četrtek, 7. november 2013

40.del

ponoči sem začutila grozno bolečino v trebuhu. hotela sem se premakniti, a me je vse bolelo. imela sem neznosne krče. mislila sem, da bo zjutraj vse v redu in poskusila sem zaspati nazaj. ravno sem zaprla oči, ko me je močno zvilo v trebuhu. komaj sem se premaknila in prišla do kuhinje in hotela vzeti tableto. tam je bil Sam.

''hey, Sell, what's wrong?''

''ugh, my stomach hurts, my legs, arms, head hurts, I'm so sick...''

''should I call Justin?'' 

''no! no please, I don't want him to worry because it's nothing to worry about and I know him, he would wor...'' ustavila sem se in pogledala nekam pred sebe. 

''oh no. I know that face. you're gonna throw up, right?'' 

''hell yeah!'' sem mu hitro odgovorila in stekla v kopalnico. pokleknila sem, odprla wc, se nagnila in začela bruhati. za mano je prišel Sam, ki se je pogovarjal po telefonu. klical je Justina. končala sem in se normalno usedla na tla. kmalu je pozvonilo in Sam je šel odpret. ko sta pritekla nazaj v kopalnico sem spet začela bruhati. Justin je pokleknil in in mi prijel lase. držal me je za hrbet. ko sem končala, sem vstala, da bi si umila usta in roke. še vedno me je vse bolelo. bila sem naslonjena na umivalnik in Justin je vstal. spet mi je prijel lase, da jih ne bi zmočila, jaz pa sem umila usta. potem se mi je ulila kri iz nosa. 

''SELLY!! WHAT DID YOU DO??'' se je ustrašil Justin. vzel je brisačo in mi jo držal pod nos. pogledala sem Sama.

''I told you not to call him.'' potem pa...črno.

*JUSTINOVO RAZMIŠLJANJE*

sredi noči me je klical Sam, naj hitro pridem do njihove hiše, saj se nekaj dogaja s Selly. seveda sem se takoj preoblekel in hitro tekel do njene hiše. prišel sem, pozvonil in Sam mi je odprl vrata. tekla sva do kopalnice in Selly je bruhala. pokleknil sem k njej in premišljeval, kaj bi to lahko bilo. potem ji je začela teči kri iz nosa in tako sem se prestrašil. prijel sem brisačo in ji jo pomagal držati. Samu je rekla še nekaj, za kar nisem prepričan kaj je mislila. potem je padla, kot bi bila mrtva. 

''WE'VE GOT TO GET HER IN THE HOSPITAL!'' sem naglas rekel.
prijel sem jo v naročje in jo nesel do Samovega avta. Sam se je zadržal. stopil sem ven iz avta in jezno zaklical:

''WHERE THE FUCK ARE YOU, HURRY UP, I DON'T WANT HER TO DIE!!!''

potem je prišel in za njim je tekel Sellyin oči. vžgal je avto in peljali smo se čim hitreje. 

''sorry, I didn't mean that, man..'' sem mu rekel.

''no, no, It's okay, bro...I understand.'' je rekel in vozil naprej. prišli smo do bolnice in Selly prepustili bolniškim sestram. mi trije smo se usedli v čakalnico. čakali smo do jutra in takrat je prišla sestra in nam sporočila, da se je Selly zbudila. 

''you go first.'' je rekel Sam. 

''okay, thanks.'' sem odgovoril in stopil v sobo. tam je ležala Selly in izgledala je kot, da bi bila na pol mrtva.

''oh god Selly, are you okay?'' sem vprašal in jo prijel za roko. nič ni odgovorila. 

''you shouldn't come.'' je rekla in bil sem začuden. usedel sem se na stol poleg postelje.

''wh..why not?'' sem zajecljal.

''because I knew you would worry and I don't want you to worry about me.'' 

''you know I'm always worried about you and please, stop thinking that you're not important, cause you are. you're all that matters to me. (to ni mišjleno kot besedilo iz pesmi, ker pišem v tistem času, ko še ni bilo Heartbreaker komadov.) ''

''you shouldn't worry. I will...I will get better! you shouldn't take me here! I'm here for the second time IN A MONTH! ''

''I know. and once it was because of me, that's why I am worried even more. and it was right to take you here, to see what's happening to you.'' 

''take me home please.'' je zašepetala in zaprla oči. takrat sem jo objel.

''I will. when you get better, okay?'' 

''okay.'' 

''I love you so so so much.'' 

''I love you too.'' nasmehnil sem se ji.

''I should go now, Sam and your dad want to see how you're doing.'' 

''okay.'' je rekla. pritisnil sem ji lupčka na čelo in šel.

*konec Justinovega razmišljanja*











Ni komentarjev:

Objavite komentar