torek, 12. november 2013

42.del

tako sva ležala in se pogovarjala pozno v noč. potem sva bila malo tiho in po nekem času se je Justin začel smehljati.

''what?'' sem ga vprašala.

''memories'' je rekel in me z nasmeškom pogledal.

''yeah? which?'' sem se nasmehnila.

''remember the first day we met? you cried so so so much.''

''Justin, you don't know what it is to meet a person that you have always wanted to meet.''

''yeah, I kinda know.''

''then who did you always want to meet?''

''love of my life. the girl who will always support me, love me, go thru all with me, never give up on me and will stay with me forever. I think I finally found that girl. no I don't think. I know.''

objela sem ga in vrnil mi je objem.

''wait... you really think it'syou, right?'' 

spustila sem ga, se umaknila in ga pogledala?

''just kidding, of course it's you.'' je rekel in me z nežnim nasmeškom spet objel. 

''oh gosh, you scared the shit out of me.'' 

''I'm sorry'' je rekel in me še bolj objel. potem sva bila nekaj časa tiho.

''remember when I took you to a dinner?'' je rekel in se spet začel smejati.

''the best night of my life.''

''yeah...also mine.'' 

''and then the beach...and when you hugged me...I was so happy.''

''me too. believe me. I liked you when I saw you the first and that dinner and beach made me fall in love with you.''

je rekel in me poljubil. spet sva bila tiho, ko je rekel:

''I know what you're thinking.''

''what?'' 

''you are wondering if I ever loved Selena so much, right?'' 

to je bilo res in zato sem bila tiho.

''I didn't. never. I swear.''  je povedal in se mi nasmehnil. upala sem, da je bilo to res. stisnila sva se. potem sem zaprla oči in že napol zaspala.

''night, shawty.'' je zašepetal in mislil, da ga nisem slišala. pobožal me je po laseh, jaz pa sem mu odgovorila.

''night, Juju.'' nasmehnila sem se in on se je meni. potem me je poljubil na glavo in zaspala sva.

ko sva se naslednje jutro zbudila, sva še nekaj časa ležala in se med tem odločala kaj bova za zajtrk. na koncu sva prišla do rešitve in ta je bila, da greva na sprehod do plaže po palačinke.
oblekla sva se in šla. medtem, ko sva hodila, sem ga vprašala:

''so...do you have anything in plan for today?''

''yeah...I actually have some interview and photo shooting for magazine and I thought you could go with me?''

''yeah, sure. either way I won't have anything to do...''

''okay. thanks.'' se je zahvalil in se nasmehnil. potem me je poljubil. hodila sva naprej in kmalu prišla do stojnice z palačinkami. vzela sva jih z nutello, plačala in se sprehodila ob morju, medtem pa jedla palačinke. pogovarjala sva se o vsem možnem. slikali so naju z vseh strani, a nama je bilo vseeno. ko sva pojedla palačinke, me je prijel za roko in začela sva teči proti mojem domu. rekel je naj oblečem tisto, kar mislim imeti na intervjuju. 

zanalašč sem se oblekla v to kar kaže na sliki (glej samo pulover, verižico, kapo, zamisli si še kavbojke), da bi bilo 'spodbudno'. poleg tega pa je to moj najljubši pulover. začelo se je oblačiti in močno je kazalo na dež, zato sem oblekla dolge rokave. ko sem bila oblečena, sem se pokazala Justinu. ta se je, ko je videl pulover nasmejal in me poljubil. potem me je prijel za roko in šla sva do njegove hiše. doma je bil samo Ryan in nekako sem bila bolj sproščena, ker Chaza ni bilo. šla sva v njegovo sobo. vzela sem računalnik, on pa se je medtem preoblekel                           v tole:


ko se je preoblekel, je rekel, da morava počasi iti.

''you look beautiful.'' je rekel nežno, z nasmeškom in me pogledal.

