petek, 1. november 2013

36.del

zjutraj sva se zbudili pozno in oče je bil spet od doma, ker je pripravljal pogreb. danes pride nazaj domov Sam. komaj čakam, da ga spet vidim. z Jade sva si naredili zajtrk in ga pojedli ob televiziji. potem sva šli na sprehod, saj naju je moja stara soseda prosila, da odpeljeva njenega psa, ker je ona prestara in se komaj premika. šli sva po plaži in se pogovarjali. kmalu sva prišli nazaj in vrnili psa sosedi. potem sva šli noter in igrali človek ne jezi se. nato je nekdo pozvonil in šli sva odpret. bil je Sam.

''Saaaaammm'' sem zaklicala in ga objela. 

''hey Selly, are you okay? I wanted to visit you at the hospital but they didn't let me in and then I didn't know when you will come home...sorry, are you okay?'' 

''oh come on, don't worry about it. yeah I'm okay.''

''okay...oh hey Jade!'' je rekel. odzdravila mu je in potem smo šli noter. 

''Grandma's funeral is tommorow..''

''yeah, I heard. what a shame she died. oh, I'll miss her soo much..'' 

''me too..''  sem rekla in potem me je objel. najboljši brat na svetu. potem se nama je pridružil pri človeku ne jezi se. cel dan smo nekaj počeli in potem sva šli z Jade v mojo sobo in sva zaspali. ja, Jade se je odločila, da jo bomo na pogreb peljali kar mi in, da bo do takrat pri meni. naslednji dan sva se mogli zbuditi prej, saj je bil pogreb že ob dvanajstih. z Jade sva se oblekli in si namazali malo make-upa potem pa smo morali iti. prišli smo na pokopališče kjer je stala cerkev. šli smo noter in imeli mašo. potem smo šli, da bi ji postavili kamen ali kakor koli se tistemu reče. spredaj smo hodili najbližji, potem pa manj, ko si  bil z mojo babico povezan, dlje v koloni si stal. hodili smo po tistem groznem pokopališču in končno prišli do mesta, kjer smo dali babici rože, venčke itd. potem smo se vsi razšli po pokopališču, da bi si izrekli sožalje in te stvari. do mene je prišlo toliko ljudi, da so stali kar v koloni. gledala sem v tla in se samo zahvaljevala in, če me je kdo objel sem mu objem vrnila. nisem hotela, da bi me videli objokano. Jade je stala zraven mene ampak je kar nekje rekla, da gre nekaj pogledat in je šla. še naprej sem gledala v tla in nekdo mi je ponudil roko, da bi mi rekel sožalje. roka je bila polna tatujev, le kdo bi lahko bil, kajne? 

*JUSTINOVO RAZMIŠLJANJE*

prišel sem do nje in namignil Jade, naj gre stran. Selly je gledala v tla in bila žalostna. nikogar ni hotela pogledati. ponudil sem ji roko in predvideval, da me bo po tatujih prepoznala. pogledala me je.
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m8dxc1H5Fj1rquzl0o1_500.gif
bila je tako lepa.

''Selly, I'm so sorry. why didn't you tell me she died?'' sem jo vprašal.

''I...'' je začla. ''I didn't think you'd care..'' je rekla v solzah in zavzdihnila. pogledala je v tla, potem pa spet mene.

''of course I would.'' sem rekel. brez besed je čisto na rahlo pokimala, medtem pa je gledala v tla.

''oh, come here.'' sem rekel in jo objel. bila je stisnjena pri meni in jokala je. bil sem tako vesel, da sem jo imel spet pri sebi.

''will you be okay?'' sem jo vprašal.

''yeah...'' nisem hotel, da bi mislila, da jo 'napadam' ali kaj, zato sem se hotel odmakniti. mogoče se vam to sliši čudno, ampak zdaj je res nočem še bolj prizadeti. z rokami me je bolj objela kot prej.

''don't let me yet..'' je rekla in spet sem jo objel.

