petek, 25. oktober 2013

5.del

Ko sem prišla k Jade, me je pogledala.
''tell me everything''
ko sem ji vse povedala je bila tako vesela zame, da me je začela objemati in se z mano smejati. na telefonu sem dobila sporočilo, da je Justin nekaj objavil ( na telefonu imam tako naštimano, da mi vedno, ko Justin nekaj objavi pokaže). seveda sem šla takoj pogledat. pisalo je: ''met one of Beliebers today. hope i see her once again. #MuchLove :)''. spet se mi je spustila solza a sem jo hitro obrisala, ker mogoče ni mislil mene ampak katero drugo in nisem hotela biti vzvišena ali kaj. Pritisnila sem RT in FAVOURITE na njegovi objavi in bila sem med prvimi 100 RT. bila sem vesela ker sem bila prvič tako hitra. potem sem telefon odložila na mizo in z  Jade sva se šli človek ne jezi se. pri tej igri sem vedno zmagovala in Jade se je vedno razburjala ker sem ji tolikokrat zbila figurico nazaj na start. smejali sva se in videla je moje iskrice v očeh. nasmehnila se mi je in rekla: 
''come on..Justin makes you so happy. send him a tweet and maybe he will notice you. he wants to meet you again.'' 

''nooo, he will think I am crazy and too aggressive. he won't want to see me never again.''

''if you won't, i will do it from your phone'' 

dala sem ji lupčka na lička in ji rekla, da jo imam rada. potem sem napisala tweet: @justinbieber omg I love you so fucking much. today was the best day of my life. Thank you. ♥''

Upala sem na najboljše in z Jade sva se še naprej igrali človek ne jezi se. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar