ponedeljek, 28. oktober 2013

30.del

 šla sem se preobleči in oblekla sem se že kar za v lunapark, potem se ne bom preoblačila.
 oblekla sem tole in lase sem imela spuščene.(pisava se je sama spremenila in je ne morem popravit, sori..) zvečer si bom na glavo dala še tisto razvlečeno kapico (ne vem kako se jim reče) v barvi majice. Justin je bil oblečen tako:

kako je bil lep *-*
bilo je kind of cute, ker sva imela podobne kapice.
šla sva gledat film. Justin je sedel normalno, jaz pa sem bila naslonjena nanj in sem napol ležala na kavču. ura je bila kmalu pol osmih in počasi sva se odpravila. 
ko sva prišla v lunapark, Jade in njenega fanta še ni bilo. tačas, ko sva ju čakala, sva šla na sladoled. ravno pojedla sva sladoled, ko sta prišla. Jade me je objela in pozdravila Jusa, potem pa naju  je predstavila s njenim fantom, Tomom. potem smo začeli 'žurat'. šli smo na prvo postajo, kjer je bilo nekaj, kar je bilo podobno temu:
spredaj sva se usedla midva z Justinom, za nama pa Jade in Tom. ko so prodajalci kart videli, da na njihovem lunaparku sedi Justin Bieber, so prižgali njegovo muziko. najprej je bila Eeine Meeine. z Justinom sva se spogledala. potem se je stvar na kateri smo sedeli začela vrteti in začeli smo kričati. z Justinom sva pela zraven zelo glasnih zvočnikov. 

YOU CAN'T MAKE UP MY MIND MIND MIND MIND MIND, PLEASE DON'T WAISTE MY TIME TIME TIME TIME TIME!!  sva se drla in lahko si predstavljaš, da je bilo noro dobro. ko je prišel tisti del: Let me show you what you're missing, paradise... sem pogledala Justina in še vedno sva pela.  prva postaja se je končala in še vedno so na glas nabijali Justinove komade. Jade in Tom sta se kar nekje zgubila in nismo bili več skupaj. sta že hotela biti sama, I don't blame her. z Justinom sva šla na tisto stojnico, kjer moraš z obročki zadeti čim več kegljov in potem dobiš nagrado. Justin je zadel majhnega plišastega medvedka in ga dal meni. šla sva še v hišo strahov in še na ne vem imena vseh drugih stvari. potem nama je obema postala slabo in končala sva z lunaparkom. Jade sem poslala sms, da naju ni več v lunaparku, da naju ne bi iskala. potem nama ni bilo več slabo in odločila sva se, da greva na večerjo v Mc'Donalds. vse je plačal on in karkoli sem hotela plačati mi ni dovolil. potem sva bila oba zelo utrujena in šla sva domov, se stuširala, umila zobe in šla takoj spat. bil je najlepši dan ♥.


Ni komentarjev:

Objavite komentar