torek, 29. oktober 2013

32.del

zbudila sem se in moj oči je sedel zraven mene na postelji.

''dad? what happened? why are you here? did grandma die?'' sem zmedeno vprašala.

''shhhh hunn..you are not supposed to talk..'' je rekel in vedela sem, da je bilo nekaj hudo narobe. pogledala sem naokoli in se zavedla, da ležim v bolnišnici. 

''dad. what happened? why are we in hospital?''

''you..you got hitted by a car, yesterday night...''

''what? when? how..I mean...I can't remember..''

''you were on bowling with Justin, Jade...''

''yeah, enaugh, I remember it.'' sem ga prekinila.

''did you two bra..'' je začel, ampak mu nisem pustila.

''no dad, I really don't wanna talk about it.''

''okay, I understand... you got a visitor.''

''really? I wanna be alone. please tell the nurses not to bother me.''

''yeah, I'll tell them'' je rekel in me poljubil na čelo. 

''I love you'' je še rekel, potem pa šel. zaprla sem oči, da bi zaspala, potem pa je nekdo vstopil. samo malo sem odprla oči in jih takoj nazaj zaprla, da ne bi videl, da zares ne spim. bil je Justin. usedel se je na stol poleg moje postelje. prijel me je za roko a sem jo odmaknila.

''I'm so sorry babe..'' 

''leave.'' sem ga prekinila.

''but I wanna say...''

''I don't want you here. if you wont leave, I'll call the nurses to get you out.'' sem ga spet prekinila in postajal je vedno bolj nestrpen. potem je jezno vstal in hotel je že odpreti vrata.

''you really think I'm gonna fall back for you if you say you're sorry and call me babe? and you didn't really mean it?''

''I wanted to apologize for everything espacially for that car accident for which I am to blame, cauze I made you cry...''

''yeah I know all of that. skip to the end.'' sem ga že v tretje prekinila in sama sebi postala zoprna.

''I ment it.'' je rekel, odprl vrata in odšel. potem je prišel še nekdo. 

''oh please..get out already, I'm tired! I wanna be alone.'' sem rekla potem pa zagledala Pattie.

''I'm so sorry Pattie. I didn't expected you.. come, sit next to me.'' sem se opravičila in prišla je bližje. 

''I am so so so sorry princess..''

''why are you sorry?''

''because my son broke the most beutiful person's heart..''

''that's not your fault and don't worry about that.. I can handle it...'' sem rekla. Pattie me je prijela za roko in mi položila glavo v naročje. začela je jokati, jaz pa tudi.

''mrs. Mallette? you have to leave now. she has to sleep.'' je rekla sestra in Pattie je mogla oditi. 

''If you'll be better, you will go home tommorow.'' je še povedala in bila sem vesela. potem sem zaspala in spala sem do naslednjega dne. ko sem se zbudila, sem se počutila zelo dobro in bila sem pripravljena, da grem domov. v mojo sobo sta prišla oči in medicinska sestra. sestra mi je prinesla bergle, saj me je močno bolela noga in sem težko hodila. potem mi je oči pomagal do avta in odpeljala sva se domov. ko sva prišla domov sem ga vprašala:

''Dad? how is grandma?'' bil je tiho. to pomeni, da je umrla. začela sem jokati.

''I'm so sorry sweetheart'' je rekel in zajokal. objel me je. šla sem v sobo in zagledala slike po stenah. začela sem še bolj jokati. ulegla sem se na posteljo in jokala. potem sem začela trgati slike s stene. soba je bila čisto prazna in bela. bila je dolgočasna in depresivna in ravno takšna mi je pasala. tri dni skupaj sem samo spala in jokala. in spet spala in jokala. jedla sploh nisem. cel čas sem bila v sobi. po treh dneh me je poklicala Jade.

''hey babe..how are you?'' me je pozdravila.

''hey... I..don't think I'm okay right now..'' sem rekla in zahlipala v telefon.

''hunn? he's crying too..''

''yeah right. like he cares.''

''yeah..he kinda does.''

''no he doesn't. did you see how he ignored all of us? how he kissed me only to make Sel...''

''please turn TV on before it ends...'' mi je rekla in tekla sem po stopnicah v dnevno sobo.

''which prog...yeah..I see. why do you want me to watch that?'' prižgala sem televizijo in Justin je nastopal. 

''watch and call me later.'' je rekla in prekinila. 

''I made a cover on a...song. and I'll sing it for a special person. she's the most important person in my life and I hope she will ever forgive me. I love her so much and I made a big mistake and I won't blame her if she doesen't forgive me because I'm so fucking stupid.'' pri 'fucking stupid'' je začel jokati in jaz tudi. 

''Selly, that's for you.'' je rekel, posmrkal potem pa zapel.

http://youtu.be/5463f8lWFp0

jokala sem se kot dež. Justin se je med pesmijo ustavil in jokal še bolj, potem pa pel naprej. ko je zapel do konca je rekel:

''guys, I have to do something. Thank you all.'' je rekel in stekel v zaodrje. ugasnila sem televizijo, šla nazaj v svojo sobo in zaspala.








Ni komentarjev:

Objavite komentar