četrtek, 7. november 2013

41.del

Justin je odšel in v sobo sta prišla oči in Sam. vprašala sem ju, kdaj grem lahko domov in rekla sta, da še ne vesta. gledala sta me kot popolna bedaka, ki nista imela kaj za reči. res mi ni bilo do ničesar. prosila sem ju, če gresta lahko ven, ker bi rada spala in šla sta. zaspala sem. ko sem se zbudila je ob meni stala bolniška sestra in rekla,da če bo vse po sreči bom že danes lahko šla domov.

''what was wrong anyway? and what did you do to make me feel better?'' 

''you were on drugs.'' 

''what? are you crazy or what? I didn't eat any drugs! I have never even try drugs!''

''calm down. It was not like a real drug. It was just something which made you feel bad. I guess you ate something. wrong food or I don't know what. we gave you some medicines and you'll have to eat it two days to feel better. and you can go home today.''

''okay. I really didn't..''

''it's not your fault.'' me je prekinila in šla ven. potem je notri prišel Justin z bombonjero. 

''hey babe, heard the good news?'' je rekel z nasmeškom, mi dal bombonjero in me poljubil.

''awww thanks'' sem se nasmehnila.

''yeah, I can go home today. did you heard what happened?'' 

''were you...really on drugs?'' me je vprašal. zavila sem z očmi. 

''Selly that's not good for you. you know I love you and I couldn't handle if something would ever happen to you.'' 

''Justin!'' sem ga prekinila.

''what? I'm serious!''

''me too! I didn't take drugs! someone put them in my food.''

''what? are you sure?'' prijela sem se za glavo. objel me je.

''no. I'm sorry. I believe you.'' 

potem mi je pomagal vstati, da bi me odpeljal domov. poljubil me je, potem pa sva šla do avta. notri je čakal Sam. usedla sem se zadaj in Justin zraven mene. prišli smo domov in Justin je ostal pri nas.

''can you stay here till tomorrow, please?'' sem ga potiho vprašala, ko sva skupaj ležala na postelji. 

''yeah, sure, I'd love to.'' je rekel in me poljubil. glavo sem imela na njegovih prsih in on me je božal po laseh. zaprla sem oči in čisto odmislila vse misli.

''feel that heart?'' je vprašal.

''this heart beats only for you.'' nasmehnila sem se in potem me je poljubil.

''why do you even want to kiss with me, now when you saw me throw up?'' sem bolj povedala kot vprašala in glavo vrnila na mesto, kjer je bila prej.

''oh gosh Selly'' je rekel in začela sva se smejati. potem mi je obrnil glavo in me vsaj petkrat poljubil in pri enem vmes z jezikom šel vse na okoli.

''see?'' je rekel in spet sva se smejala. 

''I love you. even when you throw up.'' je rekel v smehu.

''I wouldn't kiss you if you'd throw up.'' sem se v hecu 'zgražala'

''just kidding. I love you too.''  sem rekla. potem me je stisnil in, ko sem hotela vstati me ni izpustil, temveč stisnil še bolj.

''don't go anywhere'' 

''okay'' sem rekla in bila še vedno v njegovem objemu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar