torek, 5. november 2013

39.del

naslednji dan sem se zbudila in Justin je še spal. gledala sem ga in ga božala po glavi. zazehal je in glavo obrnil stran od mene. nasmehnila sem se.

''what's funny?'' je vprašal. 

''you opened your mouth so much'' sem se smejala. nasmehnil se je jaz pa sem ga začela oponašati in začela sem na široko odpirati usta. začel se je smejati potem pa me je poljubil. 

''what do you wanna do today?'' sem ga vprašala, ko je končal.

''I don't know...beach?'' je predlagal.

''yeah, it's cool for me..'' 

''okay, then beach.''

''I'll go for my swimwear and I'll come back when I pack for the beach okay?'' 

''not before breakfast.'' je rekel in me spet na hitro poljubil. potem sva šla v kuhinjo, kjer je bila Pattie, ki je brala knjigo. 

''Paaatttieeee!'' sem bolj potiho zaklicala.

''ooooh hi Selly! how are you?''

''I'm okay, you?'' sem rekla v objemu.

''pretty tired...but yeah I'm okay''  je rekla in se mi nasmehnila.

''so what do you two have in plan for today?'' 

''we're going to the beach'' je rekel Justin in dal Pattie lupčka na lička.

''oh...so the beach'' je rekla in se nama nasmehnila. oba sva pokimala. 



''well, have fun. come, I'll make you two a breakfast.'' je rekla. z Justinom sva se usedla in Justin me je pod mizo držal za roko. Pattie nama je naredila zajtrk in, ko sva pojedla sem šla domov, da bi se preoblekla.  oblekla sem kopalke na sliki. čez sem oblekla kratke črne hlače, Justinvo preveliko sivo majico z naramnicami, ki jo je enkrat pozabil pri meni in na glavi sem imela OBEY kapico:
potem sem šla do Justina in pozvonila. odprl mi je...Chaz.

''hi Selly..'' je rekel s tistim *I give up* obrazom.

''oh hey Chaz...is Justin...up?''

''yeah, he's up, waiting for you...'' hotela sem že v hišo, a se je postavil tako, da mi je zaprl vhod.

''hey Selly, I'm really sorry about that day...''

''it's okay Chaz.'' sem se pretvarjala kot, da je vse v redu. ''I don't wanna talk about this anymore.''

''okay. beside, I have a new girlfriend.'' me je hotel narediti ljubosumno a mu ni uspelo. pogledala sem ga tako, da sem malo privzdvignila obrvi in to je bil tisti pogled *are you sure?* 

''okay, you're rigth. ughhh I can't make you jealous I...''

''wait, what? you wanted to make me jealous? are you crazy or something?'' 

''Selly, you know I...'' takrat je prišel Justin.

''hey, what's going on here?'' imel je nasmeh na obrazu in nevem, če se je delal, v glavnem, ni bilo videti, da je kaj slišal. prijela sem se za glavo.

''oh, hey Selly! are you ready for the beach?'' je vprašal. pokimala sem mu. pogledala sem Chaza z *stop it* pogledom. naslonil se je na stran vrat in položil glavo na roko, tako je bilo dovolj prostora, da sem šla mimo do Justina. Chaz je zavzdihnil. potem me je Justin prijel za roko in šla sva na plažo. 

''so...what was it...with Chaz?'' je vprašal po nekem času tišine. še vedno je imel nasmeh na obrazu in gledal je naprej.. ni bil videti ljubosumen ali kaj. pogledala sem ga in kmalu me je pogledal tudi on.

''I came to your house and Chaz opened the doors. he said hi to me and told me he is sorry for that day...you know when...he kissed me and than I pretended it's okay and he said that he has a new girlfriend and he forgot about me to make me 'jealous' but he couldn't make me jealous and he didn't let me in the house or I don't really know what he ment and I really don't give a f...'' to sem govorila vedno hitreje in, ko sem hotela reči f*** me je prekinil z poljubom. potem sem ga pogledala vprašujoče in odgovoril mi je.

''do you worry about me? oh, you don't have anything to worry about...I know I can trust you, right?''

''yeah, sure. you know I don't like Chaz even a bit, right?'' 

z nasmehom mi je pokimal potem pa me je spet poljubil. potem sva spet zložila brisače v nek bolj skrit kotiček. potem sva se slekla do kopalk in se kopala. v vodi sva bila tako dolgo. pogovarjala sva se, zafrkavala, se smejala, tunkala... potem sva šla na brisače in gledala sončni zahod medtem, ko sva jedla sladoled. rekla sem Justinu, da grem danes po plaži domov, saj nočem spet videti Chaza.

''okay. but I'm not comming with you today. is that okay?''

''yeah, it's okay.'' sem rekla. pogledal me je z nasmeškom in me poljubil. potem sva se odločila, da bova šla domov. pospremil me je do moje hiše. spet me je poljubil in objel, potem pa šel. takoj, ko sem vstopila v hišo sem dobila sms:

so, see ya tommorow, shawty? ♥

se ya tommorow. ♥

šla sem v svojo sobo, bila še malo na računalniku, potem pa šla spat. 




Ni komentarjev:

Objavite komentar