'' 










Ni komentarjev:

Objavite komentar