nedelja, 27. oktober 2013

27.del

hotela sem pomiti za zajtrkom, Justin pa je hotel pomagati.

''no Jus, you made breakfast, I'll clean up'' sem rekla in mu dala lupčka na lička.

''you helped and it was disgusting, you know that. beside, everything is better with you, even if we have to work so hard.''

nasmehnil se mi je in seveda sem se mu jaz nazaj. tokrat je dal on meni lupčka. skupaj sva pomila posodo in potem se je Justin v dnevni sobi namestil na kavč, da bi gledal televizijo. 

''come. watch the TV with me'' je rekel in z roko udaril po kavču, tam kjer naj bi jaz sedela. 

''I'll join you later, I'll just go to get the newspapers outside okay?'' sem rekla in pokimal je. ko sem šla v naš nabiralnik po časopis, sem že na prvi strani zagledala naju z Justinom. zraven je pisalo:

IS THIS TRUE? JUSTIN IS CHEATING ON SELENA? READ MORE ON PAGE 7!

bila sem jezna, ker je pisalo, da Seleno vara, čeprav sta že nekaj časa JAVNO narazen. usedla sem se zraven Justina, ki je gledal serijo Friends. pokazala sem mu časopis in bil je takoo razburjen, da mi je časopis brez besed vrnil in jezno gledal v televizijo. obrnila sem na stran 7 in videla tako lepe slike. na njih sva bila midva z Justinom seveda in izbrali so tiste slike na katerih se najbolj smejiva. nasmehnila sem se in jih pokazala Justinu. pogledal me je in mi vrnil nasmeh. prebrala sem, da se novinarjem zdiva prikupnejši par kot Selena in Justin in ta stavek sem pokazala Jusu. takrat se je tako nasmejal, da je pokazal svoje zobe. potem se je nagnil k meni in me poljubil. med poljubljanjem sem časopis vrgla na tla in Justin se je spet ulegel nad mano. ustavil se je in me z njegovimi lepimi rjavimi očmi gledal. 

''why did you stopped? go on.'' sem rekla. nasmejal se je in me spet začel poljubljati.

''I love you, you know?'' pokimala sem in spet me je poljubil. zdaj je trajalo zelo dolgo in hotela sem, da se nikoli ne konča. 

''I brought my camera with me. we're gonna take some pictures and you're gonna paste it on your walls in room instead of my posters okay?'' je rekel.

''you know what we're gonna do?''

''tell me.''

''we're gonna take your posters off the wall and we will whitewash the wall. (=prebelila bova steno) then we will take some pictures and paste it in my room and then we're gonna print(=odtisnila bova) our hands on the places where there will be no pictures''

''yeah that sounds fun'' je rekel, se mi nasmehnil in me na hitro poljubil. 

šla sva v našo klet po barve za prebarvati steno. vzela sva belo, zeleno in na koncu sem našla svetlo vijolično in bila sem vesela, da smo jo imeli. potem sva šla v mojo sobo in lepo, ne da bi jih strgala, pobrala vse posterje s sten. odmaknila sva pohištvo in začela barvati. takrat sva bila seveda že oblečena, ne več v spodnjem perilu. barvala sva z malo debelejšimi čopiči, saj nisva imela tistega valarja, s katerim se v resnici barva. zato sva imela veliko dela, a nama je bilo vseeno saj sva bila skupaj in bilo je tako zabavno. med barvanjem sva naredila nekaj fotografij. bila sva popackana, zato so bile fotografije bolj zabavne. končno sva končala z belo barvo. šla sva ven iz sobe, da bi se še malo slikala in, da bi počakala, da bi se barva posušila. naredila sva več kot 200 slik, res jih je bilo ogromno. umila sva si barvo z obraza in šla sva k fotobobnarju. tam sva pustila fotoaparat, da bi nama razvil fotke. rekel je, da naj jutri prideva ponje. zahvalila sva se mu in šla domov. zdaj sva bila v dnevni sobi, saj je bila moja soba še v 'rasturju'. pohištvo je imela nekje na sredini in ne bi mogla spat. gledala sva film in kmalu ga je bilo konec.

''Justin!''

''what?'' se je ustrašil.

''you haven't sing to me since we're together. do it now!'' sem mu rekla.

''yeah, you'll have to pay for this!'' je rekel. našobil je ustnice in zaprl oči. izgledal je kot dojenček. bil je smešen. hitro sem mu pritisnila poljub in bil je res kratek, ker sem ga čimprej hotela slišati peti v živo. 

''that was like nothing! I am working harder to sing, you know?'' je rekel in takrat sem ga 'zares' poljubila. poljub je trajal dolgo in vmes se je smehljal.

''now that's what I wanted.''  je rekel in se smejal.

''you have to sing now'' sem rekla in začela sem se smejati. rekel je, da gre v mojo sobo po kitaro. awww še na kitaro mi bo igral. 

medtem, ko je hodil po stopnicah je že igral in pel. 

''one less lonely girl, one less lonely girl, one less lonely girl...''  omgggg v živo je bilo to takooo lepo slišati!! veliko lepše kakor na posnetkih na youtubu. zapel mi je do konca in potem je rekel naj pojem z njim. začel je igrati As long as you love me in skupaj sva pela. cel večer sva pela njegove pesmi in se zabavala. s kitaro v roki je bil tako lep..

http://31.media.tumblr.com/760b0e52d4a82de75e0f2e1d2acf0b7d/tumblr_mv6ulvucha1scu6sso1_250.gif

ko je bila ura deset zvečer, sva se odločila, da bova gledala še en film. prižgala sva televizijo in naslonila sem se k Justinu. kmalu sem zaspala, ker je bil film brezvezen. 




Ni komentarjev:

Objavite komentar