''so do you.'' sem odvrnila in mu vrnila nasmeh. počasi se mi je približal in me poljubil. potem sva šla. peljal naju je Ryan in z Justinom sva sedela na zadnjih sedežih avta. celo pot smo se vsi skupaj pogovarjali in smejali. potem smo prišli in Justin je rekel Ryanu, da bova šla nazaj peš. poslovili smo se in Ryan je odpeljal. prišla sva do studia in tam je bilo nekaj novinarjev. najprej je imel Justin fotografiranje in prvič sem videla, kako to zares zgleda. smejal se je in poziral. jaz sem stala za kamerami. ko je posnel nekaj fotografij, mi je z roko pokazal, naj pridem zraven njega. pogledali so me še snemalci in fotografi in se mi nasmehnili in rekli, naj pridem. šla sem do Justina in prižgala se je muzika. začela sva se smejati in pozirati in naredila sva milijon smešnih fotk. potem so nama povedali, da se bo začel intervju in da bo potekal v živo, zato naj bom jaz, ki sem prvič pred kamero čimbolj sproščena in da tako nič ne more iti narobe. Justin me je pogledal in se mi nasmehnil.

''don't worry. you're gonna be excellent.'' je  rekel, ker je videl da sem bila živčna. nasmehnila sem se mu in prijel me je za roko.

''when they call us, we'll go there and we'll smile and wave, okay?''

''yeah, okay.'' sem mu odvrnila in oddaja se je začela. voditeljica je začela o tem, kaj se je dogajalo v prejšnji oddaji, kaj se bo dogajalo danes in na koncu naju je napovedala:

''Let's say hello to....JUSTIN BIEBER AND HIS NEW GIRLFRIEND, SELLY!!!'' takrat je občinstvo začelo ploskati in vrata so se odprla. Justin me je pogledal z *you can do this* pogledom in šla sva. držeč se za roke sva šla po prostoru, obdanem s kamerami. smejala sva se, mahala in sprostila sem se. sploh me ni bilo tako strah, kot sem mislila, da me bo bilo. vedela sem, da je Justin zraven in takrat je bilo v redu. 

''hello lovebirds, welcome to our Show.''

''hi, it's nice to see you again. thanks.'' je rekel Justin, se nasmehnil in ji dal roko. naredila sem podobno. ne enako, da ne bi zgledala, kot da sem debil. potem sva se usedla na rdeč kavč za dva, voditeljica pa na manjši kavč za enega.

''my name is Zoe, by the way..we don't know eachother yet.'' mi je rekla in se mi nasmehnila, jaz pa sem ji pokimala in ji vrnila nasmeh. Justin me je prijel za roko. dala sem dol kapico, ker nisem hotela izpadit čudna ali kaj.

''oh, Selly, that's a nice sweater and uuu I love the necklace!'' je rekla in gledala pulover. bila je tako živahna.

''oh thank you!'' sem rekla in se še bolj sprostila. pogledala sem Justina, ki se je smejal.

''so, Justin, how does it feel when you have such a supporting girlfriend?''

nasmehnila sem se in pogledala Justina.

''It's the best. It really is. we have such a wonderful times together. and she actually knows everything about me.'' je rekel in vsi smo se začeli smejati. 

''describe your feelings to us, please.'' 

''oh, of course. she's a beautiful person. not just on the outside, but in the inside too. she completes me and we're just the same. everything I like to do, she likes to do or the other way. we always laugh and things. we talk about... I actually tell her everything and she speak a lot so I think she tells me everything.'' 

je rekel in spet je bila polna dvorana smeha.

''beside, she's super cute in those dresses she wears all the time'' 

''Justin!'' sem rekla in se začela smejati.

http://25.media.tumblr.com/467c3c09db8ae391dfc3d9082e82c6e7/tumblr_mw4zkrCA4C1skb2ovo2_500.gif
''I love her.'' je rekel z nasmeškom, ko smo se nehali smejati.

''I love you too.'' sem mu odvrnila. vsi v dvorani so bili like: awwww.

potem smo se še nekaj časa pogovarjali, ko je potekla ena ura oddaje. z Justinom sva se poslovila in šla. hodila sva po temi, saj je blo že dosti pozno.

''you were great, you did it! first show of all'' je rekel in se nasmehnil. 

''thanks.'' sem mu rekla z nasmeškom.

''first of all?'' sem rekla in ga čudno, z nasmehom pogledala.

''ohh, Selly... this was not the only one. you were so awesome, I can't let you hide it!'' je rekel.

bila sva tiho in se smehljala. potem me je prijel za roko in ustavil držal me je za glavo in poljubil. to je trajalo tako dolgo in bilo je tako lepo. potem me je prijel za roko in hodila sva naprej.





Ni komentarjev:

Objavite komentar