ponedeljek, 28. oktober 2013

28.del

zbudila sem se šele okoli enajstih dopoldne. Justina ni bilo na kavču. šla sem pogledat v vse sobe in nikjer ga ni bilo. ko sem prišla v kuhinjo, je bil na mizi listek:

Morning beautiful :) I went to pick up our photos and I'll be back..SOON. (ko sem prebrala SOON sem zavila z očmi in se nasmehnila, nato pa sem se prestrašila, da pride šele čez dva meseca ali kaj podobnega)
However, I already ate and I made you a breakfast. I think it's not so screwed up as it was yesterday;P I'll be right back.
                                            Love,
                                                       Justin♥

nasmejala sem se in pogledala naokoli za zajtrk. ni ga bilo na pultu v kuhinji, zato sem pogledala v hladilnik. tam je bil sendvič. zasmejala sem se, danes se je pa res potrudil. vzela sem sendvič in šla v denvno sobo, da bi gledala televizijo. kmalu je prišel Justin. šel je do dnevne sobe in me pozdravil. na hitro me je poljubil in potem je videl, da sem že pojedla. vzel je krožnik in ga šel v kuhinjo pomit. prišla sem za njim in ga objela. rekla sem mu, da je bil današnji zajtrk boljši in nasmejal se je. potem sva se usedla nazaj na kavč in pregledala slike in se zraven smejala. potem sva šla v mojo sobo in bela barva od včeraj je bila že posušena. začela sva limati slike po stenah. ko sva to končala, sva na prazna mesta na stenah, tam kjer ni bilo slik odtisnila roke. roke so se hitro posušile in kmalu sva lahko pohištvo premaknila nazaj. zdaj je bilo postavljeno in bilo je še lepše. soba je bila prelepa. ko sva končala, sva bila oba zadovoljna in sva se smehljala. potem se je usedel na stol. usedla sem se mu v naročje tako, da sem bila obrnjena proti njemu. poljubila sem ga in medtem se je nasmehnil.

''thank you.''

''for?'' je vprašal.

''for being with me and making my dreams come true.''

''your dreams already came true. this is reality, princess.''  to je povedal takooo lepo. bila sem presrečna. nasmehnila sem se.

''thanks for making my life better.'' sem rekla in hitro me je poljubil. 

''thank you for the same.'' in nasmehnil se mi je. potem me je prijel in odnesel na posteljo. ulegel se je zraven mene in mi položil glavo na trebuh. bil je tiho in nekaj je premišljeval.

''what are you thinking about?'' sem ga vprašala.





Ni komentarjev:

Objavite komentar