sreda, 27. november 2013

52.del

ko sem ga videla tako teči, sem se zdrla na tla. začela sem jokati in zdaj nisem mogla nehat. pobrala sem se toliko, da sem šla na posteljo in kmalu sem v solzah zaspala. zjutraj sem se zbudila in si naštimala radio na čisto do konca na glas in poslušala žalostno muziko. jokala sem dva dni skupaj. iz sobe sem šla le takrat, ko sem mogla na stranišče ali piti. jedla nisem. po dveh dneh sem se odločila, da grem malo v mesto in se nadiham svežega zraka. oblekla sem se in šla. sprehajala sem se po plaži in po mestu. vmes mi je neštetokrat zvonil telefon, a sem ga ignorirala. ko me je že do konca zživciral, sem končno dvignila slušalko. nisem pogledala kdo je bil.

''what?'' sem se skoraj zadrla.

''hello? Selly, are you here?''  bil je Justin. ko sem spet slišala njegov glas sem se začela tresti. zajokala sem in telefon mi je padel na tla. Justin je slišal padec in se ustrašil.

''are you okay? Selly?'' 

pobrala sem telefon. 

''yeah, I am. hey Justin?''

''yeah?'' 

zavzdihnila sem.

''you'll have to stop calling me.''

''you know I won't. I can't.''

''I'll change my phone number if you won't.'' sem si hitro izmislila. 

''I'll find it again. I won't stop until you let me explane...''

''that's the whole point Justin!!'' sem ga prekinila. ''I won't let you explane cause if I will, you'll make up some story and stupid me- I'll believe it again. I'll fall for you again and you'll make another mistake. it's like a vicious circle (začaran krog). and you'll hurt me more. but I can't handle it anymore.''

''but if you'd only knew...''

''knew what?'' 

''know that nothing is my fault.''

''then who kissed Selena?'' 

''I don't know, not me!'' 

''you know what? I don't want to talk about it anymore. I think it's...''

''no. it's not over. I'll prove it to you. I don't know how yet, but I will.'' 

''Justin, please stop.''

''no. never. you're still my angel, my favorite girl, my shawty, my everything. and nobody can't stop me now. I'll do whatever to get you back. bye now.''
zavzdihnila sem. nisem ga pozdravila, samo prekinila sem. potem sem tekla domov in se ulegla na posteljo. v sobo je prišel Sam in me vprašal, kaj je narobe.

''I don't want to talk, Sam..''

''okay.'' potrepljal me je po hrbtu in šel ven iz sobe. zaspala sem in prespala dan. zbudila sem se ob osmih zvečer. pogledala sem na telefon in imela sem tri smsje iz neznane številke. 

hey Selly, Harry here. do you want to go out tonight?

Selly? are you okay?

can I do anything for you? 

no.. I'm okay.

please, let's go out tonight.

I can't..

why? :o

cause I don't want to complicate things even more...

oh Selly... I ment as friends :)

I'm so stupid. yeah, okay. when?

no you're not. you're just confused. :) at the beach when the night comes. because of the papparacies...

okay.

deal?

deal. 

see ya:)

:)

prižgala sem računalnik in šla na twitter. mogla sem pogledati na Justinov profil. od treh dni nazaj je bila tam samo ena objava: everything went wrong. 
osvežila sem stran enkrat, dvakrat, petkrat... dokler se ni prikazala nova objava: :(
spet mi je zdrsnila solza. mislim, da sta bila to prva dva tweeta v zgodovini, ki mu jih nisem RT. še malo sem bila na računalniku, potem pa se je že mračilo. šla sem se stuširat in se preoblekla v:


naličila sem se, se naparfumala in se počasi odpravila na plažo. usedla sem se na pesek in čakala Harryja. kmalu je prišel. usedel se je zraven mene in začela sva klepetati. nekaj sva se pogovarjala in prišla do tiste včerajšnje zabave. 
''but, are you sure it was Justin?'' 

