sreda, 30. oktober 2013

33.del

kasneje je nekdo pozvoni. očija ni bilo doma, zato sem mogla iti jaz odpret. naslonila sem se na podboj vrat.

''hey.. I came ...''

naredil je to: http://media.tumblr.com/tumblr_liwx8rKHYE1qdju4o.gif

''I came for my things..'' 

''yeah, you know where to find them.'' sem mu odgovorila.

''yeah..'' je rekel, potem pa počasi šel  mimo mene v sobo po stvari. še vedno sem bila naslonjena. zaprla sem oči in skoraj zajokala. kmalu je prišel dol.

''so..I saw you put the pictures...''

''I have to ask you something.'' sem ga prekinila. zaprl je oči in zavzdihnil. videlo se mu je, da je veliko prejokal.

'yeah, please ask.'' 

''did you...'' sem začela in pogledal me je.

''did you know Selena will be there?'' sem vprašala. pogledal je v tla in spet zavzdihnil. nekaj časa je bil tiho.

''did you know what will happen, Justin?'' sem spet vprašala.

''I..yes..I knew Selena will come. she sent me a message to meet me there just as friends. and I... I swear I didn't know I was going to kiss her..''

''so you started, right?'' sem rekla in glas zatresla. hotela sem že zajokati, a nisem.

''I'm not gonna lie to you, Sel..''

''but you already did Justin! you already did.'' sem rekla in takrat sem zajokala. tudi njemu so se nabirale solze.

''Sel, I didn't know...she said she has to tell me something and she went to the bathroom and I went with her. then she sat there and grab my head and put me closer and I couldn't help myself and I kissed her.''

to je rekel in takrat spustil solze. 

''but I don't love her Sel. I don't love anyone..not like I love you. I'm so fucking sorry, that kiss didn't mean nothing to me...''

''it ment to me Justin.'' sem rekla potočila še več solz, potem pa šla nazaj noter in zaprla sem vrata za sabo. šla sem v sobo in čez okno pogledala na cesto, da bi videla, kaj dela Justin. s sklonjeno glavo je hodil. na sredi ulice se je ustavil in z vso jezo vrgel svoj kovček v tla, tako, da so šle vse njegove cunje ven. od jeze je kričal. začela sem še bolj jokati. šla sem na twitter in videla, da je justin od včeraj objavil samo to:

I made such a big mistake. I hope she will be okay.

jokala sem cel dan, zvečer pa šla spat.


Ni komentarjev:

Objavite komentar