petek, 25. oktober 2013

1.del

hejlaa jaz sem Selly, stara sem 17 let in čez 5 dni imam 18ko. že celo življenje živim v Kanadi in odkar je na sceni najboljši Justin Bieber sem najsrečnejši človek na vsem svetu saj živim le tri ulice stran od njega. že od vsega začetka ga spremljam in njegovo muziko poslušam ko sem žalostna, vesela,sama, s prijatelji, z bratom.. imam namreč samo enega brata Sama, ki je starejši od mene in sicer je star 20 let in zelo ga imam rada. zelo dolgo sem vsak dan prišla do Justinove hiše, vendar je bilo tam vedno polno oboževalk in varnostnikov, ki so me rinili stran, zato zadnje leto nisem več veliko tam saj me Jus tako ali tako ne bo opazil, poleg tega pa je še na turneji in pride šele čez nekaj dni. Imam najboljšo prijateljico Jade, ki ni ne Belieberka, ne oboževalka in ji je Justin hud le kot ‘tip’ ker ima mišice in je res lep v obraz. to je edina stvar v kateri sva drugačni. sva si kot sestri in ona mi vedno stoji ob strani. poznava se že od prvega razreda osnovne šole.  no še ostalo o mojem najbližjem krogu: mama in oče sta ločena, mama ima novega tipa in ne živi v Kanadi pač pa se je z njim že zelo dolgo nazaj preselila nevem kam v Anglijo. nikoli več je nočem videti, saj je rekla da naju s Samom noče več zase. moj oče je najboljši oče,ki si ga dekle lahko zaželi. zelo je miren in zelo naju ima rad. tudi vse moje prijatelje in prijateljice ima rad. vedno ima čas in me pelje kamor si zaželim in spotoma pobere še moje prijatelje, ko pa ga pokličem pa pride nazaj po nas in ga to prav veseli in to rad počne. zelo kul očeta in brata imam, a bi rada imela še kašno sestro ali še kakega brata saj nas je v družini res malo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar