torek, 29. oktober 2013

31.del

zbudila sva se zelo pozno. 

''hey'' je zašepetal in me pobožal po laseh. 

''hey'' sem mu odgovorila.

''please, let's go bowling today.'' je prosil in seveda sem bila za.

''yeah, sounds fun.'' sem rekla in potem me je poljubil. za zajtrk je bilo prepozno in do kosila nama še ni bilo. odločila sva se, da bova šla po bowlingu na pico. 
spet sem se oblekla tako, da se mi ne bi bilo treba zvečer preoblači. oblekla sem se v obleke na sliki in imela spuščene lase. Justin je bil oblečen tako, kot kaže na spodnji sliki. predlagal je, da s sabo vzameva Jade in Toma. rekla sem mu, da sem za, ampak, da nas mora biti vsaj šest, zato sem predlagala še Chaza in Ryana. nisem si mislila, da bo Justin še vedno imel zamero do Chaza. pogledal me je zelo resno.

''oh my God, seriously Justin? you don't trust me?'' sem rekla in se hotela že obrniti. prijel me je za ramo in me obrnil nazaj k njemu.

''no, no sorry. I trust you. I just got jealous again..''

''oh come on Justin! I don't like Chaz at all and you know that. And it doesen't seems like you trust me..''

''no, I  do. I really do trust you. I'm sorry.''

''how would you feel if I would be jealous at you and Jade?''

''what? why her? I don't like her at all!''

naredila sem mu tisti pogled *no a si premislil?* 

''oh..yeah I get it. sorry..'' je rekel zelo neumnim pogledom. začela sem se mu smejati. dvignila sem roke in mu jih položila na vrat. prijel jih je in me poljubil. 

''I'll invite Chaz and Ryan.. beside...they are my bestfriends.. right?'' je vprašal in smehljaje sem mu prikimala. 

''I'll invite Jade and Tom'' sem rekla. pomežiknil mi je in mi poljubil roko. vzela sva vsak svoj telefon in začela sva klicati. on je poklical Ryana in Chaza, jaz pa Jade in Toma. vsi so imeli čas in imeli smo šest igralcev. Justin je poklical še v bowling center in rezerviral stezo. 

''do you wanna go for a walk with me?''

''yeah, sure'' sem rekla. šla sva na sprehod čez obalo. ob 6.oo zvečer smo bili zmenjeni za bowling. ob pol šestih sva bila doma, vzela stvari, se obula in šla direktno v bowling center. Chaz in Ryan sta bila tam pred Jade in Tomom, ampak sta tudi onadva kmalu prišla. Chaz in Ryan sta me objela in, ko me je objel Chaz je Justin gledal v tla. pogledala sem ga in zavila z očmi. z usti, brez glasu mi je povedal:

''no, I'm totaly okay'' skomignil je z rameni. šla sem do njega in ga poljubila. takrat je v tla pogledal Chaz. Justin je hotel Chazu pokazati, da naj se ne vpleta, zato je začel z glavo spet migati povsod medtem, ko me je poljubljal. zavila sem z očmi in se smejala. Chaz je še naprej gledal v tla. potem sem objela Jade in Toma tudi. predstavila sem ju z Chazom in Ryanom potem pa smo šli na stezo. nekaj časa smo igrali in Jade je imela največ točk. Justin je bil videti nestrpen in nezbran. sploh ni mislil na igro in ni se zabaval. cel čas je nestrpno gledal naokoli. potem sem zaslišala znan glas. najprej se nisem mogla spomniti, saj glasu že nekaj časa nisem slišala. ime sem imela že na koncu jezika, ko je prišla izza vogala. Selena. z njeno družbo. Justin jo je resno pogledal. ona je s svojo družbo pela in plesala, na poti do bowling stezi. potem je zagledala Justina in ga z dvignjeno glavo gledala še naprej. bila sem živčna. pogledala sem Justina, ki takrat ni bil psihično prisoten pri meni in najini družbi. pustila sem ga na miru in šla metat kroglo, ker sem bila jaz na vrsti. Chaz in Ryan sta gledala najprej raztresenega Justina, potem jezno mene, Justina, spet mene in bila sta zmedena. 

''don't worry, guys. ignore him and play on.'' sem rekla in razočarana pogledala v tla. na vrsti je bil Justin, ki se tega ni zavedal.

''Justin..'' sem ga spomnila. še vedno je gledal Seleno in njeno družbo. 

''Justin!'' sem rekla glasneje in takrat me je končno pogledal.

''what? what is it?'' je vprašal zelo nesramno. 

''It's your turn.'' sem rekla na robu joka in zelo potiho. pogledala sem v tla. šel je mimo mene in vzel kuglo. zahlipala sem, ampak sem zadržala solze. Justin in tudi vsi drugi, smo opazili, da je bila Selena na vrsti takrat kot Justin. takrat se je v prostoru začela vrteti muzika Come and get it od Selene. začela sta tekmovati. prvo je vrgel Justin in zadel vse keglje. potem je vrgla Selena in tudi ona je podrla vse. na vrsti je bil Ryan. vzel je kroglo, a mu jo je takoj Justin vzel in jo vrgel on. spet je zadel strike. isto je naredila Selena. tako sta igrala še naprej in kmalu naj bi bila na vrsti jaz. naslonjena sem bila na mizo za sabo in gledala kaj bo storil. vzel je še eno kroglo in potem me je videl. 

''what are you gonna do, Justin?'' sem vprašala in samo gledal me je.

''are you gonna play? do it. I really don't mind.'' potem je prišel do mene in me močno poljubil. skoraj takoj sem se odrinila.

''don't...don't kiss me to make her jealous.'' sem potiho zahlipala in pogledala v tla. pogledal me je, potem pa šel mimo mene in me še brezskrbno butnil v ramo. še vedno sem bila naslonjena na mizo in spustila sem solzo. Jade mi jo je obrisala.

''come hunn, let's go.'' mi je rekla.

''yeah, okay. I'll just go to the bathroom and I'll be back in a sec.''

''okay.. and don't cry..he's not worth of it..''

''well, he actually is'' sem rekla in jokaje odvihrala v kopalnico. zaklenila sem se v wc in se jokala. ko sem si obrisala solze sem se odklenila in šla ven iz svoje kabine. potem sem ju zagledala. Selena je sedela na umivalnikih, Justin pa jo je poljubljal. solze so se mi izlile in tekla sem ven iz kopalnice.

''wait! Selly!'' sem še slišala za sabo. tekla sem ven iz bowling centra in zunaj je deževalo. vsi so tekli za mano. jokala sem se in deževalo je, zato nisem točno videla kje sem tekla. vsi so kričali za mano, da naj na ne vem kaj pazim, potem pa sem zagledala luči.









Ni komentarjev:

Objavite komentar