torek, 26. november 2013

51.del

čez dve uri sva končali po trgovinah in Justin še ni klical, da je že nazaj. mogoče se še zabava. ali pa nevem... je utrujen in je pozabil poklicati? ne vem in vseeno mi je. :) potem je Jade mogla iti, ker je danes zvečer zmenjena s Tomom. šla je, jaz pa sem se odločila, da bom večer in pozno ponoči preživela na plaži. 

*JUSTINOVO RAZMIŠLJANJE*

šel sem na tisto trapasto zabavo, ki je bila dolgočasna in vrteli so slabo muziko. Selly ni bilo zraven in zato je bilo vse pusto. potem so prišli 1D fantje in začelo se je obračati na boljše. vstal sem s kavča.

''heeey booyzzzz'' sem jih pozdravil in dal vsem roko (handshake). nazaj smo se usedli na kavč in se pogovarjali. zdaj je bilo zabavneje in pozabljal sem na čas, ki sem ga obljubil moji Selly. potem me je Harry spomnil nanjo.

''Hey, Jus? Selly is amazing, I really like her.''

nisem točno vedel, kaj je s tem hotel povedati, zato sem se samo nasmehnil in odvrnil:

''I know, right? I love her too much.'' 

vsi so se nasmehnili, še najbolj pa Niall. 

''it's so good to see you happy again, Justin.'' je rekel in nasmehnil sem se mu.

''I am...I'm truly happy.''

''everyone can see that now.'' 

''thank you guys. I'm really greatfull.'' 

''no problem, man!'' je rekel Zayn. potem smo spili par pijač(jaz nisem hotel piti alkohola, za njih pa ne vem več kaj so pili). Harry je rekel, da mora na wc in je šel.

''hey, Justin, did you see Selena?'' 

''no? and I don't want to. is she here? cause I'll go if she is.'' 

''no. hahahah, that's what I'm asking. if you saw if she came to the party.'' 

''oh... no I didn't''

Harryja še vedno ni bilo nazaj. verjetno je kje našel prijatelje in se zaklepetal. pogovarjali smo se pozno v noč in imel sem blazno slab občutek glede Selly. pa saj je rekla, da lahko ostanem kolikor hočem, kajne?

*konec Justinovega razmišljanja* 

*jaz*

ležala sem na pesku in gledala v morje. bilo je tako lepo. luči iz ozadja so svetile nanj in nisem se ga mogla nagledati. daleč stran so po morju plule ladje z lučkami.spomnila sem se na tisti prvi večer z Justinom. ko sva gledala morje in videla ladjo. potem mi je rekel, da bova enkrat skupaj odpotovala daleč stran. me zanima, če se še spomni. upam. tako sem ležala oziroma sedela, ko me je nekdo pozdravil. glas mi je bil znan. obrnila sem se in.... omg res  je bil. 

''oh my God. Harry? Harry Styles?'' 

''yeah, that's me! get used of it. now you're with Justin Bieber. you'll meet a whole lot of celebrities.'' 

''oh gosh, that's so cool.'' sem bila vesela in oba sva se zasmejala. One Direction sem imela rada. ker so imeli dobro glasbo in še vsi povrh so lušni. nisem jih 'oboževala', sem jih pa imela rada. vstala sem in ga objela, kar bom naredila z vsakim slavnim, ki ga imam rada in ga bom spoznala. nazaj sem se usedla in on se je usedel zraven mene.

''it feels so good to know you..'' 

''you too.'' je rekel in se nasmehnil.

''wait... why are you not at the party?'' 

''ehhh... it was so hot there.. and I wanted to go for a walk. than I thought I saw you and I wanted to meet you better. so I said hi.''

''oh..okay.. is Justin still there?'' 

''yeah... at least when I was there he was.'' 

''uh..okay.''

''why?''

''I don't know. he said he'll call me when he'll come home and he still didn't... and I was..kinda worried... hahaha'' 

''awww... but.. about Justin...'' 

*HARRYJEVO RAZMIŠLJANJE*

zdaj sem se moral zlagati, če sem hotel, da se skrega z Justinom in postane moja punca. 

''what? what happened??'' je zaskrbljeno vprašala. joj. razdrl bi tako lepo razmerje, ampak Selly mi je bila preveč všeč. moral sem. 

''I think I have to tell you. you should know.''

''oh God. what happened?'' 

''I saw him... on the party.. oh my God that's so hard to tell.. I mean.. you meet a celebrity and he has to tell you there's something wrong..''

''WOULD YOU JUST TELL ME??'' se je že skoraj zadrla.

''I saw him kissing with Selena.'' sem končno rekel.

*konec Harryjovega razmišljanja* 

fak. spet. ne. oh gosh, on noče mene, on hoče Seleno. jaz sem samo rezerva. vse to, kar sva do zdaj skupaj preživela je.. tako rečeno bilo fake. omg. ne. vse mi je rojilo po glavi. skoraj sem potočila solzo, a sem jo zadržala. 

''are you okay?'' bedak. budala. najprej mi reče, da je Justin poljubljal Seleno, potem pa me vpraša, če sem v redu. je on v redu? ne. pomoje je prizadet. okej. oprosti ampak vse to mi je zdaj hodilo po glavi, čeprav ni on ničesar kriv. malo sem se pomirila. 

''yeah. I'm okay. I'll talk to him. could you...'' 

''leave?'' 

''yeah..'' 

''yeah. just tell me you'll be okay.'' 

''I'll be okay.'' 

''now give me your phone number'' 

''why?'' 

''cause you're funny and I want to talk to you more often.''

je rekel in mi dal svoj telefon, da sem odtipkala številko.

''okay.... here you go.'' 

sem rekla in mu dala nazaj telefon, ko sem odtipkala. 

