sobota, 16. november 2013

46.del

končal je in se odmaknil. ulegla sem se na tla. zaprla sem oči in razmišljala o turneji. ne bom ga pustila, da bo šel in, da ga ne vem koliko časa ne bi videla, a hkrati nisem mogla pustiti doma očija, Sama in Jade, vsi pa ne bi mogli zraven. potem se je ulegel zraven mene.

''now you're thinking about the tour, ha?''

nasmehnila sem se, kar naj bi pomenilo ja.

''everything's gonna be wrong.'' je zavzdihnil. nasmeh mi je ušel. roke sem položila na trebuh.

''the tour is far away from now...'' 

''yeah but that's even worse.''

''why?'' 

''because we'll attach to each other even more( še bolj se bova navezala en na drugega, se mi zdi da se tako napiše..) and we won't be able to be one without the other. at least I won't. you'll really have to go with me.''

''I really don't want to talk about this anymore. not till the right time, okay?'' 

''you're right. okay.'' bila sem žalostna. Justin se je obrnil na hrbet, jaz pa sem proti njemu samo obrnila glavo in gledala sva se. pobožal me je po ličku in se mi nasmehnil. nasmeh sem mu vrnila. 

''why don't we lay in our bed?'' 

''because floor is better for our backs, it hurts less than in bed.'' sem rekla sarkastično, saj me je na tleh res že bolel hrbet. začel se je smejati. vstajala sem, da bi se premaknila v posteljo in medtem jamrala. Justin me je smeje prehitel, me dvignil in me nesel v posteljo. ulegel se je poleg mene in me poljubil. potem sva ležala in se nekaj časa gledala. kmalu me je zmanjkalo in zaprla sem oči. Justin mi je pritisnil lupčka na čelo in še on zaspal. 

naslednji dan sem se zbudila v najhujši dan na svetu. vstala sem iz postelje in ponesreči zbudila Jusa. bil je tako zelo siten. 

''why do you always wake me up so fucking early?'' je jamral.

''are you serious?'' sem ga jezno vprašala.

''of course I'm serious! even once when you're in my house I can't sleep long.''

''oh, is that so?''

''isn't it maybe?'' 

''well in that case I guess I'll just leave.''

''you know what? just go. I'm tired. I want to sleep.'' 

''what the hell is wrong with you Justin? are you, I dont know, an idiot? just yesterday you almost cried because you don't want me to go away from you and now you're telling me to get out?'' 

''just go!'' 

resno?

''fuck it.'' sem rekla, zaprla vrata in šla domov. bila sem besna. kaj the fuck mu je bilo? nikoli ga ni motilo, če sem ga ponesreči zbudila, zdaj pa me podi iz hiše? šla sem v svojo sobo in začela premišljevati. včeraj je bilo še vse v redu, smejala sva se in zdaj je tako? ughhh.. kaj pa maturantski??:o s kom bom šla, če je Justin skregan z mano? omg, ne. bila sem tako jezna in žalostna hkrati. dobila sem sms.

ice-cream at the beach? -Justin

are you fucking serious??

yeah?

I'm so pissed off, Justin'' 

come to the beach.

mah, fuck. prav šla bom. ampak, če bo nesramen, bom šla lepo nazaj domov. oblekla nisem nič posebnega, ker nisem mislila, da moram biti oblečena v kaj posebnega. oblekla sem kratke hlače in navadno roza majico.  potem sem šla. ko sem prišla na plažo tam Justina še dolgo ni bilo.

are you comming or what? (smsji)

oh, you really came. yeah, I'm on my way. 

bila sem tako jezna, da bi začela zbijati vse. lahko bi prišel v 5ih minutah, a je namesto tega prišel v 15ih. 

''oh, hey...you''  je prišel in samo z glavo pokazal name. ni me niti poskusil objeti ali poljubiti.

''what do you want?'' 

''what is wrong with you? I want to buy you an ice-cream and you're yelling at me?'' 

''what's wrong with me? what the hell is wrong with you?? you're... ughhhhh you can be such a jerk!!!''

''me?? who's a jerk right now?'' 

''you tell me!!'' vpila sva en na drugega in bilo je tako žalostno.

''me?''

''yeah you tell me!!'' 

''me??? okay I'll tell yo..'' 

''yeah, tell me!'' govorila sva en čez drugega.

''you're a jerk!!! here you go.'' naredila sem besen pogled. vedel je, da se bom do konca razpizdila, zato me je hotel pomiriti. objel me je, jaz pa sem bila še vedno besna.

''psssshh, don't panic in public, everyone can see us.''

''I hope you know I'm gonna panic now.'' sem rekla hitro in se izvila iz njegovega objema. 

