nedelja, 24. november 2013

49.del

ko sva prišla v sobo sem takoj šla do njegovega ogromnega okna. mogoče se ti sliši čudno, ampak to okno sem oboževala. bilo je ogromno in imelo je božanski razgled. sploh kadar je zahajalo sonce- zdaj. usedla sem se in gledala ven. Justin se je smeje usedel zraven mene.

''is something wrong?'' se je smejal.

''no. I just love... this window.'' sem se zasmejala sama sebi. 

''what the..'' sva se dobesedno režala. 

''I don't knooow hahahaah it's so big and it has a beautiful view..'' potem se je samo še rahlo smejal in gledal me je tako, da sem se zdaj sama sebi zdela budala.

''you know wha... just forget it.'' sem rekla in spet pogledala čez okno. rekla sem s tistim 'sitnim' glasom.

''ohh, now what?'' je rekel, ko je videl, da sem se počutila neumno. 

''nothing.'' 

''I'm sorry'' 

''for?'' sem se delala neumno.

''look, I know my baby girl and I know when something is not right. but I really don't know what I did wrong. can you tell me, please?'' 

''you just... watched me like I'm a total...''

''ahhh Selly...''

''forget it. it's okay.'' 

''I watched you with the *why do I love you so much* face, you know?'' 
nasmehnila sem se mu, on pa se je tako ali tako že ves čas rahlo smehljal.

''I love you too.'' 
objel me je. po nekem času tišine je rekel:

''and don't feel stupid. I love the window too.'' in začela sva se smejati. potem sva šla na računalnik in na youtubu poslušala muziko in se pogovarjala. čas je mineval  prehitro. iz Justinovega twitterja sva odpisovala  fanom in jim polepšala dan. Justin je hotel, da se slikava in res sva se. potem sva postala zaspana in šla sva v posteljo. objel me je in poljubil. jaz sem bila zelo utrujena, zato sem hotela zaspat, Justin pa je bil še nekaj minut na telefonu. kmalu je zaspal tudi on. sredi noči je napol v spancu začel:

''Selly?'' 

''yeah?''

''I love you.'' 

''you're crazy'' sem rekla in se smejala.

''I am. but I love you.'' 

''I love you too''

''promise me something.'' 

''what?'' 

''you won't leave tomorrow, even if we fight, okay?'' 

bila sem tiho in gledala v strop. 

''promise?'' 

''we won't fight.''

''okay.'' 

''goodnight.'' sem zašepetala in mu dala lupčka na čelo. nasmehnil se je. 

''goodnight.''

potem sva nazaj zaspala. 

ko sem se naslednje jutro zbudila, je Justin še spal. nisem se upala premakniti, da ga ne bi spet zbudila in bi se spet skregala. previdno sem iz nočne omarice vzela telefon in šla na instagram. pogledala sem najprej na Jadin profil in imela je nekaj novih slik. potem sem šla na Justinov profil in tam je bila slika, ki sva jo naredila včeraj. pod opisom je pisalo: my angel ♥  pogledala sem ga in očitno je vedel kaj sem videla na instagramu. smehljal se je. ulegla sem se nad njega in ga začela poljubljati. 

''morning sweetheart'' 

''morning baby''

še enkrat me je poljubil, potem pa se je šel preobleč, jaz pa sem še malo ležala. potem je prijel mojo roko in me zvlekel s posteljo.

''get up lazy!'' se je smejal. nasmejala sem se nazaj in vstala. potem me je objel. 

''where are we going today?'' 

''nowhere.'' 

''sure?'' 

''I want to stay here in your room for the whole day.''

''okay.'' je rekel in me poljubil na čelo. potem ga je nekdo klical.

''hello?.. no... no, I can't... BECAUSE I HAVE PLANS TOO! ...I know. but I ca...fuck it(to je rekel bolj potiho.) okay, I'll come.'' potem je prekinil in vrgel telefon v posteljo. prijel se je za glavo. 

''what's wrong?'' 

vrgel se je na posteljo.

''I'm sorry, but I can't be with you today.''

''wh-why not?'' 

''there is some... party or I don't know what...'' 

''and..?''

''and you can't go with me... because it's a fucking celebrity party. and only celebrities can be there.'' 

''oh, come on. It'll be alright. you'll have fun with One direction and others and I'll have fun with Jade.'' ko sem rekla One direction sem se začela smejati, njemu pa ni bilo do tega.

''it's not gonna be alright. I want to go to parties with you, not alone. if I go there by myself I won't have fun.'' 











Ni komentarjev:

Objavite komentar