sobota, 26. oktober 2013

16.del

potem me je pogledal. spustil je roke z lic in me objel.

''I love you''

nekaj časa sem bila tiho in sem bila še vedno stisnjena pri njemu. čutila sem toplino njegovega telesa. 

''are you gonna be quiet?'' je vprašal z nagajivim nasmejanim glasom. 

''yes'' sem rekla z dojenčkastim glasom in zaprtimi očmi. oba sva se začela smejati. bilo je sanjsko. potem me je resno pogledal in še vedno z nagajivim glasom rekel:

''you have to change your dress now'' 

''geet oout'' sem mu rekla v smehu in ga rinila ven iz kabine.

''okaay, okaay, calm down hahaha'' oba sva se smejala.

šel je ven in končno sem se preoblekla. ko sem v novi obleki prišla ven, me je Justin prvi videl. 

http://24.media.tumblr.com/27cdee170b21cca8ccaf3e3f8f48052c/tumblr_mts3ysZtjv1scu6sso1_250.gif

''whoaaaw'' se je spet zasmejal.v smehu sem se zavrtela, da bi se pokazala še od zadaj. 

šla sem do njega in ga spet objela. potem je na vrsto prišla prva mirna muzika in vsi so plesali. Justin me je vprašal, če bi zaplesala. plesala sva in bilo je lepo. potem so mi za rojstni dan spustili ognjemet in bilo je še lepše. naslonila sem se na Justina. bilo je že pozno in bila sem utrujena. rekla sem, da bi šla rada domov. povedala sem Jade, da greva z Justinom domov. objela me je in še enkrat rekla, da me ima rada. potem me je Justin prijel za roko in šla sva domov. hodila sva po plaži in, ko sva se malo oddaljila od zabave in je bila glasba tišja sva se ustavila. potem sem se spomnila, da sva se ustavila na istem mestu kot predvčerajšnem, ko sva gledala ladjo.

''remember that boat we wached?''

pogledala sem ga in iz oči mi je prebral, da se spomnim.

''when we grow older, when we will have grandchildren(=vnuki), we will go with one. you and I. Together. just the two of us.'' 

zasmejala sem se, ker izgleda, da si želi z mano ostati do konca življenja. in z mano hoče imeti otroke. in vnuke. awwww.

''okay.'' sem rekla in ga pogledala visoko, saj je kar dosti večji od mene. držal me je čez ramo in me gledal. oba sva imela nasmehe na obrazu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar