sobota, 26. oktober 2013

18.del

Ponoči sem se zbudila ker me je bolel trebuh tako močno, da sem se komaj premikala. Justina sem nežno premaknila dol z mene, da bi šla dol v kuhinjo po kozarec vode. Justin se je zbudil.

''what's wrong?'' je vprašal.

''nothing, don't worry, go back to sleep''

''I can't if my shawty isn't okay''

''I'm fine, I promise.''

''But I can see. you can't even walk. does your stomack hurts?''

''yes..but it's okay..''

''No, it's not. Come here, I'll help you.'' prijel je mojo roko in jo dal okoli njegovega vratu. šla sva do kuhinje in tam me je dal na stol. preiskal je predale in v enem našel prvo pomoč in ostale zadeve. vzel je en aspirin in potem je poiskal še kozarec in mi notri natočil vodo. odvil mi je aspirin in mi ga dal v usta. usedel se je zraven mene in prijel kozarec v roke. pogledal me je in takoj se mu je na obrazu narisal nasmeh. kozarec mi je prislonil na usta in ga nagnil. pogoltnila sem tableto in Justin je rekel:

''Don't worry. everything's gonna be alright ai-ai-ai-aight, be alright ai-ai-ai-aight.'' mi je potihem zapel.

nasmehnila sem se mu in rekla:

''as long as you love me'' 

''always'' je odvrnil in se mi nasmehnil.



Ni komentarjev:

Objavite komentar