''I won't.'' sem odgovoril. še vedno je jokala. oh God. najprej tisto z mano, nesreča z avtom in še babica. I'm such an idiot. vedno mislim le nase in nikoli ne pomislim kaj druge okoli mene moti in kaj bi bilo dobro za njih. ne morem povedati kako jezen sem sam nase in kako žalosten, ker sem naredil to, kar sem naredil. kak idiot. če bi gledal film, v katerem bi se dogajalo to, kar se dogaja zdaj, bi začel govoriti, da je fant, ki je to storil največji bedak na svetu, v resnici pa sem ta bedak jaz. objel sem jo še močneje.

''I missed you.'' je potiho zahlipala.

''I missed you too.'' 

''why didn't you text me?'' 

''I thought you were angry at me and...'' 

''I was.'' me je prekinila. ''but that's just the reason why you should text me..'' 

''I kn... I suck at this things.'' sem ji odgovoril in takrat sem se odmaknil od nje.

''no... you don't'' nekaj časa sem jo gledal in ona je še vedno v solzah gledala mene.

''I suck at everything. texts... friendship...'' sem počasi našteval. ''love...'' sem še rekel in se ji na rahlo nasmehnil. 

''no you don't. you're great at love.'' je rekla in me hitro spet objela. vrnil sem ji objem in videl sem jo, da je spet spustila solze.

''oh, don't cry...please..'' sem rekel in ji obrisal solze. bil sem tiho in gledal sem jo.

''I'm so sorry for everything. could you..'' sem rekel počasi. ''please...forget that kiss? let's start over. please. I want you back.'' sem rekel in jo gledal. pogledala je v tla in po nekem času je čisto na rahlo pokimala in pogledala mene. objel sem jo in bil najbolj srečen človek na svetu.
potem sva šla na sprehod po grobovih in se pogovarjala. bilo je lepo. sijalo je sonce in midva sva hodila po travi mimo grobov (ja govorim o tistih grobovih ki so v Ameriki itd. ahhah). hotel sem jo poljubiti. in to tako, da bi nadomestilo za tisti teden, odkar sva se nazadnje poljubila. gledal sem jo z nasmehom in ona mene tudi. na vsake toliko časa sem se jo vsaj malo dotaknil z roko, če je že nisem mogel držati zanjo. potem sem se ustavil.

''please, be back with me. I told you I was sorry and I don't talk to Selena anymore. like... I'll never speak with her again, I promise. ''

''I don't.... I don't want you not to speak with her.''

''then what am I supposed to do to get you back?'' sem rekel obupno. nekaj časa je bila tiho.

''don't kiss her like I'm not enaugh.''

''you are enaugh. you are actually everything for me.''

''then why did you kiss her? Justin, everything would be alright if you wouldn't do that.''

''I know. but I already told you I'm sorry for many times. I really don't know what to do anymore, Selly. I am really sorry.''

''it's okay.'' bil sem presenečen.

''It is? are you sure?'' 

''you were right. it was just a kiss.''

''enaugh to brake you..''

''true. but you're here and you tried hard to apologize and I'm good with that now. I mean, if we're gonna fight for everything like this is...''

''there will be no things like this anymore, I promise.'' sem jo prekinil. zavzdihnil sem in jo pogledal. ''just... take me back. please.'' sem prosil in upal na najboljše... kar se je tudi zgodilo. pokimala mi je in dovolila, da sem jo poljubil. poljubljal sem jo takooo dolgo. na lestvici poljubljanja od 1-10 sva najbrž zlezla do 11. bil sem tako vesel, da sem se po nekem času začel smehljati in ona tudi.

''I love you so so so so so so so so so much.'' sem rekel. med tem sem jo objel, dvignil in vrtel. začela se je smejati. ko sem jo spustil nazaj je rekla:

''I love you too, Justin Drew Bieber.'' in se nasmehnila.





Ni komentarjev:

Objavite komentar