petek, 25. oktober 2013

6.del

Čez 15 minut, ko sva ležali na postelji sem v roke uzela telefon in bila na facebooku. potem sem spet dobila sporočilo iz twitterja na katerem je pisalo le: @jus... zato sem mogla pogledati celo sporočilo. potem se mi je odtrgalo. čisto sem se razkričala, skakala od sreče, jokala se drla, vreščala. Jade je pogledala na telefon in pisalo je: @justinbieber retwitted your tweet   @justinbieber is now following you. 
jokala sem se in rekla je da se moram smejati. v isti minuti sem dobila sporočilo na twitterju. šla sem pogledat in pisalo je @justinbieber said: hey shawty, I finnaly found you, thanks for retwitting my message, i wanted to chat with you :)*

Ok. zdaj sem mislila da sem v nebesih. ni mi šlo v glavo. zakaj jaz? pa kaj se sprašujem omg odpiši mu hitro:

Justin omg you made my day..what am i talking?:o you made my life. I love you so so so so much. I can't tell you.♥

Justin: I love you too. I love to see Beliebers how much they love me.. You guys are worthy of all of the love on the world♥

Jaz: :'')

Justin: crying again? 

Jaz: of course I'm crying what did you think I'm gonna do?♥

Justin: wanna meet me again?

Jaz: :'o

Justin: Tommorow at 8 p.m., I'm taking you to a dinner.

Jaz: why are you doing this?

Justin: are you pronouncing? (pronouncing=izgovarjanje)

Jaz: NO, NO! I'll come. ♥

Justin: Okay, see ya tommorow. bye:) xx

''what just happened?'' je vprašala Jade.

''Let's saaay... humm....JUSTIN BIEBER IS TAKING ME TO A DINNER!!!!!!!!!!''

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA  sva zakričali obe skupaj.









Ni komentarjev:

Objavite komentar