četrtek, 31. oktober 2013

35.del

hodila sva do doma in cel čas si je nekaj potiho pel.

''you can sing louder'' sem rekla v smehu.

''one day when the sky is falling I'll be standing right next to you, right next to you.'' je zapel. pogledala sem v tla. hodila sva naprej in prišla do mojega doma.

''well...I guess that's it...'' sem začela s tistim brezveznim poslavljanjem. 

''Selly I...''

''you have to go now, Justin.'' sem ga prekinila in gledala v tla. 

''please, let me finish.''

''no...please don't do it. it hurts to much.'' nekaj časa je bil tiho in me gledal. potem je pogledal v tla in rekel:

''yeah I got it. I was a jerk. but now you have to understand, I'm trying to get you back. can't you see?''

''Justin you know what you did wrong''

''yeah I know and that's the point. I want to apologize but you don't even listen to me!''

''but..''

''don't 'but' me, that kiss wasn't real...''

''yeah it was. I saw it you know? and it broke me. I though you loved me...'' začela sem jokati in Justin me je prekinil.

''I did loved you! and I still do. I...oh God.'' prijel se je za glavo in se malo pomiril. ''I loved you from the day we met and I still love you. ''

''I loved you before I met you'' sem rekla in se v joku začela smejati. tudi on se je smejal.

''see?'' je rekel in se nasmejal. ''we were ment to be.'' se je nasmehnil.

''what about Selena?'' sem vprašala. ''it still bothers me... no Justin! you had me! you could kiss me but you rather kissed Selena and now you tell me you love me? just go and do this to another girl.'' sem se kmalu razjezila.

''come on, Selly....'' je rekel, a sem šla prej v hišo in zaprla vrata. kako sem mogla biti zoprna ughhhh sovražim se. kakšna kuzla sem. spet sem jokala, ampak do zdaj sem že toliko prejokala, da je iz mene komaj še prišla kakšna solza. šla sem v kuhinjo in si vzela čips. potem sem šla v sobo, pojedla pol vrečke čipsa in bila na računalniku, potem pa sem zaspala.

naslednji dan me je že navsezgodaj zbudilo sonce. malo sem ležala v postelji in nisem razmišljala o čisto ničemer. imela sem prazno glavo. potem je v sobo prišel oče. pozdravil me je, potem pa rekel, da je babičin pogreb čez tri dni. pogledala sem, če imam črno obleko in imela sem jo.


ne vem koliko je bila primerna za pogreb, ampak bila mi je všeč, zato nisem kupila nove. poklicala me je Jade in me vprašala, če greva na plažo. bila sem za in hitro sem šla zbrat kopalke. izbrala sem te, čez pa sem imela oblečeno to:
                                                 (se opravičujem neredu slik.)

kmalu je pome prišla Jade z njenim skuterjem in šli sva na plažo. ko sva prišli tja, sva razpakirali brisače in ostale stvari, potem pa sva šli po Slushyje. (če ne veš, kaj so slushyji, imaš spodaj sliko.)

počasi sva jih spile, potem pa sva se odločili za sprehod po plaži. ko sva se sprehajali so naju obkrožili paparaci. spraševali so: where's Justin? are you two still together? why didn't he come with you? in tako naprej. žalostno sem se zagledala nekam v daljavo in premišljevala. potem me je Jade butnila in šli sva naprej in jih ignorirali. nekajkrat so naju še pofotografirali, potem pa so šli. par punc je prišlo do mene, da bi se jim podpisala in prosile so me naj jih omenim Justinu. delala sem se kot, da je vse v redu, zato sem se jim podpisala. potem sva z Jade šli naprej.

''are you okay?'' me je vprašala.

''yeah, I am. let's go swimming.''

''okay.'' je rekla in se mi nasmehnila. vrnila sem ji nasmeh, potem pa sva šli v vodo. tam sva bili zelo dolgo časa in pogovarjali sva se o vseh stvareh.

''Jade?'' sem jo vprašala.

''yes?'' 

''will you go to my grandmas' funeral with me?'' 

''oh, of course, why did you even ask, you know I'll go.''

''thanks.'' sem rekla in se ji nasmehnila. potem sva šli do najinih brisač in se ulegli na njih. bili sva v senci in brali revije. po nekem času je rekla:

''I need a dress for funeral. let's go shopping.'' in se mi nasmehnila.

''okay'' sem rekla in ji vrnila nasmeh. pobrali sva svoje stvari, šli do moje hiše in jih tam odložili. potem sva šli v trgovino in zelo dolgo iskali obleko za Jade. na koncu sem ji jaz izbrala to obleko in bila je zadovoljna.  

šli sva k meni domov in gledali televizijo. preklopili sva na ne vem kateri program in tam se je vrtel posnetek, na katerem sva bili midve z Jade, ko so naju ujeli paparaci na plaži. na posnetku sva imeli samo kopalke in zato je bilo kind of awkward. kmalu sva preklopili na drug program, kjer se je predvajal film. Jade se je na koncu filma odločila, da bo prespala pri meni. šli  sva v sobo in bili sva na računalniku. ura je bila že pozno, zato sva šli spat. 







Ni komentarjev:

Objavite komentar