petek, 15. november 2013

44.del

prijavila sva se na twittcam in pritisnila start a video conversation. povezalo naju je z eno od Belieberk. ko naju je videla, je začela skakati, jokati, se smejati in videti je bila tako srečna. začela je kazati srčke z rokami in govoriti, da naju ima rada.

''oh, I know this feeling, honey.'' sem ji rekla in naredila tisti žalostno-nasmejan obraz.

''oh my God Selly, I love you so freaking much. I'm jealous at you but if you make my idol happy, you make me happy and that's why you're my second favourite person on the world.'' je rekla, se smejala in jokala. z Jusom sva se spogledala in oba rekla awww.

''don't cry sweety, you can see us now. go, take a picture and I don't know what.'' je rekel in se nasmehnil.

''Justin, you don't know the feeling when you meet the best idol on the world. go sweety. cry. cry a river. those are tears of joy.'' 

začela se je še bolj jokati in se smejati. Justin me je pogledal in se mi nasmehnil. videlo se mu je, da me je hotel poljubiti, ampak nisem hotela pred Belieberko, ker vem kako hitro postaneš ljubosumen na Justinova dekleta.

''go ahead. please. kiss you two, for me? I won't get jealous...if he's happy, I'm happy.'' pogledala sva jo in se začela smejati.

''kiss alreadyyyy!'' je smeje rekla. Justin me je pogledal, prijel za glavo in me v smehu poljubil. 

''awwww...you two are like...Justin, this is my favourite girl of yours. I swear.'' nasmehnila sem se. bila sem tako srečna. Justin jo je pogledal in se ji nasmehnil. 

''thank you so much. this means so much to me...or us..I think us...'' je rekel in me pogledal. 

''us.'' sem hitro rekla. nazaj je pogledal v računalnik. 

''us. she really got the minimum of hate.'' 

''oh God, why would she even get hate?'' 

''I don't know. I mean...she's the best, isn't she?'' 

''yes, she is.'' Justin me je pogledal in nasmehnila sem se mu. 

''hey, we have to go to see other Beliebers, okay? you're the best.'' 

''omg, yes, sure. I love you two.'' 

''I love you'' sem rekla in ji poslala lupčka.

''have fuuun! byee'' je rekel Justin in prekinil. spet me je poljubil. new conversation. na vezo sva dobila nekega Boybelieberja, ki je bil takoooo prijazen. tudi on je spustil solze. slikal naju je.

''oh gosh Justin? is that really you? and Selly? oh my God.'' je bil presrečen.

''yup...that's us!'' 

''hey there!'' sem ga pozdravila. 

''oh gosh, Selly, you're even prettier live. you're my  celebrity crush from the day I heard of you'' 

''oh gosh, thank you so much.'' sem rekla in se nasmehnila. 

''I can't believe it. I really met you two?''

pokimala sva. začel je še bolj jokati. slikal naju je in malo smo na hitro poklepetali, potem pa sva morala prekiniti, da sva se povezala še z drugimi Belieberji. imela sva še ne vem koliko pogovorov, ko sva postala lačna. Justin je na twitter napisal, da je za danes konec s twittcamom in, da se oprošča vsem Belieberjem, ki niso danes prišli na vrsto. potem sva šla v kuhinjo, da bi skuhala kosilo. ko sva hodila po stopnicah, je že dišalo po obilnem kosilu, a vse je bilo tiho. vstopila sva v notri, kjer so sedeli Pattie, Ryan, Chaz, JEREMY, JAZZY IN JAXON!!!! OMGGGGGGG

''SURPRISEEEEE!!'' so zavpili vsi na enkrat. 

''DAD!! JAZZY!! JAXON!! when did you guys come?'' je rekel in jih objel.

''20 or 30 minutes ago. I heard you've got a new girlfriend, of course I wanted to meet her!'' 

vstal je in mi hotel podati roko, da bi se spoznala, jaz pa sem ga objela. 

''oh my God, I finally met you!'' 

''same here! media says Justin's very happy with you.''

''I am dad. I really am.'' je rekel Justin, prišel bližje nama in mi položil roko na hrbet. nasmehnil se je. 

''Jazzy, Jaxon! how are you two? ohhh come here'' je rekel in objel mala dva. 

''Justin, who's this?'' je vprašala Jazzy in pokazala name.

''this is Selly. you like her?'' 

''yeah, I like her. is she like your girlfriend?'' 