''thank you. talk to you.. then?'' 

''okay.'' 

''bye'' se je poslovil in šel. ko je bil tako daleč, da ga nisem več videla, sem se ulegla na pesek in začela na polno jokati. malo je manjkalo, da nisem kričala. potem sem tekla domov. prišla sem v hišo in takoj, brez da bi koga pozdravila odhitela v sobo. ulegla sem se na posteljo in jokala. ura je bila že enajst zvečer. sigurno se je zabaval s Seleno. you go, Justin! potem je pozvonilo. bilo mi je vseeno za vse. če je odprl oči ali Sam, je tisti, ki je pozvonil prišel notri, če ne, pa ne. in to se je zgodilo. čez nekaj trenutkov je nekdo potrkal na vrata v moji sobi in hotel vstopiti. hitro sem si obrisala solze in nos, potem pa je vstopil. Justin, kdo pa?

''hey Selly... I'm so sorry... I should call you and tell you that I'll be late...'' 

''and why are you here?'' 

''cause... I wanted to say goodnight?'' 

z 'nedostopnim' obrazom sem čakala.

''so... goodnight, I guess..'' 

''so yo said it. you can go now.'' 

''is there something wrong, Selly?'' 

''should anything be wrong?''

''I don't know. you tell me.''

''no you tell me.'' 

izgleda je mislil, da se zafrkavam in ga samo hočem spraviti ob živce. zasmejal se je in stopil bližje. hotel me je poljubiti, a sem se izmaknila. 

''okay, now what's wrong?'' je postal čisto resen in se razjezil. 

''nothing.'' 

''stop fucking around!'' se je malo da ne, zadrl. 

''you think I'm kidding?'' jaz sem se zadrla.

''could you just tell me what's wrong Selly? I don't want to fight with you again.''

''I guess it's too late for thinking like that.'' 

''tell me.'' je rekel čisto umirjeno, z rahlim nasmehom. prijel me je za roke. hotela sem jih odmakniti ampak me je zdaj premočno prijel. začela sem se mu upirati in zdaj me je celo prijel. usedel se je na tla in mene vzel v naročje. zdaj je popustil, ko je videl, da hočem stran. izvila sem se iz njegovega naročja in se prestavila na drug konec sobe. oba sva sedela na tleh in si bila nasproti. on je gledal mene jaz pa sem gledala v tla. 

''could you please tell me girl...'' 

''don't you ''girl'' me!'' sem jezno rekla. prijel se je za glavo in zavzdihnil. nekaj časa sva bila tiho. spet me je pogledal. začela sem jokati. prišel je do mene in mi obrisal solze. 

''I made a really bad mistake, ha?'' 

pokimala sem.

''but where Selly? I really don't have an idea..''

''you broke the promise.'' 

''because I didn't came back in time?'' 

''no..of course not. I wanted you to have fun but...'' 

''then what? which promise?'' 

''I gave you another chance and you blew it. and I don't want to give you another one, cause I know you'll blow another one.'' 

''Selly, what are you talking about?'' je obupano rekel. 

''why are you keep saying ''Selly'' in the beggining or the end of the sentenses?'' sem ga živčno vprašala. 

''because I love you, I love your name, your eyes, your nose, your lips, your hair... I love the whole you.'' <-- to je rekel tako hitro, da sem mu komaj sledila. 

''why don't you show me that?'' 

''you're saying I don't show you I love you? by kissing, hugging, watching you, by walking you home, buying you ice-creams, McDonalds and telling you I love you every single day?'' 

''no! it's not like you don't do that or anything! I can't believe you that you love me when I know you were kissing another...''

''are you still on that fucking bowling day?'' 

''no!'' 

''when did I kissed another??'' je vprašal že z živci čisto na koncu.

''today! at the party!'' sem se zadrla. 

''what the hell are you talking about?'' 

''I was at the beach before and Harry came to me and said you were kissing with...'' spet sem zajokala.

''WHO?'' je dobesedno popizdil. 

''Selena!'' sem še enkrat zahlipala in on me je samo čudno pogledal.

''and you believe that Harry shit?'' 

''he's not Harry shit!'' 

''oh.. I'm sorry. and I'm the one who loves others?'' je v sarkazmu vprašal. 

''I don't love Harry! what's wrong with you?'' 

''I don't love Selena either!! could you finally get this??''

''no! cause I gave you another chance and you were kissing her again!'' 

''I DIDN'T KISS HER!!''

''so Harry lied, right?'' sem zdaj jaz v sarkazmu vprašala. 

''are you really gonna believe this guy who knows you for one day or are you going to believe me?'' 

''after that bowling center anything could happe...'' 

''forget that fucking bowling center!!!'' se je zadrl name. vstala sem in on tudi. 

''you won't scream at me in my own house.'' 

''I didn't mean to. and I'm sorry.'' 

''I thought you're the best idol ever, that you're loving and I really thought you care for a person you '' tukaj sem s prsti pokazala narekovaje ''love.''

''I do! I care, I'm loving. what happened to us?''

''to us? I'm the same. you changed. and right now we're fighting becaue of you.'' 

''I know. we always fight because of me, I'm a jerk.'' spet sem zajokala. 

''can you leave?'' 

nekaj časa me je samo žalostno gledal. 

''please. just go.'' sem spet zajokala. na rahlo je izdihnil potem pa šel. ko je šel iz moje sobe, je zaloputnil vrata. slišalo se je, kako je jezno tekel po stopnicah in na koncu zaloputnil še z vhodnimi vrati. pogledala sem skozi moje okno in ga videla, ko je besen tekel kakor hitro je lahko.











Ni komentarjev:

Objavite komentar