sobota, 26. oktober 2013

20.del

''I need to go now..'' je rekel žalostno, a hkrati z nasmeškom.

''You don't have to..'' sem ga poskušala zadržati.

''yeah, I do. I have to ask mum if she needs any help today. I'll see you later okay?''

''Okay.'' sem rekla žalostna. na hitro me je poljubil. hotela sem ga pospremiti do vhodnih vrat. pogledal je skozi okno.

''It'll be faster down here'' hotel je iti skozi okno a mu nisem pustila, čeprav ni bilo tako zelo visoko pa še spodaj je bilo veliko trave.

''You can't go there!'' sem se smejala.

''Why not?'' 

''Because doors are for walking in and out'' in smeje sem ga rinila proti vratom sobe. začel se je smejati in hoditi sam. prijel me je za roko medtem, ko sva hodila po stopnicah.ko sva prišla do vhodnih vrat sva se poljubila in potem je šel. zaprla sem vrata in šla nazaj do sobe. pogledala sem na telefon in že sem imela sporočilo: ''miss you already*puppyface*♥''. čeprav še vedno nisem imela njegove številke, sem vedela, da je bil Justin. nazaj sem mu poslala samo ♥. 
potem sem šla na twitter in pregledala Justinov profil, kot vedno. tam sta bila dva nova tweeta.

1.je bil:  beautiful night. Thanks shawty. x

2.pa:  #Jelieber :)

oboje sem retweetala in favouritala, potem pa položila telefon na mizo in se vrgla na posteljo. gledala sem posterje v sobi in razmišljala o Justinu. tako sem srečna. kako se je to lahko zgodilo meni? potem pa sem spet dobila sporočilo iz twitterja, da je Justin nekaj objavil. pisalo je:
miss her already :c

spet sem retweetala. šla sem v kuhinjo, kjer je oči že bral časopis. pozdravila sem ga in mu dala lupčka na lička.

''You're much softer after Bieber'' je rekel in s tem 'Bieber' ni mislil nič slabega.

''Daddy, that's the Bieber fever. I am still daddy's little girl'' sem rekla in začela sva se smejati. pripravila sem nama zajtrk in, ko je bil pripravljen, je v kuhinjo prišel tudi Sam. skupaj smo pojedli zajtrk, potem pa me je Sam povabil na sprehod. šla sva ven na plažo in se sprehajala. spraševal me je o Justinu in kako močno ga imam rada. potem je rekel naj ga objamem tako močno kakor imam rada Justina. tako močno sem ga stisnila, da ga je z vsemi tistimi mišicami, ki jih ima zabolelo.

''aaaau okay, I get it'' se je smejal. ''so you really love him.'' je rekel in me veselo pogledal. pogledala sem ga nazaj in pokimala z glavo. potem me je prijel okoli ramen in me objel. tako sva se sprehajala in potem sva šla domov. domov sva šla po ulici in mimo Justinove hiše. Justin je bil v svoji sobi zgoraj in je bil na računalniku, ki ga ima obrnjenega proti velikanskem oknu. pomahala sem mu in videl me je. bil me je vesel. Sam je rekel, da gre zdaj domov jaz pa sem ostala tam. 




Ni komentarjev:

Objavite komentar