Justin jo je pogledal in se ji nasmehnil.

''yes, she is like my girlfriend.'' to je rekel tako lepoo. upala sem, da me bo imela rada.

''hi Selly....'' je rekla in me objela okrog nog, saj višja ni bila. sklonila sem se in ji vrnila objem.

''hey Jazzy...I've always wanted to meet you.'' potem je prišel še Jaxon in rekel:

''me too, me too!'' in objela sem še njega. potem sem se usedla med Jaxonom in Justinom, poleg Justina pa je sedela Jazzy. zraven Jazzy je sedel Jeremy, zraven njega Ryan, Chaz in potem še Pattie. Pattie nam je na krožnike naložila kosilo in začeli smo jesti in se pogovarjati. Jeremy me je hotel bolje spoznati, zato sem bila glavna tema spet jaz. poskušala sem ne gledati Chaza. 
Justin je pod mizo naredil to:
http://24.media.tumblr.com/f35b7ed0cb60499fa18ba53a6b07e411/tumblr_mvt1plJNqC1s2szuho2_500.gif

cel čas smo se smejali in Jaxon je cel čas packal. ko smo končali z jedjo, sem šla na wc. ravno sem si umivala roke, ko je notri prišel Justin. prijel je mojo roko in mi jo dal za njegov vrat.

''they love you so so so much, Selly. Jazzy adores you. when you left to go to the bathroom, she told me you have so pretty hair, eyes and smile and she said you're kind too.''

smehljala sem se in Justin tudi. potem me je poljubil in, ko je končal, me je objel. potem sva šla nazaj dol in odločili smo se, da bomo gledali film. izbrali smo komedijo, za katero ne vem več naslova. smejali smo se in se imeli najboljše. Chaz me je še vedno gledal. film je trajal dve uri in potem je Pattie skuhala kavico, ki sta jo pila samo ona in Jeremy. Justin je rekel, naj gremo vsi v njegovo sobo (Jazzy, Jaxon, Chaz, Ryan, jaz) in strinjali smo se. vsi, razen Chaza. on je rekel, da je zmenjen, da gre ven s prijatelji. mhm, sigurno ja. igrali smo se karte. Jazzy je bila z mano, Jaxon z Justinom, Ryan pa je bil sam. ves čas sem imela slabo vest. pogledala sem skozi okno v sobi in videla Chaza, ki je zunaj ves žalosten in sam igral košarko. res si želim, da bi bila prijatelja, ampak on hoče več, tega pa jaz nisem hotela. 

''Justin?'' sem rekla med igranjem.

''yeah?'' 

''Chaz is all alone there.  he wants to be with us but he doesen't want to bother or I don't know what... could you please....''

''yeah. okay.'' me je prekinil in se mi nasmehnil. ko je vstal in šel proti oknu, mi je na hitro pritisnil lupčka na čelo. potem je odprl vrata na teraso, stopil ven in zaklical.

''HEY Chaz! we're playing cards, wanna come?'' Chaz ga je pogledal, vrgel žogo, da se je odbila ob tla in pritekel gor. usedel se je zraven Ryana in bila sta skupaj. igrali smo zelo dolgo in Jaxon  je moral na stranišče. hotel je, da sem šla z njim in šla sem. ko si je Jaxon že umil roke, so se odprla vrata kopalnice in notri je prišel Chaz. Jaxon je stekel ven iz kopalnice.

''Chaz! what are you doing here?'' sem ga šepetaje nadrla.

''Selly, I really wanna be friends with you. will you please accept my apology and start over with me?'' 

''you just..read my minds'' sem rekla in se nasmehnila.

''yeah. sure. apology accepted. past is past.'' 

''thank you.'' 

''no problem. now go to the kitchen and bring us juice and I'll go upstairs to Justin's room. I don't want him to worry...''

''about us? yeah okay. I get it.'' je rekel in pokimal z tem pogledom: http://media.tumblr.com/be0abd5db0d663beaaf7aba6bdc3a054/tumblr_mn3aa8UCA01rk3a6so1_400.gif (upam da razumeš :/ )

šla sem gor in se usedla poleg Jazzy. čez dve minuti je gor prišel Chaz z sokom in kozarčki. natočili smo si sok in še naprej igrali karte. potem je bila ura že toliko, da sta morala Jazzy in Jaxon spat, Ryan in Chaz pa sta tudi šla iz sobe.
















Ni komentarjev:

Objavite komentar