''yeah. kind of sure.'' 

''he said nothing is his fault and that he doesen't know what happened.'' 

''I'm sorry.'' je rekel. zavzdihnila sem in čisto na rahlo se mi je nasmehnil in tudi jaz njemu. 

''if I had a girlfriend like you, I'd never do this.''

čudno sem ga pogledala on pa se je zasmejal in s tem je nasmejal še mene. 

''do you want a starbuck?'' 

''always.'' nasmehnil se je, potem pa sva šla kupit starbucke. vrnila sva se na plažo in jih tam spila.

''Harry?'' 

''yeah?''

''I think I should go now..''

''okay. I understand.''

''thank you for a starbuck.'' sem rekla, se nasmehnila in šla. prišla sem domov in šla v sobo, nazaj za računalnik. spet sem šla na twitter in dobila sem ogromno tweetov. zdaj je bilo grše kot takrat, ko sva z Justinom začela. 

did you hurt him? you should watch yourself now ;)

he's my idol. you hurt him once, I kill you twice.

I knew you're not the right for him!! bitch.

I knew you were trouble when you walked in.

FUCK YOU! YOU SHOULDA DIE BITCH!

die! beliebers hate you! you hurt our Justin! and I thought you were okay? oh God...

bilo jih je še polno. ko sem jih brala sem jokala. punce so bile tako nesramne, pisale so mi, da če se nebom ubila sama, me bojo one in podobne. potem mi je na telefonu zazvonilo, da je tweetal Justin. pogledala sem in pisalo je: why all this hate to Selly? nothing is her fault. stop. 
takrat sem se čisto malo nasmehnila. ugasnila sem računalnik in šla spat. vem. veliko sem spala, ampak bila sem res utrujena. naslednji dan sem, ko sem se zbudila pogledala na telefon. nič novega. tako je bilo tri dni. pogovarjala sem se le s Harryjem in to je bilo to. tako sem preganjala dolgčas. Justina sem pogrešala bolj kot kogarkoli, kadarkoli. 

*JUSTINOVO RAZMIŠLJANJE*

bilo je prazno. konec. Selly je zapolnila tisto praznino v srcu. če je ni bilo zraven, je bilo moje življenje brez pomena. spomniti se moram nečesa, s čimer bi jo dobil nazaj. ves čas sem samo jokal. mogoče se sliši butasto, ker sem fant in to naj mi ne bi počeli ali kaj, ampak jaz sem. Selly nisem videl že skoraj en teden in nisem več zdržal. tri dni skupaj sem bil doma in končno sem se odločil, da grem malo ven. 

*konec Justinovega razmišljanja*

spet sem hotela v mesto. preoblekla sem se in šla. hotela sem si kupiti sladoled in šla sem do stojnice kjer ga prodajajo. potem sem na drugi strani plaže ali mesta ali nekaj vmes videla tisto kapuco in kapo. Justin. NE! hitro sem stopila iz vrste za sladoled in tekla stran. tekla sem in bila sem čisto zadihana. spotaknila sem se in padla. potem je nekdo hitro prišel do mene, me prijel za roki in me pobral. potem sem ga pogledala. kapuca in kapa. na obrazu je imel očala. 

''are you okay?'' je zaskrbljeno ampak mirno vprašal. pokimala sem. gledala sem v tla in hitro obrisala tiste solze, ki so mi pritekle. 

''do you want some...''

''no, I'm going home.'' 

''Selly. why are you so inaccessible?''

''because I don't want to talk to you.'' 

''but I really don't know what I did wrong. how can I prove you I didn't kiss Selena?'' je rekel s hripavim glasom. spustil je solzo. pogledal je v nebo, posmrkal in si jo obrisal. 

''bye, Justin.'' prijel se je za glavo in zdaj resno zajokal. jaz sem šla naprej in naredila isto.



Ni komentarjev:

Objavite komentar