petek, 22. november 2013

48.del

''so. we're going to the beach and swim a bit and at 6 p.m. we'll go to the cinema and watch a movie. okay?'' 

''sounds perfect to me.'' 

''okay. can I pick you up in 15 minutes?''

''baby whenever you're rea..'' ko sem to govorila, sem se ugriznila v jezik. to je bil seveda Selenin komad, nje pa naj nebi več omenjala. 

''sorry..I shouldn't..''

''no.''

fak. mi je zameril? 

''wh-what?'' sem počasi rekla.

''it's okay. don't worry.'' 

''sure?'' 

''yeah, stop it'' je rekel in se začel smejati. 

''okay.'' 

''love you. see ya.'' 

''me too. okay, byee'' sva se poslovila, potem pa sva prekinila. šla sem na wc in, ko sem hotela potegniti vodo sem videla, da so me napadli ''tisti dnevi v mesecu'' (če katera še ne ve, je to menstruacija.)
neee. ne bom se mogla kopaaat-.- slabe volje sem šla nazaj v sobo in se preoblekla: 

naredila sem si še tisto skuštrano figo, ki je zgledala nekako tako: 

 potem sem v torbico spakirala denarnico, telefon in še bilokaj, kar punce rabimo povsod za sabo. kmalu je prišel pome Justin. šla sem odpret vrata.

''hey shawty!''

''hey Justin.''

''you're beautiful.'' je rekel in se nasmehnil.

''you too.'' 

prijel me je za roko in šla sva. ko sva prišla do plaže, se je začel slači, da bi se šla kopat. 

''are you comming?'' je rekel že v kopalkah in me gledal, medtem pa hodil v rikverc do morja. 

''umm..Justin?'' 

''what's wrong, babe?'' je vprašal, pritekel nazaj do mene in me prijel za roke. 

''nothing. I just... can't swim today..'' 

''what? why no... oh, okay I get it.'' 

''are you sure you know what is it?'' 

''come on Selly, I am an idiot, but not such a big idiot that doesen't know that!''  je rekel in začela sva se smejati. 

''I'm sorry..''

''why? it's not your fault and beside, we can have fun even if we don't swim, right?''

''right.''

''come here.'' roke mi je dal okoli njegovega pasu in me objel.

''I'll buy you an ice-cream, okay?'' 

''sure.'' spet me je prijel za roko in šla sva do stojnice s sladoledom. vzela sva ga in šla na sprehod.

''so when did it start?'' 

''what? oh God, you mean my period, right?'' sem rekla, ampak ne tako, kot ti misliš, histerično ampak zelo umirjeno hahaha.

''yeah, that.'' 

''do we really have to talk about this?'' 

''yeah.I really want to talk to you about things you talk with your girlfriends. I mean, we're together, right? so we have to talk about those things. I want to be your boyfriend and your bestfriend at the same time.''

''you're so sweet when you talk like that'' sem rekla in se začela smejati. 

''but that's really not such an important thing to talk about. and I don't talk about this with no one. not even with Jade. I mean... it's awkward, isn't it?'' 

''yeah, it is.'' se je zasmejal.

''and you don't have to pretend as you are interested in that, cause I will love you even if you don't ask for my period'' sva se še naprej smejala.

''sorry.''

''you don't need to be sorry about. and don't worry. you are both. my boyfriend and my bestfriend.'' 

sem rekla, ga pogledala in se mu nasmehnila. roko je dvignil bližje k njegovemu obrazu in jo poljubil. potem me je privil k sebi in me poljubil še na usta. potem sva šla na pomol na plaži in se usedla. tam sva do konca pojedla sladoled. potem si je slekel majico in se vrgel v vodo, tako močno na bombico, da me je skoraj celo pošpricalo. smejala sva se in prišel je ven iz vode. prišel je k meni in me ves moker poljubil.

''eww, you're salty'' sem se smejala.

''ouuuppssss..'' se je začel smejati še on in me še enkrat poljubil. potem se je usedel zraven mene. začel mi je brskati po torbici in ven zvlekel telefon in pogledal koliko je ura. čas je potekel nerealno hitro. ura je bila že pet. hitro sva se odpravila, saj sva šla v kino peš. prišla sva in se usedla v dvorano. sedela sva na zadnji vrsti, tisti, ki je bila najbolj odmaknjena od televizije. v dvorani sva bila samo midva in mogoče še štirje drugi. bilo nas je res malo, veliko manj kot ponavadi. čakala sva, da so se končale reklame. bila sem naslonjena na Justinovo ramo in skupaj sva pila eno kokakolo in jedla kokice. končno so se reklame končale. 

''which movie did you chose?''

''ummm..''

''what?''

''I forgot.'' se je smejal. pogledala sem ga in se prijela za glavo. začela sem se smejati.

''but I know it's a horror!'' se je začel še bolj smejati, ker je zgleda, da mislil, da ne prenašam grozljivk.

''I love horrors.'' 

''good for you.'' sva se smejala in potem me je poljubil. potem se je zelo naglas prižgala creepy muzika in prestrašila sem se kot budala. glavo sem dobesedno zabila v Justina.

''auchhh hahahahah didn't you say you love horrors?'' 

''that sound scared the shit out of me.'' sem se smejala. ta grozljivka je bila res najslabša grozljivka na svetu. ljudje so se dobesedno klali med seboj in kri je špricala povsod. obema z Justinom nama je bilo slabo, zato sva šla po 20ih minutah ven iz dvorane. kupila sva vodo in jo spila. 

''oh God, that was disgusting.'' 

''hell yeah.'' je odvrnil in zasmejala sva se. šla sva ven na zrak in šla peš domov. 

''could you please stay with me tonight?'' je rekel po dolgem času tišine. zgledal je tako žalosten.

''okay.'' sem mu zašepetala in ga hotela poljubiti, a me je prehitel. 

''thank you.''

''no problem. but I won't sleep on your bed.'' sem se spomnila, da imam... ''tiste dneve v mesecu''. 

''why? oh right. no, you'll sleep with me. I really don't mind.'' 

''no...''

''yes.'' me je prekinil.

''are you sure?'' 

''you're talking like it's something wrong. it's normal. and I don't care.''

''okay.'' pogledal me je v učke in se mi nasmehnil. kmalu sva bila pri njemu. šla sva direktno v sobo, brez da bi koga pozdravila, čeprav sploh ne vem ali je bil kdo doma. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar