torek, 12. november 2013

43.del

''you embarrassed me when you said I look cute''

''oh, pleasee... everyone thinks you're cute.''

''even if everyone would -which will never happen- you didn't have to say that..''

ustavil se je in se obrnil prosti meni.

''yes, I had to.'' je rekel in me z roko razčesaval lase. ''because you're the most beautiful girl I have ever met.'' 

potem se je spet obrnil naprej in spet sva začela hodit. 

''no, I'm not.'' 

''than who is more beautiful?'' 

''all of them?'' 

''example?'' 

''well, Selena is so much prettier than me.''

''that's what you think, because it's normal. you don't see yourself as I see you, that's why you think she's prettier than you, but that's not even near to the thruth. I think you're prettier, Ryan thinks you're prettier, mum does, Cha...''

''stop talking about Chaz. I don't care what he thinks about me anymore.''

''and I don't care what anyone thinks about Selena anymore. neither what others think of you. if they like you, that's great, if they don't like you- their problem. I love YOU and that's the point of all.'' 

''okay.. I love you too.'' 

''so stop talking about Selena?''

''stop talking about Chaz?'' 

http://25.media.tumblr.com/80c0bf3ac5aa6fa9c72d0297bfc8018d/tumblr_muzhl50yGe1ssq7ufo2_250.gif

glavo sem naslonila na njegovo ramo in hodila sva naprej.

''so, do you wanna sleep at my house today?'' 

''yeah, sure.'' hodila sva in končno prišla do Justinove hiše. vstopila sva noter in pogledala, če je kdo doma. bila je samo Pattie, ki se je ravno odpravljala.

''hey mom, Selly's gonna stay here tonight, is that okay?'' 

''oh babies, you really don't have to ask me that. she can come whenever  she wants. you're always welcome Selly.''

je rekla in me prijela za brado.

''thanks Pattie. you're the best.''

''oh, no problem sweety.'' je odvrnila in me objela. potem se je poslovila in šla.

''your mom is the best mom you could ever emagine.'' sem rekla Justinu, ko je Pattie zaprla.

''WE could ever emagine.'' me je popravil. ''now she's your mom too. and yeah, she kinda is. I love her.''

nasmehnila sem se in ga objela. vedno sem oboževala njun odnos. potem sva šla v njegovo sobo in zaprla vrata. ulegel se je na posteljo in jaz nad njega. začela sem mu dajati majhne poljubčke in on mi jih je vračal. z roko mi je šel toliko pod majico, da me je lahko pobožal po boku. potem me je vprašujoče pogledal.

''please?'' je rekel upajoče. nekaj časa sem bila tiho potem pa sem na rahlo pokimala.

''okay.'' sem zašepetala in naslonila svoje čelo na njegovega. na hitro me je poljubil in rekel:

''don't be scared, okay?'' 

rahlo sem odkimala, se malo nasmehnila in rekla:

''I'm not.''

vrnil mi je nasmeh in slekel mi je majico. potem naju je prekucnil tako, da je zdaj on ležal nad mano. prijela sem mu majico in mu jo potegnila dol. potem je odpel modrček. potem sva slekla še ostale stvari in začelo se je. bilo je zelo počasi, in vse je delal previdno. bilo je v redu. ni me bilo strah ali neprijetno, nisem se bala. vmes me je poljubljal. ves čas me je božal in bil je zelo živčen. ko sva končala, je meni oblekel spodnje perilo in sebi spodnje hlače in me objel okrog boka.

''thank you.'' je rekel po nekaj minutah tišine. nasmehnila sem se.

''thank you'' sem rekla in poudarila you. potem sva zaspala. 

naslednje jutro sem se zbudila, ko je Justin že preoblečen sedel za mizo na računalniku. 

''morning.'' sem rekla in se pretegnila in naglas zehala in jamrala.

''morning Sleeping Beauty.'' je rekel in se nasmehnil. potem je postal spet resen.

''oh come onnn..''

''what is it?'' sem zazehala. nekaj časa je bil tiho.

http://25.media.tumblr.com/06b36f1ab740a7ad199896729e43b24d/tumblr_mj6guk74yo1qdi7yko5_r1_250.gif

''this shit  doesen't wanna load!'' je končno rekel in se začel smejat. potem je vstal in prišel do mene. naslonil se je na posteljo nad mano in me poljubil.

''morning babe.'' je rekel še enkrat in se nasmehnil. 

''I hope this will load, couse if it doesn't I'll throw the computer somewhere.'' se je spet smejal. potem je šel nazaj za računalnik. prišla sem za njim in pogledala kaj se mu nalaga.

''what are you doing?'' 

''ahh I just wanted to tweet something but that inter...oh here it goes.'' 

''wh-what did you tweet?''

hey there Beliebers! twittcam today with my Selly. ready? let's start. (glej sori, js ne vem kako se temu točno reče, ne vem kako to točno dela, ne vem kaj nevem nič, zato si izmišljujem vse o twittcamu in ne vem, če je prav haha)

''OH MY GOD JUSTIN, I always wanted to do this!'' 

''really? here's a chance'' je rekel in se nasmehnil. poljubila sem ga.






Ni komentarjev:

Objavite komentar