sobota, 26. oktober 2013

12.del

Zbudila sem se malo bolj pozno kot Jade. Ravno sem jo ujela, ko je pripravljala zajtrk za naju. delala je palačinke pri katerem jaz res nisem v pomoč, kvečjemu v škodo. zadnjič sem jih delala z Samom(bratom) in ena je ostala na vratih hladilnika. celo ostalo maso, ki mi je še ostala za palačinke sem ponesreči razlila po celi kuhinji in za nagrado je Sam vse pospravil. 

Jadey(tako jo včasih kličem) je spekla palačinke in seveda sva jih jedli z NUTELLOOOOO. Cel čas sem razmišljala o Justinu. Jade je to vedela. vprašala me je, če  se danes kaj dobiva, pa sem rekla, da ne ker naj bi to bil najin vikend in, da niti enega dneva še nisem preživela sama z njo. zato bova danes skupaj. 

(barvo pisave bom spremenila zato ker je ta roza že dolgočasna)

bila je vesela. šli sva v njeno sobo, da bi se zmenile kaj bova danes delali. dolgo se nisva zmislili in do takrat sva bili na računalniku. medtem sem premišljevala. z Justinom je do zdaj bilo vse popolno, kot v romantičnem filmu. bilo je tako lepo. kdo bi si mislil, da me bo moj idol, Justin Bieber poljubil na usta, FRANCOSKO, in rekel, da se bodo morali Belieberji sprijazniti z nama. ne vem, je s tem mislil, da sva zdaj par? da ga bom vsak dan videla, ga objela in se bova poljubila? no...upam da je to mislil.

JADINO RAZMIŠLANJE 

aww..kako je srečna. tako še nikoli ni bila. vedno je bila vesela punca, ampak zdaj se ji vidi, da živi sanje. jutri ima 18ko in mislila sem ji pripraviti ogromno presenečenje, ampak Justin me je prehitel. hotela sem jo spoznati z njim, da bi prišel k njej, ji zapel happy birthday song, jo objel in preživel dan z njo. ampak zdaj se moram spomniti česa drugega...

*konec jadinega razmišljanja*

Z Jade sva ostali kar doma, saj se nama nikamor ni dalo iti.

''Jade, Justin doesn't have my phone number, I don't have his, what if we end up here?''

''honeey, don't worry. you can send him twitter message. Don't worry, 'everything's gonna be alright' ''

''Thanks Jade. but I will wait for him to make the next step.''





Ni komentarjev:

Objavite komentar