nedelja, 27. oktober 2013

26.del

zjutraj sem se zbudila in še vedno sem bila isto kot včeraj, ko sva zaspala. sploh se nisva premaknila. Justin je še spal in hotela sem, da bi se zbudil, zato sem se začela valjati po njem. zbudil se je, a še vedno je imel zaprte oči. začel se je smejati.

''stop it. I want to sleeeeep'' je potožil.

''ahhh, okay'' sem zavzdihnila. mislila sem, da je zaspal nazaj, zato sem se mislila preobleči. slekla sem si majico in hlače od včeraj in bila sem samo v modrcu in spodnjih hlačah. potem sem ga videla, kako me je gledal z popolnoma odprtimi očmi.

''oh, so now you're awake?'' sem se zasmejala.

''yeah, now I'm awake'' je rekel hitro in se smejal. šla sem do njega, ga pobožala po glavi, potem pa me je prijel za roke in potegnil k sebi in me poljubil.

''morning shawty'' je rekel s točno takšnim glasom in nasmehom, kot ju je imel, ko je bil mlajši. to je bilo takooo cute. 

''morning baby'' sem mu rekla in spet me je poljubil. potem sem nazaj vstala, da sem se preoblekla do konca. prišel je do mene in me objel.

''now I wanna eat'' je rekel medtem, ko mi je poljubil lase. 

''ya, me too. I'll make some breakfast okay?'' sem mu rekla.

''yeah, I'll change my chlothes till then...''

''naah, I'll wait for you to change and then we will make breakfast together, you naked if you want..''

začel se je smejat in jaz tudi. 

''I have an idea.''

''tell me.''

''let's go and make breakfast together. me only in my pants and you only in your underwear..''

zasmejala sem.

''okay, I'm in. YOLOO'' sem rekla in oba sva se začela smejati. potem je Justin slekel samo majico in imel je oblečene kopalke od včeraj. jaz pa sem slekla majico in kratke hlače in bila sem samo v črnem spodnjem perilu. lase sem imela še razmršene, saj se še nisem počesala. ko sva šla v kuhinjo je izgledalo kot, da sva prejšnjo noč..saj veš. spet sva se smejala. Justinu sem povedala, da znam kuhati ampak da v tem nisem mojstrica. 

''don't worry. I'll be your doctor and you'll be my nurse.'' je rekel in spet sem se nasmehnila. odločil se je za palačinke.

''eggs'' je zahteval in iz hladilnika sem mu podala jajca.(prosim ne me narobe razumet, tisto pride kasneje)
bilo je tako kot na neki operaciji v bolnišnici le, da sva midva kuhala.

''flower'' je rekel in dala sem mu moko.

''suggar. wait I can take you instead of suggar'' je rekel in zasmejala sva se. iz omarice z začimbami sem mu dala sladkor in tako je šlo naprej dokler nisva spekla palačink. palačinke je naredil v obliki srčkov namesto navadnih krogov. awwww I love him<3. potem nama jih je namazal z Nutello in nama jih zavil in pripravil na mizo. potem sva začela jesti. bile so takoooo zaniiiiiččč da ni bilo za nikamor hahaha.

''so, you like my pancakes?'' je rekel in se smejal, saj je vedel, da so bile zanič.

''nooo Justin, they are disgusting!'' sem rekla v smehu in tudi on se je še naprej smejal.

''I mean you really have to be talented to screw up pancakes'' sem rekla in še sva se smejala. režala sva se, če lahko tako rečem. 

''and you? you don't even know how to make it so shut up and enjoy the pancakes!'' je rekel. to je bilo res in to sva vedela oba. najprej sem bila tiho in mislil je, da sem mu zamerila. potem sva oba naenkrat bruhnila v smeh. pojedla sva tiste palačinke in potem splaknila z vodo. spet sva se objela.

''even if you can't make pancakes, I still love you.''

''yeah, same here.'' je odgovoril in spet sva se smejala.








Ni komentarjev:

Objavite komentar