''no! please don't panic! we'll both have problems.''

''so, you really care about medias so much?'' 

''of course I do! they have my life in hands and you don't know what is it if you're important!!'' 

''oh, so you're saying I'm not important? not even to you?'' 

''oh gosh, you're so fucking annoying, just leave me alone!'' 


prišli so ne vem kdo vse in me rinili stran, za snemanje pa na srečo niso imeli časa. čeprav sva se z Justinom izgleda, da za vedno skregala, mu nisem hotela uničiti kariere in ga pred mediji očrniti, da je vpil name ali, da sva se skregala. odrinila sem se stran od vseh in tekla domov. za njega nisem pomembna? nadležna sem? zakaj si bil potem z mano? idiot. ne ni idiot. oh gosh, I don't know anymore. prišla sem domov in šla v sobo. seveda sem takoj zjokala celo morje. potem sem se ulegla na posteljo in zaspala. zbudila sem se z ogromnimi podučnjaki, pozno zvečer, zato sem kar zaspala nazaj in prespala do naslednjega jutra. zjutraj je v sobo prišel Sam in rekel:

''hey Selly! big day today! get ready for prom.'' 

''I'm not going.'' 

''what? why not?''

''cause me and my great dance partner had a big fight yesterday.''

''what? again? why?''

''he said I'm annoying and not important.'' sem rekla in zajokala.

''oh don't listen to him! look Selly. there's only one prom in your life. I can dance with you if you don't want to dance with Justin.'' 

telefon mi je vmes milijonkrat zvonil, a se nisem javila.

''no..I'm not going.''

''okay. whatever you want. but remember, if you decide to go, I can dance with you.''

''thanks Sam.'' sem rekla in se mu nasmehnila. vrnil mi je nasmeh in šel iz sobe. telefon mi je zazvonil že petmilijontič in imela sem ga dovolj. javila sem se.

''what?''

''hey Selly, I wanted to call you to tell you I'm sorry for yesterday.''

''and you think it's gonna work?'' 

''no. I know it won't.''

''why are you calling then?''

''cause I wanted to tell you I still wanna go to a prom with you if you didn't changed me yet.''

''why do you think I didn't change you?''

''cause I know you too well. and this is not my point. the point is that I really want you to go to your prom cause there is only one in the whole life and I don't want you to miss it.''

''awwwww you're so sweet.''

''that was...sarcasm, right?''

''oh! how did you know?''

''okay...that was sarcasm too.'' je ugotovil.

''so..will we go?''

''I think I'll chose another one.''

''how do you mean?'' je bil slišati prestrašen in žalosten. 

''just as I said.''

''but you don't have enaugh of time..''

''unless if I've already chosen.''

'''who did you choose?''

''I don't know. Chaz maybe?''

''no. Sel, please don't do this to me. you know it'll hurt both of us, right?''

''you know it hurted when you said I'm not important, right?'' 

''you know I didn't ment that so.''

''no. no I don't know that. It wasn't seen like you've been joking or anything..''

''I didn't ment joking. it escaped from me (ušlo mi je) and a total bullshit came out from my mouth.''

''if you didn't ment it, it wouldn't come out.'' 

''I swear I didn't ment it. I just didn't want us to fight so I wanted to brake the fight.''

''even if you knew you'll make a bigger fight.''

''please go with me today. I'm a good dancer. I won't let you down.''

''you can't let me deeper than you did already.''

''is that a yes?'' 

''I guess. but I'll just dance with you, Justin. you already had a second chance.''

''I really just want you to dance with me, I dont expect anything alse, couse I blowed it up. but I just want you to know I am really sorry. I'll pick you up at six okay?'' 

''okay. bye.'' sem rekla in prekinila. šla sem v kuhinjo in videla Sama.

''I guess I'm still going to a prom..''

''really?'' 

''Justin said he really doesn't want me to miss the dance just because of him and that he still wants to dance with me.''

''just don't let him hurt you sweetheart.'' je rekel oči in me objel. 

''he already did, daddy. he can't make it worse.'' sem rekla in se mu nasmehnila.

''you two, sit down. I'll make a family breakfast.'' 

s Samom sva se usedla in oči nam je spekel jajca. ko smo jih pojedli, sem šla v kopalnico, da bi si umila lase. pustila sem jih, da so se naravno posušili, ker tako izgledajo veliko lepši in še navalovijo se mi. potem sem šla v sobo in se oblekla. lasje so se mi posušili in počesala sem jih. lase sem imela na koncu razpuščene in valovite. kmalu je na vratih pozvonilo.









Ni komentarjev:

Objavite komentar