petek, 25. oktober 2013

10.del

potem je Justin rekel, če bi rada šla domov. bilo je že tako pozno, da sem bila že zelo utrujena in hotela sem domov že zaradi Jade. to naj bi bil najin vikend, jaz pa sem tukaj z Justinom. počasi sva hodila domov in Justin se me je, najbrž zanalašč, vsake toliko časa z roko dotaknil moje. takrtat sem postala kar mehka..
počasi sva prišla do Jadine hiše. zelo me je bilo strah, da nikoli več ne bova šla skupaj ven, ker on nima moje telefonske številke, in jaz ne njegove. 
zdaj naprej se več ni veliko smejal. bil je resen. njegov nasmeh je čisto izginil. prišel je bližje meni in rekel:

''bye beautiful'' 

skoraj se je že obrnil, da bi šel, a še vedno me je gledal. ko je videl, da sem takoj, ko sem vedela, da bo šel postala žalostna, me je nežno prijel z rokami in me poljubil. nekaj časa sva bila tako, potem pa sem ga malo odrinila in rekla:

''Justin, we can't do that..''


''ohhhh...why?''

''Because, some Beliebers loved Jelena and they are gonna hate me because I would be instead of her, and the other Beliebers hated Jelena and they are gonna hate me like they hated Selena..''

''If they love me, they're gonna have to accept Jelly.'' (Justin + Selly, če ste vmes pozabili moje ime)

spet me je poljubil in zdaj sem vedela, da bo vse v redu.





Ni komentarjev:

Objavite komentar