ponedeljek, 4. november 2013

38.del

potem se mi je ulegel na trebuh in je zaspal. kmalu sem zaspala tudi jaz, saj sem bila zelo utrujena. ko sem se naslednje jutro zbudila, ga ni bilo več v postelji. zavohala sem jajca (upam,da ne boš narobe razumela). šla sem dol v kuhinjo in tam nam je Justin delal zajtrk. objela sem ga okoli pasu, od zadaj, da ga nisem preveč zmotila. 

''oh, morning shawty!'' me je pozdravil. obrnil se je toliko, da me je na hitro poljubil in potem delal naprej. 

''morning'' sem ga pozdravila nazaj.

''will you call your dad and Sam to come for our breakfast?''

''yeah, sure.'' sem rekla in se mu nasmehnila.

''okay, thanks babe'' je rekel in potem med kuhanjem rekel ''perfect!'' ker so se mu jajca ravno prav zapekla.

''hey Selly, when we eat our breakfast, we'll go to my house, okay?'' 

''okay, can't wait to see Pattie and Ryan again...'' takrat sem se ustavila in Justina čudno pogledala.

''what is it?'' me je opazil in vprašal.

''aren't you mad with Chaz? and you're taking me there?'' 

''yeah...I don't know if they're home...and beside, I trust you.'' je rekel in se nasmehnil.

''I love you so so so much'' sem rekla z nasmehom. poljubil me je. potem sem šla po Sama in očija in skupaj smo se usedli za mizo. Justin je skuhal še kavo za očija, saj nam ostalim ni dišala. oči je kot vedno med zajtrkom bral časopis, ampak je bil vseeno prisoten. nekaj smo se pogovarjali potem pa je oči kar naenkrat prekinil.

''who-ho-hoa! fans are gonna go crazy!'' pogledala sem najprej Justina in potem očija.

''what is it dad?'' sem ga vprašala in pokazal je časopis. tam je bila slika, na kateri sva bila midva z Justinom v objemu in jaz sem jokala. zraven je pisalo:

DID BIEBER LOSE SOMEBODY? WOAW HIS GIRLFRIEND IS VERY SAD!!!

we saw Justin Bieber on a funeral yesterday. we don't know who exactly died but we heard it was HIS GRANDMA!! we think Justin is very sad right now! Bieber, you have to tell us something!!!

in to je bilo vse. pizda. kako so ti ljudje glupi. mislim, nevem kaj se imajo za vtikati  IN NAREDITI POPOLNOMA IZMIŠLJENO IN NEUMNO ZGODBO. še enkrat sem pogledala Justina, ki je bil resen ampak vem, da je od znotraj norel od besa. glavo sem naslonila na roke. vstala sem in šla v sobo. Justin je stekel za mano. zaprl je vrata. ko je prišel noter je položil roke za vrat in zavzdihnil.

''I'm so sorry'' sem rekla in zahlipala. usedel se je zraven mene in mi položil roko na hrbet.

''nooo, why are you sorry?'' 

''it's all my fault, I shouldn't..''

''what? come on Selly! nothing's your fault!'' me je prekinil. 

''I told you to...''

''what? come to the funeral? no you didn't'' me je spet prekinil in me pobožal po hrbtu in se nasmehnil.  ''I came because Jade told me your grandma died and I had to come.'' je še rekel.

''and I found out it's not such a big problem...I mean, I'll write on twitter it was your funeral. right?''

pokimala sem in potem me je objel.

''don't worry, everything's gonna be alright.'' nasmehnila sem se. 

''let's go to my house now.'' 

''okay, I love you.''

''I love you more.''

''no you don't.'' nasmehnil se je in me poljubil. potem sem se preoblekla in šla sva do njegovega doma. prišla sva noter in nobenega ni bilo doma. šla sva v dnevno sobo in gledala film A Walk To Remember (ta film je njun najljubši in -govorim zase, kot tisto, ki piše zgodbo- to je najlepši film ever.)
jaz si nisem mogla kaj, da ne bi jokala, čeprav sem ta film že tolikokrat gledala. smejal se mi je.

''stop it!'' sem rekla in se smejala.

''nonono, hahahah, I'm crying too, see?'' je rekel in si obrisal 'solze', ki sploh niso bile ravno solze, ampak so se mu samo malo zarosile oči. potem me je objel in kmalu sva šla v njegovo sobo. tam je vzel svoj računalnik in mi ga dal. 

''do you want to write about the funeral to my fans?'' me je vprašal in se nasmehnil.

''yeah, of course.'' sem rekla, vzela računalnik in usedel se je zraven mene na posteljo. 

''Justin?''

''yeah?'' 

''why didn't you change your twitter password?''

''when? when we weren't together?'' je vprašal in pokimala sem.

''why would I? I mean... can't I trust you? would you ever do something for making me mad with you?''

''no of course I wouldn't! of course you can trust me but I thought we're not gonna be okay again...''

''yeah, but I knew.. I knew we're gonna be together again and forever this time. and I knew you wouldn't make me dissapointed.'' je rekel in se nasmehnil. poljubil me je. potem sem napisala tweet.

let me make something clear: it was not my but Selly's grandmas' funeral. don't worry about me and just forget everything! #MuchLove :)

pokazala sem Justinu in jezno me je pogledal. ustrašila sem se, kaj je narobe. potem je vzel računalnik in tweet spremenil v:

let me make something clear: it was not my but Selly's grandmas' funeral. stop worrying about me. send Selly tweets to make her happy because of you guys, please. I love you all. ♥

''that'll be okay!'' je rekel, se mi nasmehnil in me spet poljubil. v minuti je dobil na tisoče RT. potem se je odjavil in hotel prijaviti mene. vdiral je v moj twitter in probaval miljone gesel. smejala sem se mu in on se je tudi smejal. potem je probal: justinbieberissexyasfuck in samo pogledala sem. to je bil tisti pogled z odprtimi usti. pritisnil je enter in prišel notri. začel se je smejati kot ubrisan in potem začel odpisovati fanicam. odpisal je parim in se povsod podpisal. potem se je odjavil in začel si je spet podajati žogico. začela sem se smejati.

''wha-what's funny? I wanna laugh too'' se je zasmejal. 

''I don't know, you always do that with this ball when we're here at your house.'' nekaj časa me je samo gledal potem pa rekel.

''wanna play real basketball with me?'' 

''I'd love to!'' sem se zasmejala.

''let's go, I bet I'm better than you.''

''yeah, I bet that too.'' sem rekla in oba sva se smejala. potem sva šla na Justinovo dvorišče, kjer je bil tudi koš za košarko. on je šel še prej po žogo. ko je prihajal nazaj na dvorišče, je žogo vrtel na prstu.

''like I can't do that!'' sem rekla, mu vzela žogo in naredila isto. potem sva začela 'igrati'. tekla sva, si podajala žogo, jo metala na koš in se smejala. ko sem enkrat hotela vreči žogo v koš me je prijel od zadaj in me stisnil tako, da nisem mogla nič s žogo in sem jo spustila. potem me je spustil, prijel žogo in vrgel na koš. smejala sva se in kmalu je bil večer. šla sva noter, pogledala še en film in potem šla nazaj v sobo. ulegla sva se na posteljo in gledala skozi njegovo ogromno okno. videla sem čisto majhen utrinek. presenečeno sem vzdihnila in pogledala Justina, ki ga je tudi očitno videl.

''I wish Jelly lasts forever.'' je rekel, z zaprtimi očmi, z majhnim nasmeškom na obrazu. poljubila sem ga, nato pa sva zaspala.
















Ni komentarjev:

Objavite komentar